De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Lang geleden heeft mijn vader een emailadres voor mij gemaakt waarmee ik op facebook en minecraft ben ingelogd. Ik wil nu graag weer in mijn mail maar weet er niets meer van behalve het het emailadres. Als ik dan mijn achternaam en postcode invul gaat er een bericht naar mijn vaders telefoon en hij zegt dat zijn email niet verbonden was met die van mij. Ik wil graag weten wat ik nu moet doen om mijn inloggegevens terug te krijgen.
Hi, onderstaande screenshots krijg ik van het e-mail adres van Tele2 noreply@tele2.nl. Er gaat dus iets goed mis. Klopt dit en zo ja waarom krijg ik deze spam van een telecom provider? Afmelden lijkt niet te werken.
Sinds 4 dagen is mijn mail niet meer zichtbaar in mn mailbox. Hij haalt geen mail meer binnen. Het inloggen gaat zonder problemen. Mn mail van voor die tijd die ik bewaard heb kan ik gewoon probleemloos openen. Wat nu?
Goedemiddag, Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe computer. Nu hebben wij haar Windows mail (windows 10) ingesteld volgens de informatie die op de website staat. Helaas werkt het verzenden en ontvangen van e-mail niet. 2x geprobeerd en ook een halfuurtje gewacht maar het werkt niet. Heeft er iemand een idee of een oplossing?
Goedendag, Ik wil mijn mail account opzeggen. Ik maak hier geen gebruik meer van. Alvast bedankt. Mvg Joost
Help, ik kan ineens geen mail meer versturen met Thunderdbird Mozilla!!!!!!! Wie kan mij helpen? 554 5.7.1 <js.hooghuis>: SASL login name rejected: Access denied.
Beste mensen, Sinds afgelopen zaterdag kan ik geen mail meer versturen naar meerdere adressen tegelijk. Ook niet van webmail account. In beide gevallen is het de normaalste zaak van de wereld (in ieder geval vanuit de 'standaard’ mailbox vanaf PC) om mail naar 50 personen tegelijk te sturen. Vanaf webmail is dat wat minder, respectievelijk maximaal een stuk of 30. Prima, maar … ik krijg deze melding dus. The size of the message you are trying to send exceeds a temporary size limit of the server. The message was not sent; try to reduce the message size or wait some time and try again. The server responded: 452 4.5.3 Error: too many recipients. Ok, als het bericht nu werkelijk te groot was (attachment van 15.3 kb en een paar regels tekst zonder figuren). Goed, ik zie dus dat ik eerst die foutmelding krijg en dat het daarna toch verstuurd is. Dat is toch niet heel vriendelijk allemaal. Bovendien nooit eerder gehad en ik stuur al jaren vanaf dit mail adres bijna wekelijks dit soort aan
Jaren geleden heb ik de vakantiemelding aan kunnen zetten, volgens mij via de webmail. Nu lees ik dat ‘er aan gewerkt wordt’ (discussie van paar jaar geleden). Kan het in middels weer? En zo ja hoe?.
Door een crash op mijn computer weet ik mijn zonnet paswoord niet meer Bij telefonische navraag blijkt dat dit niet meer gereset kan worden. Hoe kan ik nu opnieuw mijn mail installeren op mijn pc of via het web benaderen? Gr. Loet Polak
Goeiemorgen, Al vele jaren klant van Tele2 en nog veel langer gebruiker van een Zonnet e-mailadres een vraag. In verband met verandering van ons pakket wordt ons geadviseerd om over te stappen naar T Mobile. Ik wil graag de zekerheid dat het versturen van mijn Zonnet e-mail vanuit Outlook blijft werken (en dit niet geblokkeerd wordt op de SMTP server zoals dit bij een aantal providers wel gebeurt). Ik heb hierover gisteren met Tele2 gebeld, er is bevestigd dat het kan en blijft werken. Dit zou via de e-mail naar mij bevestigd worden. Helaas heb ik deze e-mail niet ontvangen. Vanmorgen nogmaals gebeld, de medewerker wilde mij niet meer via de e-mail bevestigen dat het blijft werken en verwees mij door naar T Mobile. Er ontstond een vervelend gesprek waarna de medewerker zonder enige aankondiging de verbinding verbrak. Ik hoop via deze weg alsnog duidelijkheid te krijgen. Kan ik mijn zonnet e-mail versturen vanuit Outlook op het moment dat ik hier een T Mobile SMTP server in stel?
Goedemiddag, Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet meer benaderen. Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ? Saalda
Ik wil mijn zonnet mailadres graag verwijderen. Maar uit andere vragen begrijp ik dat ik dat niet zelf kan doen. Zou iemand van Tele2 ervoor kunnen zorgen dat mijn oude Zonnet-mailadres verwijderd wordt?
Hallo, Als Plume gebruiker lukt het me niet om de TV decoder aan de praat te krijgen als ik hem aansluit op een Plume pod. Rechtstreeks aangesloten op het Tele2 modem doet ie het wel. De Plume pod herkent de tv/decoder wel, maar er is geen dataverkeer, dus ook geen beeld/geluid. (herkenning zie ik in de Plume app) Ik lees dat de pods gebruikt kunnen worden in combinatie met VDSL. En ik lees ook dat dit niet meer geleverd wordt door Tele2. Maar werkt dit alleen met VDSL of ook met ADSL? Ik heb speciaal mijn zinnen gezet op de Plume pods aangezien het gelijk het wifi signaal verbeterd in het huis. Maar helaas werkt het niet met de tv decoder. Of doe ik iets verkeerd? Hoor graag of dit op te lossen valt.
Webmail tele2 werkt niet meer via de browser; noch op mijn laptop noch op mijn telefoon. Noch met google noch met duckduck
Gisteren heb ik tijdens een zoom call een agressief virus binnen gekregen genaamd VSEARCH' en 'Linkery zogenaamde clop ransomware. Ik heb twee virus programma's gerund en vraag me nu twee dingen af: Hoe weet ik of mijn verbinding beveiligd genoeg is? Hoe weet ik of mijn portals goed genoeg gesloten zijn? hoe weet ik hoe ik het gekregen heb en zorg ik dat ik het niet nog een keer krijg?
Webmail tele2 werkt niet meer via de browser; noch op mijn laptop noch op mijn telefoon. Noch met google noch met duckduck Na het invullen van de gebruikersnaam en de keuze voor @tele2 en het password reageert de groene knop niet. Krijg wel mijn berichten op mijn telefoon, maar kan dus geen onderhoud doen.
Zou Tele2 de mailbox een klein beetje kunnen vergroten i.v.m. de huidige toestand? Zo te zien op het forum zijn er nog heel wat mensen met een account van Zonnet. De mailbox is snel vol. Daar zou Tele2 vast veel mensen blij mee maken in deze uitzonderlijke situatie. Hoop op een positieve reactie.
Kan helaas niet mijn webmail lezen. De inlogpagina van Zonnet webmail is niet zichtbaar. Heb mijn webmail nodig. Graag deze pagina weer zichtbaar maken. Alvast bedankt.
Ik ben al enige tijd niet meer in mijn Zonnet account geweest. Nu ik hier weer moest zijn kreeg ik bij het inloggen de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals. Bij het opvragen van mijn wachtwoord werd er een bericht gestuurd naar mijn oude telefoonnummer en deze kan ik dus niet meer ontvangen. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Gr.Rob
sinds 2 uur krijg ik geen mail meer binnen (zonnet) en een testje met een mailtje aan mijzelf wijst dat ook uit
Ik probeer op alle manieren, die mogelijk zijn om mijn webmail weer te deblokkeren. De virtuele assistent stuurt steeds weer naar dezelfde inlogpagina, maar die is geblokkeerd.Met 2 mensen gechat vanmiddag, de een kon mijn berichten niet leze in de chat. De ander stuurde me door…… Ik moest enorm lang wachten en kreeg nog geen antwoord…. Ik ben inmiddels behoorlijk opgefokt hierover!
Ik kan sinds eind vorige week niet meer inloggen op mijn zonnet webmail. Teveel mislukte inlog pogingen???? Kan dit zsm verholpen worden en hoe?
bij mij wordt een volle mailbox gemeld. Maar volgens mij is dat niet zo! Men kan geen foto's versturen.
mijn emails zijn weer uit mijn inbox verdwenen. zouden jullie willen synchroniseren zodat ik mijn emails weer terug heb? alvast bedankt
Het lukt mij niet meer om in te loggen op de webmai. De mail van zonnet krijg ik wel binnen via outlook. Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.” later lukt ook niet. Hoe kan ik weer inloggen ? Ik zie heel veel topics over dit onderwerp en de telefonische klantenservice kon mij niet verder helpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.