Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet  meer benaderen.

Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?

 

Saalda

Je kunt dat doen door het wachtwoord te veranderen in de mijn.tele2.nl  omgeving. 


Dank voor uw antwoord, dat heb ik reeds gedaan maar dat lukt niet.

Ik krijg een melding :te veel mislukte inlog pogingen, probeer het later nog eens

 

Ik kom er dus niet in


Is er niemand die mij kan helpen ?


Hé Saalda,

Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin


Hé Saalda,

Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Hoi Kevin,

 

 

Ik heb je een PB gestuurd

 

Mvg

Fred

 


Bedankt voor je bericht Fred.

Je e-mail adres was inderdaad geblokkeerd, een mogelijke oorzaak is dat er spam gestuurd werd. Ik ga er niet van uit dat je dit zelf gedaan hebt dus mogelijk heeft iemand anders toegang tot je e-mail adres en gebruikt deze om spam te sturen. Het is dus belangrijk dat het wachtwoord veranderd wordt mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als het wachtwoord namelijk niet veranderd wordt is er een risico dat het probleem weer terugkomt en dat zou zonde zijn.

Je e-mail adres is nu in elk geval gedeblokkeerd en als het goed is kan je weer inloggen in de webmail en e-mail versturen en ontvangen.

Laat je weten of het gelukt is?


🤗 Kevin, heel hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem.Ik kan mijn zonnet mail weer normaal gebruiken.

 

Top en bedankt

 

Saalda


Graag gedaan, fijn dat het weer naar behoren werkt!

Ik heb je een privébericht gestuurd met een aantal vragen over het forum en de afhandeling van je topic, als je de tijd hebt zijn erg benieuwd naar je ervaring. 

Omdat het probleem verder opgelost is ga ik het topic bij deze sluiten.

Groet, Kevin