Goedemiddag,
Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet meer benaderen.
Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?
Saalda
Goedemiddag,
Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet meer benaderen.
Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?
Saalda
Je kunt dat doen door het wachtwoord te veranderen in de mijn.tele2.nl omgeving.
Dank voor uw antwoord, dat heb ik reeds gedaan maar dat lukt niet.
Ik krijg een melding :te veel mislukte inlog pogingen, probeer het later nog eens
Ik kom er dus niet in
Is er niemand die mij kan helpen ?
Hé Saalda,
Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Hé Saalda,
Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Hoi Kevin,
Ik heb je een PB gestuurd
Mvg
Fred
Bedankt voor je bericht Fred.
Je e-mail adres was inderdaad geblokkeerd, een mogelijke oorzaak is dat er spam gestuurd werd. Ik ga er niet van uit dat je dit zelf gedaan hebt dus mogelijk heeft iemand anders toegang tot je e-mail adres en gebruikt deze om spam te sturen. Het is dus belangrijk dat het wachtwoord veranderd wordt mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als het wachtwoord namelijk niet veranderd wordt is er een risico dat het probleem weer terugkomt en dat zou zonde zijn.
Je e-mail adres is nu in elk geval gedeblokkeerd en als het goed is kan je weer inloggen in de webmail en e-mail versturen en ontvangen.
Laat je weten of het gelukt is?
Kevin, heel hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem.Ik kan mijn zonnet mail weer normaal gebruiken.
Top en bedankt
Saalda
Graag gedaan, fijn dat het weer naar behoren werkt!
Ik heb je een privébericht gestuurd met een aantal vragen over het forum en de afhandeling van je topic, als je de tijd hebt zijn erg benieuwd naar je ervaring.
Omdat het probleem verder opgelost is ga ik het topic bij deze sluiten.
Groet, Kevin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.