Skip to main content
beantwoord

zonnet mail geblokkeerd

  • 19 maart 2020
  • 8 reacties
  • 454 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Goedemiddag,

 

Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet  meer benaderen.

Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?

 

Saalda

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Bedankt voor je bericht Fred.

Je e-mail adres was inderdaad geblokkeerd, een mogelijke oorzaak is dat er spam gestuurd werd. Ik ga er niet van uit dat je dit zelf gedaan hebt dus mogelijk heeft iemand anders toegang tot je e-mail adres en gebruikt deze om spam te sturen. Het is dus belangrijk dat het wachtwoord veranderd wordt mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als het wachtwoord namelijk niet veranderd wordt is er een risico dat het probleem weer terugkomt en dat zou zonde zijn.

Je e-mail adres is nu in elk geval gedeblokkeerd en als het goed is kan je weer inloggen in de webmail en e-mail versturen en ontvangen.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 19 maart 2020

Je kunt dat doen door het wachtwoord te veranderen in de mijn.tele2.nl  omgeving. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 maart 2020

Dank voor uw antwoord, dat heb ik reeds gedaan maar dat lukt niet.

Ik krijg een melding :te veel mislukte inlog pogingen, probeer het later nog eens

 

Ik kom er dus niet in


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 23 maart 2020

Is er niemand die mij kan helpen ?


Hé Saalda,

Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 25 maart 2020
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Saalda,

Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, kun je mij een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien van toepassing)
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Hoi Kevin,

 

 

Ik heb je een PB gestuurd

 

Mvg

Fred

 


  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2020

Bedankt voor je bericht Fred.

Je e-mail adres was inderdaad geblokkeerd, een mogelijke oorzaak is dat er spam gestuurd werd. Ik ga er niet van uit dat je dit zelf gedaan hebt dus mogelijk heeft iemand anders toegang tot je e-mail adres en gebruikt deze om spam te sturen. Het is dus belangrijk dat het wachtwoord veranderd wordt mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als het wachtwoord namelijk niet veranderd wordt is er een risico dat het probleem weer terugkomt en dat zou zonde zijn.

Je e-mail adres is nu in elk geval gedeblokkeerd en als het goed is kan je weer inloggen in de webmail en e-mail versturen en ontvangen.

Laat je weten of het gelukt is?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 31 maart 2020

🤗 Kevin, heel hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem.Ik kan mijn zonnet mail weer normaal gebruiken.

 

Top en bedankt

 

Saalda


Graag gedaan, fijn dat het weer naar behoren werkt!

Ik heb je een privébericht gestuurd met een aantal vragen over het forum en de afhandeling van je topic, als je de tijd hebt zijn erg benieuwd naar je ervaring. 

Omdat het probleem verder opgelost is ga ik het topic bij deze sluiten.

Groet, Kevin