Goedemiddag,
Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet meer benaderen.
Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?
Saalda
Goedemiddag,
Ik heb zonnet mail en krijg geen mail meer binnen.Ik ben de inloggegevens kwijt en kan dus mijn mail account niet meer benaderen.
Is het mogelijk dat de inloggevens gereset worden ?
Saalda
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bedankt voor je bericht Fred.
Je e-mail adres was inderdaad geblokkeerd, een mogelijke oorzaak is dat er spam gestuurd werd. Ik ga er niet van uit dat je dit zelf gedaan hebt dus mogelijk heeft iemand anders toegang tot je e-mail adres en gebruikt deze om spam te sturen. Het is dus belangrijk dat het wachtwoord veranderd wordt mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als het wachtwoord namelijk niet veranderd wordt is er een risico dat het probleem weer terugkomt en dat zou zonde zijn.
Je e-mail adres is nu in elk geval gedeblokkeerd en als het goed is kan je weer inloggen in de webmail en e-mail versturen en ontvangen.
Laat je weten of het gelukt is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.