De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
Het zou een mooie geste van Tele2 zijn als ze bv het beltegoed van iedereen verdubbelen. Klanten kunnen dit dan gebruiken om een extra belletje te doen naar ouderen of anderen die veel alleen zijn.
In deze tijd is het extra belangrijk dat mensen met elkaar verbonden blijven. Daar dragen wij met alle liefde ons steentje aan bij. Ook wij hebben maatregelen getroffen en houden ons aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Op onze site lees je meer terug over onze ‘Corona’ maatregelen en wat dit voor onze klanten betekent. Wij hopen dat iedereen veilig en gezond is én 1,5 meter afstand houd. Het is jullie vast niet ontgaan, maar tot en met 1 juni blijven we nog thuis. Dit betekent onder andere langer thuis werken met (of zonder) kinderen/huisdieren. Het huis heeft al een grote voorjaarsschoonmaak gehad en je hebt je daily workouts al onder de knie, so what’s next? Wees niet getreurd, want er is een mooie blog geschreven met genoeg dingen om te doen. Alle tips om het binnen blijven leuk te maken check je hier! Laat je ons weten welke binnen activiteit jij doet? Ook de kleintjes zijn we niet vergeten! We hebben een aantal binnen activiteiten verzameld zodat ze leerzaam hun tijd
Willen jullie mijn gebruikersnaam wijzigen in zrSSu1kAewNHzAluf0Ri en daarna mijn account verwijderen van het forum? Dank!
Er zijn veel discussies gaande over deze vraag. Welk toestel is beter: de iPhone 11 of de Samsung S20? Volgende week starten wij met de levering van het nieuwste Samsung toptoestel. In ons nieuwe blog bespreken we de verschillen! Elk jaar is het weer een wedstrijd wie de beste is. Beide hebben de nieuwste hardware, de beste camera’s en de snelste prestaties. Daarom zetten we alle features zoals het scherm, de batterij, de camera voor jou op een rijtje! Lees hier ons nieuwe blog. Welk toestel heeft jouw voorkeur?
Toestelhulp Je kent het wel, een familielid of één van je minder digitale vrienden belt je omdat ze iets niet begrijpen op hun telefoon. Hoewel je altijd goed op de hoogte bent van de laatste ins&outs, kun je ook niet alles weten. Daar komt Toestelhulp je nu bij helpen op de Tele2 Community. Misschien ben je al eens via de homepage van Tele2 op onze toestelhulp terechtgekomen. Hier kun je na het doorlopen van een kort stappenplan bijvoorbeeld je e-mail instellen op je telefoon. So what's new? Het is vanaf nu ook mogelijk om linkjes van specifieke Toestelhulp-pagina's in een topic of reactie te plaatsen. Zo kun je eigenlijk alle toestel-gerelateerde vragen helpen beantwoorden aan de hand van een gedetailleerd stappenplan. In de praktijk Als je bent ingelogd op de Tele2 community, kun je onder elke vraag in het reactievenster een URL delen van Toestelhulp. Je kunt dus doorverwijzen naar een pagina over de iPhone 8 plus maar ook naar de homepagina van Toestelhulp zodat de lezers zelf
Sinds we officieel samen zijn gegaan met T-Mobile zijn er een aantal zaken veranderd. Een van de dingen die is veranderd zijn bepaalde e-mailadressen waarmee wij communiceren. Zo is bijvoorbeeld het e-mailadres om je persoonlijke gegevens mee te delen als je een toestel lening bent aangegaan veranderd. We zullen je vanaf heden vragen de informatie te sturen naar afm@t-mobile.nl. Dit is dus geen phishing!
Wij gaan onze Tele2 klanten 4G roaming aanbieden in Europa via het mobiele netwerk van T-Mobile en zijn al enige tijd bezig met de voorbereidingen. We hebben veel Tele2 klanten dus dit gebeurt stapsgewijs want we vinden het belangrijk dat dit voor iedere klant een goede ervaring is. Wij informeren de klanten individueel wanneer zij gemigreerd worden.
In ons meest recente blog bespreken we de beste buurt apps voor een veiligere buurt. Het leggen van contacten is tegenwoordig steeds simpeler. We kunnen communiceren met iedereen over de hele wereld met gemak van verschillende apps. In je eigen buurt contacten leggen is nog makkelijker gemaakt met de komst van de buurt apps. Daarmee kan je jouw buurt een stukje veiliger maken. Die apps kunnen bijvoorbeeld dienst doen als een surveillance tool. Als je iets verdachts ziet kan je dit delen met jouw buurtgenoten in een handomdraai. Omdat we met deze apps gemakkelijk contact hebben met iedereen die de buurtapp gebruikt, kunnen we onze leefomgeving beter en veiliger maken. Lees hier in ons blog welke apps er zijn! Maak jij gebruik van een buurt app of heb je dat niet nodig? Laat hieronder even weten in een comment wat je ervan vindt!
Kan iemand mij helpen om mijn rekening te veranderen naar bunq
Je kent het wel… Je gaat naar werk en moet met pijn in het hart je huisdier(en) achterlaten. Je telt de uren af tot jullie weer herenigd zijn. Vraag je je ook af of ze je missen en of ze zich niet vervelen? Over het laatste hoef je je voortaan geen zorgen meer te maken, want Spotify heeft een nieuwe feature toegevoegd, namelijk: Spotify Pets! Het is een afspeellijst speciaal ontworpen voor je huisdier. De perfecte manier om je huisdier te vermaken! Lees er meer over op het Tele2 Blog. Zo kom je onder andere te weten hoe je deze afspeellijst kan maken. Ga jij het ook uitproberen? Laat weten voor wie jij een playlist hebt gemaakt! Ben je benieuwd naar nog meer huisdieren apps? Ook daar is een leuke blog over geschreven. Lees hier alle ins en outs over de leukste katten apps.
Alle ins en outs van Samsung Neon! Er gingen al een tijdje geruchten rond dat Samsung bezig was met de eerste Artificial Humans én aan die geruchten komen nu eindelijk een einde. Maak kennis met hun nieuwste project Samsung Neon: de eerste, kunstmatige mens. Op het Tele2 Blog wordt het uitgebreid besproken! Deze Artificial Humans kunnen in de toekomst bijvoorbeeld dienst doen als financieel adviseur of leraar omdat zij voor hun kennis het internet tot hun beschikking hebben. Je kan alles vragen! Het staat allemaal nog in de kinderschoenen maar het zijn spannende ontwikkelingen. Lees op het Tele2 Blog meer over Samsung Neon! Wat vind jij van deze nieuwe ontwikkelingen? Geloof jij dat dit groot wordt?
Doet het jou wel eens pijn dat iemand je niet terugvolgt op Instagram? Bijvoorbeeld je tante, die vriendelijke collega van werk of je crush? Bram Krikke wel! En stiekem vindt hij dit ook gewoon een ‘naaistreek eerste klas’. Daarom doet hij er in Alles voor de Follow écht alles aan om een follow back te winnen van verschillende collega’s, celebrities en meer. Sit back and learn! Check hier de laatste aflevering; Wat vinden jullie? Wat voor capriolen haal jij uit voor een followback? :)
Hi, can I remove myself from the forum? I don’t wanna be part of it anymore, since I don’t feel comfortable having my name and/or data exposed. thanks
Samen met T-Mobile hebben wij vandaag in de media vijf beloftes gedaan die een uitkomst van onze voorgenomen fusie zullen zijn. We hebben deze vijf beloftes samen met T-Mobile Nederland ontwikkeld om onze klanten, lokale en Europese regelgevers een idee te geven van de mogelijkheden van het samengevoegde bedrijf. We willen laten zien dat we een nog veel sterkere challenger zullen worden in de markt. Met als gevolg, betere en voordeligere diensten voor onze en nieuwe klanten. Totdat we goedkeuring van de regelgevers hebben, zullen we uiteraard als Tele2 blijven concurreren tegen T-mobile en de andere operators. Together with T-Mobile we have made five promises in the media today that will, in any case, be a result of our intended merger. We have developed these five promises together with T-Mobile Netherlands to give our customers, local and European regulators an idea of the possibilities of the intended merged company. We want to show that we will become a much stronger challenge
Door de moderatorwisselingen in de loop van dit jaar heeft het geen zin om nog veel rapportages over aantallen berichten te plaatsen. Ik wil wel iets ander rapporteren: in het jaar 2019 hebben 2748 leden een of meer reacties op het forum geplaatst. Hiervan hebben er 1151 slechts één bericht geplaatst, 658 hebben er twee geplaatst en 320 drie. Er waren 19 personen die meer dan 100 berichten hebben geplaatst, waarvan acht moderator waren. Ter vergelijking: in 2018 waren er 4740 leden, die gepost hebben, waarvan 1938 slechts één bericht hadden geplaatst.
Graag account verwijderen
Beste Moderator, zou je mijn naam kunnen veranderen naar iets anders dan mijn volledige naam en mijn topics verwijderen?
Het is tot op heden nog niet mogelijk voor Tele2 klanten met een T-Mobile Thuis abonnement, om klantvoordeel te benutten. Dit is vreemd omdat Tele2 & T-Mobile sinds begin dit jaar één bedrijf zijn. Concurrenten als VodafoneZiggo en KPN bieden wel combikorting aan hun klanten voor combinaties van hun ‘Thuis’ abonnementen en hun submerken. Zo krijg je bij een KPN Tv en Internet pakket combi-voordeel als je mobiele diensen afneemt bij: KPN, Telfort & Simyo. Verder krijg je bij een Ziggo Tv en Internet pakket combivoordeel als je mobiele diensen afneemt bij: Vodafone en HollandsNieuwe. Het is natuurlijk logisch dat de voordelen per combinatie kunnen verschillen maar als je iets op de vaste markt wil uitmaken zul je klantvoordeel verder moeten uitbreiden. Voorstel Klantvoordeel ‘moet’ bij T-Mobile Nederland beschikbaar worden gemaakt voor klanten van: T-Mobile, T-Mobile Thuis, Tele2 & Ben.
Nieuwe brand campagne Tele2 We hebben weer een nieuwe nieuwe track uitgebracht! Misschien heb je ‘m al voorbij zien komen, daarom leggen we graag even uit hoe het zit. Samen met Gotu Jim brengen we een nieuwe track uit om het Unlimited abonnement van Tele2 te promoten. Bij deze track zijn 2 videoclips gemaakt, een Limited en Unlimited versie. Limited De video’s zijn shot voor shot praktisch hetzelfde. Alleen verbruikt de limited versie dus zo min mogelijk data. Dat gebeurt door allerlei verschillende digitale en analoge trucs, zoals compressie, blurren, pixelen en croppen. Bovendien zit er minder kleurverloop, minder beweging en minder details in deze versie van de muziekvideo. Alles om ervoor te zorgen dat het datagebruik tot een minimum wordt beperkt. Unlimited Het tegenovergestelde geldt voor de Unlimited versie. Door zoveel mogelijk kleurverloop, dynamiek en beweging toe te voegen, geen compressie, en niet te blurren, pixelen of te croppen kost deze video zoveel mogel
Wil jij écht productief zijn én geen afleiding hebben door je smartphone? Wij zetten de beste én leukste productiviteit apps voor je op een rijtje. Om productief te zijn kan je veel hulpmiddelen gebruiken. Tegenwoordig hebben we daar natuurlijk ook allerlei apps voor. Check ons blog voor een aantal goed werkende apps voor op jouw smartphone. Ook zijn we erg nieuwsgierig naar welke productiviteits apps jij gebruikt. Of heb je tips die je met ons wilt delen, laat het weten!Lees het blog hier
Het is je vast niet ontgaan: de nieuwste Oppo-toestellen zijn gearriveerd! Mocht je het laatste nieuws gemist hebben, het gaat om de Reno 2, Reno 2Z en A9 2020. Check hier 5 redenen waarom je één van deze toestellen moet hebben. Ook hebben we gepeild wat de kenners ervan vinden. Dat lees je terug in dit blog. Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar jullie mening over deze toppers. Dus brand maar los! Zou jij ervoor gaan?
Beste,Een aantal weken geleden heb ik mijn iPhone 7 die nog in perfecte staat was, opgestuurd naar Redeem. Wat toen een goede keus bleek te zijn, omdat ik dacht te kunnen vertrouwen op de beloftes van Tele2, is een ontzettend domme fout geweest. Na mijn aanvraag kreeg ik een SMS waarin staat: ‘Beste klant, dank je wel voor je aanvraag om je oude telefoon in te ruilen. Je ontvangt de envelop om je telefoon in op te sturen zo snel mogelijk in de bus! Vriendelijke groet, Redeem.’Hierbij ontving ik nog een link met de algemene voorwaarden waarin alles ontzettend mooi beschreven wordt, maar waar niks van waar is. Ik heb een envelop ontvangen om mijn telefoon op te kunnen sturen. Dit heb ik gedaan.Een aantal dagen later ontving ik een SMS waarin staat: ‘Beste klant, we hebben je oude telefoon goed ontvangen. We gaan ‘m nu bestuderen en je hoort van ons binnen 3 werkdagen. Vriendelijke groet, Redeem.’ Waarna ik meteen in dezelfde minuut een andere SMS ontving met: ‘Beste klant, dank je wel v
Op 29 oktober 2010 ben ik lid geworden van dit forum. Nu, 9 jaar ben ik 15.000 posts verder (gemiddeld 4.5 per dag). Een uit de hand gelopen hobby zou je het kunnen noemen, maar eigenlijk vind ik de challenger mindset van Tele2 zo leuk dat ik meer daarom graag onderdeel van deze community wil zijn.De mobiele prijzen zijn toch dankzij dit bedrijf over de hele linie gedaald tot een niveau waar ik voor een gezin met 4 personen makkelijk allemaal een behoorlijk abonnement kan betalen. Ik heb het nog even teruggezocht, maar ooit kreeg ik voor het geld dat ik nu bij Tele2 betaal, bij KPN een 100 minuten bellen en een 100 MB databundel. 100 MB!!! Nu is factor 100 keer zoveel mijn maandelijks verbruik en toch ben ik niet meer geld kwijt.Tijden veranderen, Tele2 heeft toch een beetje het onderspit moeten delven in het geweld van de grote marktpartijen. Een eigen 4G netwerk introduceren is fantastisch gelukt, maar een stap naar 5G is blijkbaar niet alleen meer betaalbaar door een relatief klein
Hallo allemaal, ik vroeg me af hoe dat knappe meisje van de reclame heet. (Voor mijn broertje). alvast bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.