Toestelhulp
Je kent het wel, een familielid of één van je minder digitale vrienden belt je omdat ze iets niet begrijpen op hun telefoon. Hoewel je altijd goed op de hoogte bent van de laatste ins&outs, kun je ook niet alles weten. Daar komt Toestelhulp je nu bij helpen op de Tele2 Community.
Misschien ben je al eens via de homepage van Tele2 op onze toestelhulp terechtgekomen. Hier kun je na het doorlopen van een kort stappenplan bijvoorbeeld je e-mail instellen op je telefoon.
So what's new?
Het is vanaf nu ook mogelijk om linkjes van specifieke Toestelhulp-pagina's in een topic of reactie te plaatsen. Zo kun je eigenlijk alle toestel-gerelateerde vragen helpen beantwoorden aan de hand van een gedetailleerd stappenplan.
In de praktijk
Als je bent ingelogd op de Tele2 community, kun je onder elke vraag in het reactievenster een URL delen van Toestelhulp. Je kunt dus doorverwijzen naar een pagina over de iPhone 8 plus maar ook naar de homepagina van Toestelhulp zodat de lezers zelf kunnen bepalen waar te starten. Onderaan deze pagina zie je de startpagina van Toestelhulp.
Mobile Device Detection
In bijna alle gevallen herkennen wij met welke telefoon je Toestelhulp gebruikt. Dus zonder zelf iets te hoeven doen, zoeken wij jouw toestel erbij en kun jij op zoek gaan naar het onderwerp waar je een vraag over hebt. Handig, toch?
Wat vinden jullie?
We zijn zelf erg enthousiast over deze dienst, omdat we denken dat we er nog meer mensen direct of indirect mee kunnen helpen. Misschien zijn we nog iets vergeten toe te voegen of heb je een vraag? Stel ze gerust hieronder.