Statement fusie T-mobile

  • 24 August 2018
  • 36 reacties
  • 18707 x bekeken

Reputatie 6
Samen met T-Mobile hebben wij vandaag in de media vijf beloftes gedaan die een uitkomst van onze voorgenomen fusie zullen zijn. We hebben deze vijf beloftes samen met T-Mobile Nederland ontwikkeld om onze klanten, lokale en Europese regelgevers een idee te geven van de mogelijkheden van het samengevoegde bedrijf. We willen laten zien dat we een nog veel sterkere challenger zullen worden in de markt. Met als gevolg, betere en voordeligere diensten voor onze en nieuwe klanten. Totdat we goedkeuring van de regelgevers hebben, zullen we uiteraard als Tele2 blijven concurreren tegen T-mobile en de andere operators.

Together with T-Mobile we have made five promises in the media today that will, in any case, be a result of our intended merger. We have developed these five promises together with T-Mobile Netherlands to give our customers, local and European regulators an idea of the possibilities of the intended merged company. We want to show that we will become a much stronger challenger in the market. Which results in better and more cost-effective services for our existing and new customers. Until we have approval from the regulators, we will of course continue as Tele2 and compete against T-Mobile and the other operators.

36 reacties

Als de ‘fusie’ niet doorgaat verkoopt de curator de bezittingen, dus dan kan T-Mobile het nog een keer proberen.

Ik snap alleen niet waarom deze man uitspraken zou doen, die mogelijk onrust veroorzaken. Kan bijna niet anders dan bedoeld zijn als een statement voor de Europese Commissie.


Ik heb er gisteren al een vraag over gesteld in de Goldmember lounge over dat artikel, maar tot heden toe geen reactie van Tele2 maar radio silence.
En dat is ook precies wat ik zei over mogelijke beinvloeding van de Europese Commisie pipodeclown, maar dat zul je wel gelezen hebben.
Vraag mijzelf af of ze daar nog gaan reageren, ik verwacht dat eigenlijk wel als Goldmember zijnde dat ze je over zoiets belangrijks toch wel op de hoogte houden.
Maar goed we zullen zien.
Reputatie 7
@Cypher, nee las dit topic eerder. Maar nu wel even gelezen en je zegt inderdaad hetzelfde. Kan ook geen andere reden bedenken.
Reputatie 5
https://www.beurs.nl/nieuws/binnenland/7026283/update-brussel-zal-instemmen-met-verkoop-tele2-nederland-media/ We zullen deze week zien wat er gaat gebeuren.
Reputatie 7
Badge +12

Reputatie 1
De kogel is door de kerk.
De EC heeft de fusie echt goed gekeurd. Je kan duidelijk zien dat T-mobile het leuker vindt dan Tele2 want zij hebben al een officiële verklaring gelanceerd. Met als belangrijk nieuws, het merk Tele2 blijft volgens hen voorlopig bestaan.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-europese-commissie-akkoord-met-fusie-van-t-mobile-en-tele2-307427
3 jaar lang, maar de vraag is wat gebeurt er na die drie jaar.
Reputatie 7
Badge +8
T-mobile?
Reputatie 7
Kom maar op met die glasvezelverbinding.
Reputatie 5

https://www.tele2.nl/fusie/#faq-wat-betekent-de-wijziging-in-de-bvs-voor-mij

Een juridische fusie is de samenvoeging van twee bedrijven tot één bedrijf. Bij een juridische fusie gaan alle rechten en verplichtingen van de verdwijnende BV automatisch over naar de nieuwe BV die vervolgens alles ongewijzigd voortzet. Dit wordt door een notaris vastgelegd. Met onze juridische fusie op 7 januari 2020 heb je voortaan een contract met T-Mobile Netherlands BV. Waar bijvoorbeeld in je algemene voorwaarden Tele2 Nederland BV staat, mag je daar nu T-Mobile Netherlands BV lezen.

Reputatie 7

https://www.tele2.nl/fusie/#faq-wat-betekent-de-wijziging-in-de-bvs-voor-mij

Een juridische fusie is de samenvoeging van twee bedrijven tot één bedrijf. Bij een juridische fusie gaan alle rechten en verplichtingen van de verdwijnende BV automatisch over naar de nieuwe BV die vervolgens alles ongewijzigd voortzet. Dit wordt door een notaris vastgelegd. Met onze juridische fusie op 7 januari 2020 heb je voortaan een contract met T-Mobile Netherlands BV. Waar bijvoorbeeld in je algemene voorwaarden Tele2 Nederland BV staat, mag je daar nu T-Mobile Netherlands BV lezen.

Een logische stap. Op dezelfde pagina geven ze aan dat het merk Tele2 blijft bestaan (in ieder geval voorlopig).

De volgende uhm logische stap, T-Mobile Nederland in de verkoop, volgens mij aan Zweden.

Reageer