De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
Bedankt dat u alles heeft opgelost en hoop ook voor de mensen die gebruik maken van tele2.Ik hoop dat dit voorval niet terug komt en samen weer op normale voet verder kunnen gaan.met vriendelijke groet C.S.
Beste Moderator, zou je mijn naam kunnen veranderen naar iets anders dan mijn volledige naam en mijn topics verwijderen?
Als ik een nieuwe post wil posten in de e-mail forum sectie en 2 tags aanklik en toevoeg (e-mail en zonnet), wil het topic niet posten. Als ik dan ‘plaats’ aanklik krijg ik kort drie laadstipjes, maar er gebeurt niets en ik blijf op de aanmaak pagina. Als ik de post zonder tags probeer te plaatsen lukt het wel. Lijkt me een bug. (ps hier kon ik wel met tags een post plaatsen, go figure)
Ik wil graag mijn forum account laten verwijderen, ik ben geen klant meer.
Aanstaande zaterdag 18 september is het Batman Dag 2021. In dit topic geen saaie algemeen bekende feitjes over iedereens favoriete Caped Crusdader, maar onze eigen herinneringen aan The Dark Knight himself!Natuurlijk ben ik ook opgegroeid met Batman. Ik zou niet meer weten hoe oud is was toen ik voor het eerst in aanraking kwam met deze superheld, maar ik weet wel dat ik het altijd heel tof vond. Mijn eerste ontmoeting met Batman was waarschijnlijk Batman: The Animated Series uit 1992 of Batman Forever uit 1995. Je raad het al, ik ben een echte 90’s baby! Ik heb denk ik wel alle films en animated series gekeken. Wat ik me ook goed kan herinneren is dat ik vroeger samen met mijn neefjes Batman op de Playstation speelde. Ook hadden we altijd heel veel action figures. Goede oude tijd!Maar mijn belangrijkste herinnering aan Batman was toch wel mijn HBO-scriptie. In 2017 ben ik afgestuurd en mijn scriptie was een onderzoek naar de rol van Alternate Reality Games bij de promotie van films.
Een Google Chromecast is bijna niet meer weg te denken in ons huis. Wil je iets naar de TV streamen? Dan is dit dé oplossing! Geen kabels en alleen het kleine apparaatje dat je in de TV steekt en in het stopcontact en voilà het werkt! Naast de Chromecast 3 en Chromecast Ultra is er nu ook een nieuwe variant. Namelijk de Google Chromecast met Google TV 4K! What’s new? De Chromecast met Google TV is de opvolger van de Chromecast Ultra en heeft een aantal nieuwe features. De grootste nieuwe feature is, je raad het al, Google TV (Android TV platform)! Ook krijg je bij deze Chromecast een afstandsbediening, waar je ook nog eens gebruik kan maken van gesproken zoekopdrachten door de Google Assistent.Doordat deze Chromecast gebruik maakt van Google TV, heb je ook gelijk toegang tot alle apps van dit platform zoals; Amazon Prime Video, AppleTV, Disney+, Film1, Google Play Movies/Films, Kijk, Netflix, NLZiet, NOS, NPO Start, Pathe Thuis, RTL XL, Videoland en Youtube.Dat is een heeeele grote sta
Het is een grote dag voor ons! We mogen belangrijk nieuws delen: vandaag is namelijk de voorgenomen verkoop van T-Mobile aangekondigd. Onze aandeelhouders hebben hierover overeenstemming bereikt met Apax & Warburg Pincus. Wij zijn blij met deze keuze. Dit betekent dat wij de ingeslagen koers kunnen voortzetten en jou kunnen blijven voorzien van hoogwaardige vaste en mobiele netwerken en innovatieve diensten, tegen aantrekkelijke prijzen. De wijziging moet nog goedgekeurd worden door diverse autoriteiten en wij verwachten dat de overdracht voor het einde van dit jaar zal plaatsvinden. Wat verandert er voor jou als klant?Voor jou als klant van Tele2 verandert er helemaal niets door deze voorgenomen aandeelhouderwijziging!
Oneindig veel bier en chocolade, gezellige lunchtentjes, luxe restaurants, oplichters, massagraven, slapeloze nachten en heel veel gezelligheid. Dit was mijn weekend in Brugge! Vorig weekend was ik drie dagen in de hoofdstad van de Belgische provincie West-Vlaanderen; Brugge. Toen ik vrienden en collega’s vertelde dat ik naar Brugge zou gaan was iedereen enthousiast. ‘Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor dat het echt supermooi is!’ Dit is wat letterlijk iedereen zei en ze hadden gelijk. Het historische centrum, de grachten en de architectuur bewijzen waarom Brugge het Venetië van het Noorden wordt genoemd. Dag 1: Vreetzakken verzamelen!Nog geen 2,5 uur rijden vanaf Den Haag en je bent in een hele andere omgeving (duh). Direct na aankomst was het tijd voor een lekkere lunch bij Li O Lait. De Dressed Chicken Bagel was erg lekker! Gegrilde kipreepjes, pesto en appel met wat sla, een sausje en (zongedroogde) tomaten die ik direct weg heb gegooid.Na een lange wandeling door het eerste
Hier zijn ze dan, de OPPO Reno6 5G | OPPO Reno6 Pro 5GWelkom in deze FAQ over de OPPO Reno6 5G | OPPO Reno6 Pro 5G. We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige OPPO in je handen kunt houden! Hierom hebben we een lijst met veelgestelde vragen. Koop één van de gloednieuwe OPPO Reno series. Je doet tot en met 03-10-2021 mee met een mooie actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actie:Actie OPPO Reno6 5G: Ontvang 2 kado’s t.w.v. €148 bij aankoop van een Reno6.Actie OPPO Reno6 Pro 5G: Ontvang 3 kado’s t.w.v. €297 bij aankoop van een Reno6 Pro. Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van OPPO zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van OPPO! https://oppo.myactions.euWat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van OPPO. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclu
[Update 02-02-2022]We ontvangen weer meldingen dat er een nieuwe reeks van deze SMS’jes wordt verzonden over het hebben ontvangen van een voicemailbericht of gemiste oproep. Houd er dus rekening mee wanneer je een SMS ontvangt dat je goed controleert of deze van Tele2 afkomstig is en klik nooit op de link in de SMS!Het is weer raak omtrent deze SMS’jes. Er worden berichten verstuurd dat je een voicemailbericht of gemiste oproep hebt. Klik niet op de link in de SMS! Hieronder zie je een voorbeeld van een dergelijke SMS:[Update 26-08-2021]Het is weer raak omtrent deze SMS’jes. Er worden berichten verstuurd dat je een voicemailbericht of gemiste oproep hebt. Klik niet op de link in de SMS! Update: 21-05Als organisatie zetten we ons blijvend in om onze klanten te beschermen tegen criminelen. Om je veiligheid te garanderen, blokkeren we bij verdachte situaties je simkaart zodat criminelen geen ongestoorde toegang meer hebben tot het mobiele netwerk. Om de malware van je telefoon te verwijd
Op dit moment ontvangen we meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan bellen of gebeld worden. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.
Mijn factuur is hoger, hoe kan dit?! Ik hoor het je denken en de vragen die bij je opkomen zijn begrijpelijk. Nee, je hebt niet buiten je bundel gebeld of geïnternet! En geen zorgen, je hebt ook niet ongemerkt een abonnementsdienst afgesloten. Jouw factuur is vanaf nu iets hoger door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord.Waarom een inflatiecorrectie?Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. In 2021 voert Tele2 een inflatiecorrectie door op de vaste kosten van je mobiele abonnement. Dit geldt voor je Bel/SMS-bundel en je databundel. De inflatiecorrectie wordt jaarlijks bepaald door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en is voor dit jaar vastgesteld op 1,3%. De correctie is ingegaan op 1 juli 2021. Op de fac
Herken je dat? Je weet dat je te veel op je telefoon zit, maar je doet er niks aan. Wat doe je dan? Juist, je vindt de juiste balans! Je zou kunnen zeggen dat ik wel verslaafd ben aan mijn iPhone. Het liefst sta ik heel de dag met mijn vrienden in contact via WhatsApp en Instagram. Who am I kidding? Ik sta ook heel de dag met ze in contact! Neem ik daarnaast wel genoeg tijd voor mezelf? Ja! Ik neem elke dag de tijd om een wandeling te maken, te sporten, iets in het huishouden te doen en te ontspannen met een serie of filmpje. Is er een manier om tijd voor jezelf te nemen d.m.v. apps op je telefoon? Absoluut! Hieronder vind je 3 apps die mij helpen goed voor mezelf te zorgen. ‘’King Mars, dat ben ik!’’ Flora Een paar maanden geleden ben ik door een vriend in aanraking gekomen met de Flora app. Het is een mooie, simpele en gratis app voor Android en IOS. Deze app zorgt ervoor dat je minder op je telefoon zit, zodat je je kunt focussen op iets anders. Ik gebruik deze app vaak tijdens het
Ik kan op dit moment geen forumoverzicht in het hoofdscherm meer krijgen, alleen maar “recent actief”, en “help anderen”. Via het menu is het overzicht met forum secties nog wel bereikbaar, maar dus niet meer via het hoofdscherm, de knop “forum overzicht” in het menu lijkt ook niet meer te werken, echt super onhandig! Is dit zo bedoeld?
Het is vandaag internationale fietsdag. Een fiets is toch helemaal geweldig? Het vervoersmiddel bij uitstek voor de korte afstanden. Of voor langere afstanden als je het echt leuk vindt, zoals ik. De Verenigde Naties hebben 3 juni uitgeroepen tot 'Wereld Fietsdag'. Op deze dag wordt wereldwijd de fiets en het fietsen gepromoot. Nu is het in Nederland de gewoonste zaak van de wereld om een fiets te hebben en dat vind ik helemaal top. I’m a fan! In dit topic leg ik uit wat ik zo geweldig vind aan fietsen. Het is gewoon zo ontspannen en je doet tegelijkertijd een work-out. Win-win! Het is ook mogelijk minder ontspannen te fietsen, lekker keihard doortrappen. Nog meer working-out.FietsappsMijn telefoon gaat altijd mee tijdens het fietsen. Je weet nooit wat je tegenkomt en als ik iets moois zie maak ik snel een foto. Wanneer ik een nieuwe route fiets gebruik ik een route app (Komoot) zodat ik niet verdwaal. De snelheid en afstand hou ik bij met Strava. Meer informatie over deze apps lees j
Deze zondag komt er een heeele leuke dag aan. Het is dan namelijk Nationale Wine & Cheese day! Laat ik nou net een hele grote liefhebber zijn van uitbundige kaasplankjes, borrelplankjes en wijn. Nu ben ik geen expert in wijn en kaascombinaties, maar ik deel graag met jullie welke wijn ik drink, hoe ik een kaas- en borrelplank in elkaar flans en deel mijn top 5 lievelings kaasjes! WineBij een kaasplank drink ik vrijwel altijd een Pinot Grigio. Dit is een droge, fris en fruitige wijn die eigenlijk altijd perfect is voor bij een borrel of een licht gerecht. Af en toe wil ik ook wel eens gaan voor een Sauvignon Blanc, ook dit is een droge frisse wijn. Het verschil tussen de Pinot Grigio en de Sauvignon Blanc is dat de Sauvignon Blanc iets droger is. Deze vind ik zelf dan heel lekker bij bijvoorbeeld geitenkaas. CheeseYou love it or hate it! Ik val dan zeker onder de lovers! Er zijn zoveel verschillende soorten kaasjes. Harde kaasjes, zachte kaasjes, sterke kaasjes. Zelf ben ik
Je hebt hem vast wel voorbij zien komen, de kan(tine). Voor alle gezellige gesprekken, leuke forumspelletjes en totaal off topic onderwerpen. Ook wel ‘de huiskamer’ genoemd. Wij zijn op zoek naar een nieuwe naam voor al deze gezelligheid. Verzin jij de nieuwe naam? Wees creatief en bepaal het helemaal! Met helemaal bedoel ik de nieuwe naam van onze kan(tine). Laten we dit topic als brainstormsessie gebruiken en laat jouw ideeën horen in de reacties. Om een beginnetje te maken, hierbij 4 namen die als eerste in mij opkwamen:#1 Het ClubhuisDe plek om te hangen als je zin hebt in een spelletje, gezelligheid of de leukste nieuwtjes en events. Bepaal helemaal zelf wat je leest of schrijft.#2 De Boksring (of De Ring)Een vriendschappelijke plek om te sparren met de Community.#3 Het DambordHet speelveld van de Community. Hier is alle ruimte om (samen) leuke topics te schrijven, content te maken.#4 De ArenaHet podium van de Community. Take the stage en laat jezelf zien of horen! Heb jij nou ee
Ben jij Tele2 Thuis klant en woon je in een gebied getroffen door de watersnood in Limburg? Heb je vragen over je abonnement of de apparatuur, we beantwoorden ze graag. Wij zullen er alles aan doen om het zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken! Ik heb defecte apparatuur, wat kan ik doen?Is het modem, de TV Box of het wifipunt defect, bel dan naar 020-7544444 en wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk vervangende apparatuur wordt opgestuurd. Defecte apparatuur mag je naar een recyclepunt brengen. Mijn aansluitpunt lijkt defect, kan dit gerepareerd worden?Als de woning veilig is, er stroom aanwezig is en de meterkast vrij is voor de monteur om werkzaamheden te verrichten, kunnen wij ervoor zorgen dat het aansluitpunt hersteld wordt door de netwerkbeheerder. Bel naar 020-7544444 en wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt. Ik kan geen TV meer kijken, wat kan ik doen?Heb je vast internet en interactieve TV van Tele2? Dan kun je in en om jouw huis Online TV kijke
Voetballen. Uren uitsloven in de sportschool. Wielrennen. Onwijs tof als iemand dit doet, maar dit is niet mijn cup of tea. Ik heb (samen met zo’n 5 miljoen andere Nederlanders, gok ik) het wandelen helemaal ontdekt de laatste tijd. Ik vind het zo chill om lekker even mijn hoofd leeg te maken en met een fijne afspeellijst door de stad achter de duinen rond te huppelen. Ik wil jou dan ook heel graag motiveren om gezellig met mij mee te doen. En nu weet ik dat jij stiekem denkt ‘werpt dat wel zijn vruchten af?’, ja zeker, dus dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.Strakke billen? Zo doe je dat! 😏Wat blijkt nou? Wandelen vermindert gewoon het risico op Alzheimer, het werkt tegen stress en depressieve gevoelens. Je hebt er een betere nachtrust door én je krijgt er strakkere benen en billen van. Kortom, voor mij genoeg redenen om lekker na werk een blokje om te gaan. Het is super logisch dat je niet elke dag staat te springen om weer je wandelschoenen aan te trekken, maar geloof mij: achtera
Hi mensen,Twee dagen terug las ik op het forum van OnePlus dat zij het update beleid hebben aangepast. En dit is goed nieuws voor mensen die graag nog wat langer met hun telefoon willen doen, of juist een model van een jaar eerder willen kopen. Want dit is natuurlijk goedkoper! Voorheen was het update beleid van OnePlus middelmatig, de maandelijkse security patches van Google kwamen soms laat of helemaal niet. Drie jaar upgrades, vier jaar updates!OnePlus heeft belooft om telefoons vanaf de OnePlus 8 series minimaal 3 upgrades te geven en 4 jaar ( 3 voor de Nord serie) security patches te geven. Dit is mogelijk omdat het software code van OnePlus en Oppo samengevoegd wordt, dit gebeurt pas vanaf de Android 12 update. OxygenOS blijft gewoon voortbestaan, alleen wordt met deze nieuwe ontwikkelingen een stuk stabieler en krijgt daardoor frequentere updates. Hier onder een overzicht tot welke versie Android jouw toestel dan wordt geüpdatet en hoelang jij security patches krijgt. Update ov
Onze @WhTurner is al jarenlang lid van deze Community! Hoelang precies? Dat vertel ik je graag! 120 maanden a.k.a. 521.7 weken a.k.a. 3652.4 dagen a.k.a. 87658 uren a.k.a. 5259487 minuten a.k.a. 315569520 seconden. Oftwel vandaag precies 10 jaar lid van onze Community! Dat is een hele lange tijd en dat kunnen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Wij waarderen zijn hulp en expertise op de Community natuurlijk enorm. Hij houdt alles in de gaten en beschermt onze Community-leden altijd. Heb je wel eens per ongeluk je 06-nummer, e-mailadres of andere gevoelige informatie openbaar gezet in een screenshot, je gebruikersnaam of in je topic? Dan is de kans groot dat je WhTurner al eens bent tegengekomen. Hij is namelijk bijna elke dag aanwezig en altijd de eerste die deze informatie ziet staan en ons aan het werk zet om deze gegevens te verbergen om jou te beschermen. Namens de hele Community: Bedankt voor al je hulp en gezelligheid! Op naar de volgende 10 jaar!
Vandaag starten we met de Dit Wil Ik WEKEN: genadeloos goede deals op onze bundels en dat tijdelijk zonder aansluitkosten. Daarnaast shop je van 5 juli tot en met 29 augustus 2021 de Apple iPhone 12 Blauw, Samsung Galaxy S21 Grijs, OPPO Find X3 Lite Blauw tegen nóg scherpere prijzen. Benieuwd naar alle voordelen? In dit topic vertellen we je precies wat je kunt verwachten! Geen aansluitkostenTijdens de Dit Wil Ik WEKEN betaal je geen aansluitkosten. Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit zijn de aansluitkosten normaal gesproken €20,- per abonnement. Nu krijg je tijdelijk €20,- korting. Ga je toch voor een abonnement met toestel? In dat geval scheelt het je zelfs €30,-! Gemakkelijk verdiend, toch? 20GB bundelsDaarnaast hebben we ook een spetterende actie op onze 20GB bundel. 20GB plus 200 belminuten, daar kom je deze periode zeker mee door. Voor €15,- per maand blijf jij op deze manier connected met de mensen om je heen! Ga je toch liever voor de 20GB bundel in combinatie met Unlimi
Ken je dat? De helderheid op je toestel staat op z’n laagst, maar je vindt hem nog steeds te fel. Wil je alles zo donker mogelijk hebben? Omdat je anders bijvoorbeeld last krijgt van je ogen? Misschien wacht je wel op een spannend appje van je crush en wil je niet dat de mensen om je heen op je scherm mee kunnen lezen? In dit topic wil ik het hebben over mijn favoriete mobiele apps met Donkere modus (Dark Mode) op IOS en Android en de voordelen hiervan. Hello Darkness, my old friendJe ontkomt er bijna niet meer aan: Donkere modus! Ik weet nog wel dat ik heel enthousiast was toen Donkere modus op IOS werd aangekondigd. Die felle witte achtergrond? No thanks! Geef mij maar donkere achtergronden en grijze letters. Het is zo veel beter voor je ogen, met name in de avond. Daarnaast is het iets beter voor je batterij. Altijd goed, want we willen natuurlijk 24/7 connected zijn. Tot slot ziet het er gewoon prachtig uit. 5x Apps met Dark ModeNaast de Donkere modus in het OS, zijn er natuurlijk
Graag zou ik nog een poster ontvangen ‘ je bent te gek’ voor in mijn klaslokaal? Is dat mogelijk???zo passend voor mijn leerlingen 😁
Vorige week 7 juni was het Worldwide Developers Conference, WWDC21. Het is een conferentie die ieder jaar georganiseerd wordt door Apple voor softwareontwikkelaars. Dit jaar is de tweede online editie en daar is een toffe keynote van. De WWDC AppleKeynote is een uitgebreide blik op updates voor iOS, iPadOS, watchOS, tvOS, macOS, AirPods en Privacy, uitgezonden vanuit Apple Park. Je kan de keynote hier terugkijken. Het is echt een leuke show met allemaal toffe updates, zeer de moeite waard om te kijken. De intro is meteen top, de ontwikkelaars mochten namelijk een openingsfilm voor WWDC21 bedenken. Entertaining much! Vanaf minuut 5.17 wordt de update voor iPhone besproken. De nieuwe iOS15, check it out! Hoogtepunten iOS 15Voor het gemak hebben we de hoogte punten van de nieuwe iOS 15 update uitgelicht. Het is nog niet bekend wanneer deze wordt uitgebracht. Uitgebreide informatie over de update vind je hier op de website van Apple.Weer app: meer informatie zoals 10 dagen vooruitzicht e
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.