De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
Goedemiddag, graag wil ik dat mijn account wordt verwijderd. Alvast dank
Waarom zijn jullie mij elke dag met jullie klantenservicenummer aan het bellen terwijl jullie niet eens meer bestaan en ik al bijna 2 jaar bij Odido zit???
Sinds vandaag, 10 augustus 2024, werkt de tele2 app niet meer op mijn mobiele telefoon en de tv. De app heeft het altijd goed gedaan maar geeft nu een stream fout url aan. We hebben al van alles geprobeerd maar niets werkt. De klantenservice is gesloten dus daar komen we ook niet verder. Is er iemand die kan vertellen wat er aan de hand is en wat de oplossing kan zijn. We zijn op de boot en het is niet fijn dat we geen tv kunnen kijken. Alvast bedankt voor het lezen van het probleem.
Hallo, ik ben wel verbonden met de wifi maar ik heb geen internet. Ik probeer de klantenservice te bellen die open zou moeten zijn tot 17:30 maar krijg te horen dat ze gesloten zijn. Ik heb alles al geprobeerd. Stroom eraf, router een reset gegeven maar er veranderd niets. Is er een storing in de omgeving Rotterdam?
Nu ik toch weer ff forum actief ben na lange tijd forummoeheid te hebben gehad maak ik meteen ff een Huisdieren-topic. Zowel forumleden als de mods van Tele2 mogen hier ook hun huisdier(en) showen.Ik trap af eerst met Billy het Kooikerhondje. En daarna met mijn bakje met tropische vissen.
Ik wil graag mijn account verwijderen maar kan dat niet zelf. Kan een moderator me daartoe helpen aub.
Ik wil graag mijn forum account verwijderen, maar kan dat helaas niet zelf doen zo te zien. Zou een moderator dat voor me kunnen doen please?
Hoi hoe kan ik mijn account op dit forum verwijderen ?
Ik wil mijn forum account verwijderen
Ik heb geen internet sinds gisteren middag , ik heb klantenservice gebeld en zij weet ook niet waarom. Kan iemand mij helpen ? GrCisco
Update 15.12.2020 11:35De e-mail inclusief de link mag als niet verzonden beschouden worden. We zijn bezig met het opstellen van een e-mail ter bevestiging. Onze excuses voor het ongemak! Geplaatst 15.12.2020 10:20Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned!We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten met een @tele2.nl e-mailadres een e-mail van ons hebben ontvangen, waarin staat dat het account wordt opgeheven. Dit bericht mag als niet verzonden worden beschouwen. We zijn op moment bezig met het in kaart brengen wie deze e-mail van ons heeft gekregen. We geven je in dit topic een update zodra er meer bekend is.
Ik wil graag mijn forum account verwijderen, maar kan dat helaas niet zelf doen zo te zien. Zou een moderator dat voor me kunnen doen please? Ik ben al lang geen klant meer van Tele2 dus dit account is ook niet meer nodig. Bedankt! :)
(User) Review Samsung A33 5G!Een prachtig toestel voor een genadeloos lage prijs! Dan is de Samsung A33 5G echt iets voor jou! Deze budget topper is een krachtpatser in zijn klasse, en wat echt uniek is? Hij ondersteund ook nog eens 5G! Waardoor jij super snel kan streamen en uploaden naar jouw favoriete platformen! Algemene indrukEen prachtig toestel, met veel verschillende camera opties, een grote batterij en de prachtige software van Samsung die jaren ondersteund wordt. Een toestel dat niet te zwaar is en die ik zelf persoonlijk door zijn plastic bouw zonder een hoesje durf mee te nemen op straat. Camera’s & fotografieDe Samsung Galaxy A33 5G biedt in totaal vijf camera’s aan! Één in het scherm en vier achterop. Met deze camera’s heb je veel variatie waardoor je mooie plaatjes kan schieten. De telefoon biedt een groothoek camera aan waardoor je net iets meer op je foto krijgt zonder een stapje naar achteren te doen. Een reguliere camera waarmee je prachtige plaatjes kan schieten
Bij Tele2 zijn we altijd opzoek hoe jullie informatie nóg beter kunnen vinden! Of misschien nog wel belangrijker, hoe je het snelste met ons in contact kan komen! Wil jij een belangrijke rol hebben in de ontwikkeling hiervan? Lees dan snel verder! Wat gaat er gebeuren dan? Binnenkort zullen wij een nieuwe functie in de MijnTele2 app uitrollen, maar om dit soepel te laten verlopen hebben we jouw hulp nodig. We willen jou namelijk vragen om dit als eerste uit te proberen! Vertel mij meer, hoe kan ik mij aanmelden? Dat is eigenlijk heel simpel! Je kunt mij (Johrick van Tele2) een privébericht sturen met daarin je 06-nummer. Ik zal in het systeem kijken om het één en ander te controleren. Ben je door de keuring heen? Dan zul je van mij een bevestiging ontvangen en doe je mee aan de FUT! Ook is het handig om toegang te vragen tot de Friendly User Test Tele2 App'! Hopelijk zie ik jullie binnenkort in de groep, want dit gaat leuk worden!
De Dit Wil Ik Weken zijn terug! Geniet tussen maandag 17 april en zondag 28 mei voor 6 weken lang van mooie acties en schandalig lage prijzen. In dit topic lees je alles wat je moet weten over de Dit Wil Ik Weken, de nieuwste toestellen, 20GB data voor de prijs van 10GB, een genadeloze actie van Samsung en meer! Gratis aansluitenProfiteer tijdens de Dit Wil Ik Weken van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20! 20GB voor de prijs van 10GBWaarom zou je voor 10GB data gaan als je nu 20GB data krijgt voor dezelfde prijs? Tijdens de Dit Wil Ik Weken fixen wij dit voor je. Dat betekent 20GB voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Dit wil je niet missen!Toestellen van Alcatel en Emporia uitgezonderd. Gratis 5GGratis 5G add-on op alle bundels. Geniet van schandalig snel internet met 5G! In de spotlight: Deze toestellen moet je zien!Wil jij gratis 5G, gratis aansluiten en 20GB voor
In dit topic houden we je op de hoogte over de problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. [25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- en Twitterpagina. We helpen je graag! [18.30] We ervaren nog steeds problemen rondom de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. Weet dat we hard werken om deze op te lossen. Op onze community kun je veel antwoorden vinden. Los daarvan kun je je vraag uiteraard ook hier, op Facebook of Twitter stellen. Via deze weg blijven we je op de hoogte houden. [26-03-2023] Vanaf 09:00 vandaag is de klantenservice weer bereikbaar. Dit topic gaat nu op slot.
Update 02-03-2023 13:10Goed nieuws, er kan weer ingelogt worden op de webmail. Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned!Het is op dit moment niet mogelijk om via onze website in te loggen in de Tele2 Webmail met een @tele2.nl emailadres. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We geven je in dit topic een update zodra er meer bekend is.
Hi. Ik verlies binnenkort de toegang tot mijn huidige email adres voor dit forum. Kunnen jullie dit aanpassen naar het nieuwe adres?
Check dit! Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en brengen het beste van twee werelden samen. Combineer het mobiele Tele2 abonnement met T-Mobile Thuis en profiteer van €5,- extra korting op je thuis abonnement. Daarnaast ontvang je tot 5GB extra data op je mobiele Tele2 abonnement, ook als je meerdere mobiele Tele2 abonnementen combineert. Klantvoordeel, klinkt goed toch! Het overzicht van jouw klantvoordeel!Let op: Je moet deze korting zelf activeren. Lees hier hoe: Klantvoordeel Welke mobiele abonnementen van Tele2 komen in aanmerking voor Klantvoordeel?Alle mobiele abonnementen van Tele2 met een databundel komen in aanmerking voor klantvoordeel. Abonnementen met 0 MB of Unlimited ontvangen geen extra data.Bundels lager dan 5GB = + 1GB extra data Bundels 5GB <10GB = + 3GB extra data Bundels 10GB en hoger = + 5GB extra data Wat zijn de voorwaarden voor Klantvoordeel?Alle abonnement moeten geregistreerd staan op hetzelfde adres. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal
[Update 11-01-2023 10:33]Goed nieuws! De oorzaak is gevonden en inmiddels verholpen. Iedereen zou nu weer moeten kunnen inloggen in de webmail.[10-01-2023]Op dit moment krijgen we meldingen binnen dat klanten niet kunnen inloggen op de webmail. We zijn op dit moment op zoek naar de oorzaak.Zodra er meer bekend is geven we een update in dit topic.
We starten het jaar goed met de Dit Wil Ik Weken. Tussen 9 januari en 26 februari geniet jij voor 7 weken van geweldige acties en bizar hoge kortingen! Let’s Love Louder! Ook wij zullen extra lief voor jou zijn en dat ga je tijdens de Dit Wil Ik Weken absoluut merken. In dit topic zetten we alle acties voor jou op een rijtje. Denk hierbij aan gratis aansluiten, gratis 5G add-ons, 20GB data voor de prijs van 10GB én gratis cadeaus bij bepaalde toestellen! Gratis aansluitenProfiteer tijdens de Dit Wil Ik Weken van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20!20GB voor de prijs van 10GBWaarom zou je voor 10GB data gaan als je nu 20GB data krijgt voor dezelfde prijs? Tijdens de Dit Wil Ik Weken fixen wij dit voor je. Dat betekent 20GB voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Dit wil je niet missen!Toestellen van Alcatel en Emporia uitgezonderd.Gratis 5G add-onBegin het nieuwe jaar
Het jaar is weer voorbij gevlogen en de mooiste tijd van het jaar staat voor de deur. Ook dit jaar presenteren wij: Holiday Spirit 2022! Hét mooiste event van het jaar vol gezelligheid en prijzen hier op de Tele2 Community. Trek je mooiste overhemd of je meest foute kersttrui aan en bereid je voor op de feestdagen met de allerbeste smartphones, de gezelligste kerstfilms, een liefdevolle winactie en meer! 💛Benieuwd naar wat en hoe je kunt winnen? Bekijk snel onderstaande video!Win mooie prijzen voor jou én je vriend(in)Holiday Spirit is sinds kort een echte traditie geworden hier op de Community. In deze maand van geven, liefde en gezelligheid willen wij je daarom ook iets extra's geven. Ook dit jaar zorgen wij weer voor twee extra cadeaus onder jouw kerstboom. Een voor jou en een voor je beste vriend(in). Hoe kan ik meedoen?Meedoen is gemakkelijk! Het enige wat je moet doen is zorgen dat jouw vriend(in) een Community-account aanmaakt, zodat jij diegene kan taggen in een reactie onder
[29-11-2022 16:45 uur] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan internetten. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing.
Goed dat je hier bent! We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen. [14:40] De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet. [13:50] We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen grotendeels hersteld zijn. In dit topic houden we je verder op de hoogte. [11:50] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen verbinding heeft. Dit heeft mogelijk te maken met een technisch probleem bij internetknooppunt AMS-IX in Amsterdam. In dit topic houden we je op de hoogte. Stay tuned.
Spectaculaire acties en schandalig lage prijzen, dat kun je de komende tijd verwachten. Black Friday is hier! Tussen 21 november en 4 december geniet jij van dé beste Black Friday deals, zoals gratis aansluiten, gratis 5G én 20GB data voor de prijs van 10GB data! Gratis aansluitenProfiteer tijdens de Black Friday deals van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20! 20GB data voor de prijs van 10GBWat is er beter dan een databundel van 20GB? Juist, 20GB maar nu voor de prijs van 10GB! Tijdens de Black Friday deals fixen wij dit voor je. Dit betekent 20GB data voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Deze wil je niet missen! Gratis 5G add onAltijd al willen genieten van genadeloos snel internet, maar had je geen zin om € 2 per maand te betalen? Dit is hét moment voor 5G in jouw abonnement. Je ontvangt nu namelijk gratis 5G op alle bundels! In de spotlight: Dit toestel wil je he
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.