holidayspirit2022

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2023!

  • 1 December 2022
  • 15 reacties
  • 406 x bekeken
Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2023!
Reputatie 7
Badge +12

Het jaar is weer voorbij gevlogen en de mooiste tijd van het jaar staat voor de deur. Ook dit jaar presenteren wij: Holiday Spirit 2022! Hét mooiste event van het jaar vol gezelligheid en prijzen hier op de Tele2 Community.
 

Trek je mooiste overhemd of je meest foute kersttrui aan en bereid je voor op de feestdagen met de allerbeste smartphones, de gezelligste kerstfilms, een liefdevolle winactie en meer! 💛

Benieuwd naar wat en hoe je kunt winnen? Bekijk snel onderstaande video!



Win mooie prijzen voor jou én je vriend(in)

Holiday Spirit is sinds kort een echte traditie geworden hier op de Community. In deze maand van geven, liefde en gezelligheid willen wij je daarom ook iets extra's geven. Ook dit jaar zorgen wij weer voor twee extra cadeaus onder jouw kerstboom. Een voor jou en een voor je beste vriend(in).

 

Hoe kan ik meedoen?

Meedoen is gemakkelijk! Het enige wat je moet doen is zorgen dat jouw vriend(in) een Community-account aanmaakt, zodat jij diegene kan taggen in een reactie onder dit topic. Schrijf in deze reactie waarom je hem of haar dit jaar een extra cadeau onder de kerstboom gunt. That’s it! Heb je dit gedaan? Dan doe je direct mee en zetten we jouw naam op een lootje. Deze gaat samen met alle andere deelnemers in een pot en op maandag 19 december trekken we een willekeurig een winnaar!

Twee keer zoveel kans maken?

Interactie op de Community wordt beloond! Reageert jouw vriend(in) ook in dit topic om ons te laten weten waarom jij een extra kerstcadeau verdient? Dan gaat hij of zij ook met een lootje de pot en zo maak je twee keer zoveel kans!

Heb je gewonnen? Dan neemt een van onze moderators contact met je op via een privébericht hier op de Community voor de verdere afhandeling en om het cadeau zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen.

 

Wat kan ik winnen?

Dit jaar geven we een gloednieuwe Wonderboom Bluetooth Speaker van Ultimate Ears weg! Deze mag jij aan je vriend(in) geven. Jij als tagger hebt natuurlijk het harde werk gedaan en daarom verdien jij ook een toffe prijs. Je ontvangt daarom zelf ook een Wonderboom Bluetooth Speaker van Ultimate Ears t.w.v. € 99,99.

 

Spelregels

  • Jij en degene die je het cadeau wil geven moeten allebei een Community-account hebben
  • Actie verlengd: Jij tagged je vriend(in) tussen donderdag 1 en vrijdag 31 december 2022 met een (korte) reactie waarom je hem/haar een cadeau gunt
  • Tagged jouw vriend(in) jou terug? Dan maken jullie twee keer zoveel kans
  • Alle deelnemers gaan met een lootje de pot in, waarna de winnaars willekeurig getrokken worden
  • De winnaars worden op dinsdag 3 januari 2023 om 15:00 uur bekend gemaakt en worden via een privébericht benaderd
  • T-Mobile en Tele2 deelnemers gaan samen in één pool, waar twee winnaars uitkomen

 

Waar wacht je nog op? Bel, SMS of App nu je vriend(in), broer, zus, vader of moeder die jij dit jaar een extra cadeau onder de kerstboom gunt en laat ze vandaag nog een account aanmaken. Kom regelmatig terug in dit topic voor leuke updates en namens het hele team; veel plezier en succes met het binnenhalen van die prijs! 🎄


15 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Ik gun deze aan mijn techbuddy @Harmen! Hem via het Tele2 forum leren kennen een paar jaar terug ondertussen en nog steeds contact! 

Reputatie 1

Onder het motto, sharing is caring, gun ik @Jacco natuurlijk ook een prachtig cadeau onder de kerstboom, inderdaad alweer een paar jaar geleden, en nog steeds goed bevriend met mijn techbuddy :)

Me and my brother, @Yonatan would love to have speakers! We both love music - I know the lyrics and he likes to make up new ones and make me laugh to tears.

It would be great to thank him for the many years of love and happiness together with a nice gift!

Me and my brother, @Yonatan would love to have speakers! We both love music - I know the lyrics and he likes to make up new ones and make me laugh to tears.

It would be great to thank him for the many years of love and happiness together with a nice gift!

My amazing sister @Mich13 is an incredibly talented pianist who has dedicated countless hours to perfecting her craft. Thanks to her, I grew up listening to her playing the piano every day, admiring her and her talent. Having a speaker would truly make her happy, and I can not think of anyone else that deserves it 💜

Reputatie 5
Badge +6

Wat een superleuke actie! 😍

Ik tag mijn zusje @SFJan  omdat dat een topper is (soms). Nee geintje hoor, altijd een topper! 
Je hebt nog geen goede speaker thuis dus ik dacht dit komt goed van pas. 

XX

@carbear 

Ja, dit willen wij! Ben al jaren Tele2 klant 😇

Hey @Marciano van Tele2 ik zie nergens in de spelregels dat ik jou niet mag taggen!!

 

Dus hierbij 👉🏻 @Marciano van Tele2 

Reputatie 7
Badge +12

hey @Dd1987 scherp! Je mag mij inderdaad gewoon taggen hoor, ik wil die mooie prijs ook wel winnen. 😉 Jij doet gewoon mee, succes!

Reputatie 7
Badge +12

@Jacco @Harmen @carbear @SFJan. Wat top dit guys, succes allemaal! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Mich13 @Yonatan this sounds great, guys. 😂 Good luck!

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie deelname aan de winactie van Holiday Spirit! We hebben alle deelnemers van T-Mobile en Tele2 in één pool gezet en hier een willekeurige winnaar uit getrokken.

En de winnaar is… @SFJan. ! Gefeliciteerd met jouw gloednieuwe Bluetooth Speaker van Ultimate Ears. Jij hebt @carbear  getagged, dus ook hij wint een Bluetooth Speaker. Namens T-Mobile en Tele2 wens ik jullie heel veel plezier met jullie prijs.

 

Reputatie 5
Badge +6

Wow! Superleuk nieuws en het begin van het nieuwe jaar! 😍

Reputatie 1

Gefeliciteerd met de prijs @SFJan.  @carbear 

Ik win nooit wat haha ik ben zo blij dankjewel Tele2!!!! 

<3 FANTASTISCH <3

Reputatie 7
Badge +12

Zeg nooit nooit @SFJan., bij ons kan het allemaal! 😎

Reageer