Tele2 presents: Dit Wil Ik Weken (april – mei 2023)

  • 17 April 2023
  • 0 reacties
  • 461 x bekeken
Tele2 presents: Dit Wil Ik Weken (april – mei 2023)
Reputatie 7
Badge +12

De Dit Wil Ik Weken zijn terug! Geniet tussen maandag 17 april en zondag 28 mei voor 6 weken lang van mooie acties en schandalig lage prijzen.

 

In dit topic lees je alles wat je moet weten over de Dit Wil Ik Weken, de nieuwste toestellen, 20GB data voor de prijs van 10GB, een genadeloze actie van Samsung en meer!
 



Gratis aansluiten

Profiteer tijdens de Dit Wil Ik Weken van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20!

 

20GB voor de prijs van 10GB

Waarom zou je voor 10GB data gaan als je nu 20GB data krijgt voor dezelfde prijs? Tijdens de Dit Wil Ik Weken fixen wij dit voor je. Dat betekent 20GB voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Dit wil je niet missen!

Toestellen van Alcatel en Emporia uitgezonderd.

 

Gratis 5G

Gratis 5G add-on op alle bundels. Geniet van schandalig snel internet met 5G!

 

In de spotlight: Deze toestellen moet je zien!

Wil jij gratis 5G, gratis aansluiten en 20GB voor een genadeloos lage prijs, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, ook hier helpen we je graag een handje. Wij zetten vier kanjers voor je op een rijtje.

 

Apple iPhone 14 | 128GB

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 31,00 p/m)

Totaal € 45,00 per maand​​​

 


 

Samsung Galaxy S23 | 128GB

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 30 p/m)

Totaal: € 44 per maand

 

Harman Kardon speaker t.w.v. € 299

  • Koop jouw Samsung galaxy S23/S23+/S23 Ultra tussen 3 en 30 april 2023 en ontvang een Harman Kardon speaker t.w.v. € 299!
  • Claimen kan t/m 30 juni 2023 via deze pagina!
     

 

OPPO Reno8

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 18 p/m)

Totaal: € 32 per maand

 


 

Google Pixel 7

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 22 p/m)

Totaal: € 36 per maand

 

Sim Only

Heb je nog een goed werkend toestel? Kies dan voor Sim Only! 20GB + 200 min/SMS nu voor maar € 14 per maand. Geniet van deze korting:

  • Data & bel/SMS: € 2 p/m
  • 5G add-on: € 2 p/m
  • Aansluitkosten: € 20,-

 


 

FAQ

 Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je jouw cadeau graag zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of OPPO!


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!.

 

 Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit?

Heb jij een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kan je toch verlengen. Je zal dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aangaan. Je kan dit alleen regelen via onze telefonische verkooplijn, zij zijn van 9:00 tot 20:00 te bereiken op 0800-1602.


Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit?

Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze verkooplijn op 0800-1602 (bereikbaar tussen 9:00 en 20:00) en onze salesexperts zullen alle stappen dan met je doorlopen. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal!

 

 Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

 

Bezorging via AMP

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Benieuwd naar alle andere deals die we voor jou in petto hebben? Ga dan snel naar onze website. Meer weten over alle lopende acties en toffe cadeaus? Check dan het topic ‘Overzicht: Alle acties op een rijtje’ hieronder. Heb je nog vragen over de Dit Wil Ik Weken? Stel ze in de reacties hieronder – we helpen je graag!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer