Lijkt mij wel aardig maar kan op de huidige tele2 app niet eens inloggen.
Als ik inloggegevens opvraag staat er dat er een mailtje onderweg is, die komt dus ook niet binnen.
Het in mijn contract bij tele2 staat nog een Zonnet account wat niet meer werkzaam is, en dit valt niet te veranderen volgens klantenservice.
Dus de hele app voor mobiel en t.v. is niet bruikbaar.
Hi @paul1956, je wil natuurlijk gewoon kunnen inloggen in de Tele2-omgeving, dus ik ga je hierbij helpen! Als je geen toegang meer hebt tot de oude mail wordt het lastig. Stuur me daarom een privébericht met je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum of het e-mailadres waar je account aan gekoppeld staat. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe kunt aanmaken.
Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Heb de tele 2 app geïnstalleerd op mijn nieuwe mobiel maar mij inloggegevens kloppen niet.
Als ik mijn @ adres invoer en wachtwoord opvraag zou ik een inlog code toegezonden krijgen, maar wat erook gebeurd deze komt niet binnen op mijn @ adres.
Had HEEL vroeger een @zonnet mailadres maar dat zou gewijzigd zijn naar @ outlook
Ik weet ook niet wat mijn account gegevens zijn bij tele 2 heb t.v. en mobiel abonnement al heel lang.
2 reacties
Oudste eerst
Hey Paul, ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd, maar ook hier help ik je graag verder; Stuur me even een privébericht met je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum of het e-mailadres waar je account aan gekoppeld staat. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe kunt aanmaken.
Groetjes,
Marciano
Info nodig over je Mobiele- of Thuis-abonnement? Bekijk snel onze Wiki: https://forum.tele2.nl/knowledge-base
Sorry Marciano,
Door omstandigheden lees ik nu pas je bericht.
Mijn probleem is dat mijn mobiele abo bij Tele2 gekoppeld is aan een account wat ook voor 't.v. en internet gekoppeld is
Door overstap naar glasvezel is mijn oude mail adres vervallen, n.l averborgen door moderator]
Nu denk ik zelf dat dit mail adres ook aan mijn mobielaccount gekoppeld staat wat helaas de fout veroorzaakt, dat ik ook geen mail van jullie ontvang.
@paul1956
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privé gegevens , zoals e-mail adressen of klantnummers.
Je kunt je bericht tot een uur na plaatsing (dus tot ongeveer half twee) wijzigen door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan op "Bewerk” Als je klaar bent klik op “Opslaan”
Hi @paul1956, ik heb je een privébericht gesturd en in je eigen topic gereageerd. Laten we daar verder kletsen!