Skip to main content

Heb de tele 2 app geïnstalleerd op mijn nieuwe mobiel maar mij  inloggegevens kloppen niet.

Als ik mijn @ adres invoer en wachtwoord opvraag zou ik een inlog code toegezonden  krijgen, maar wat erook gebeurd deze komt niet binnen op mijn @ adres.

Had HEEL vroeger een @zonnet mailadres maar dat zou gewijzigd zijn naar @ outlook 

Ik weet ook niet wat mijn account gegevens zijn bij tele 2 heb t.v. en mobiel abonnement al heel lang.

 

 

 

 

 

Hey Paul, ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd, maar ook hier help ik je graag verder; Stuur me even een privébericht met je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum of het e-mailadres waar je account aan gekoppeld staat. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. 😊

Groetjes,
Marciano


 

 


@paul1956 

Verwijder je privé gegevens ( zie in je ander bericht) , Je hebt nog ongeveer een kwartier


Gedaan hoor


Reageer