[USER REVIEW] Samsung A33 5G

  • 16 August 2022
  • 4 reacties
  • 293 x bekeken
[USER REVIEW] Samsung A33 5G
Reputatie 6
Badge +4

(User) Review Samsung A33 5G!


Een prachtig toestel voor een genadeloos lage prijs! Dan is de Samsung A33 5G echt iets voor jou! Deze budget topper is een krachtpatser in zijn klasse, en wat echt uniek is? Hij ondersteund ook nog eens 5G! Waardoor jij super snel kan streamen en uploaden naar jouw favoriete platformen!

 

Algemene indruk

Een prachtig toestel, met veel verschillende camera opties, een grote batterij en de prachtige software van Samsung die jaren ondersteund wordt. Een toestel dat niet te zwaar is en die ik zelf persoonlijk door zijn plastic bouw zonder een hoesje durf mee te nemen op straat.
 

Camera’s & fotografie

De Samsung Galaxy A33 5G biedt in totaal vijf camera’s aan! Één in het scherm en vier achterop. Met deze camera’s heb je veel variatie waardoor je mooie plaatjes kan schieten. De telefoon biedt een groothoek camera aan waardoor je net iets meer op je foto krijgt zonder een stapje naar achteren te doen. Een reguliere camera waarmee je prachtige plaatjes kan schieten. Ook biedt dit toestel een zoom lens aan waarmee jij tot twee keer kan inzoomen om je object van nog dichterbij te fotograferen. Een close up foto maken? Geen probleem! Met de macrolens kan je super dichtbij komen en blijft de kwaliteit prachtig!


Foto’s met macrolens



Foto’s met primaire lens

 

   

Foto’s met zoomlens
 

 


Updatebeleid

Over het updatebeleid van Samsung kan ik heel kort zijn! Deze is GENADELOOS GOED! En nee dat overdrijf ik niet. Naast vier keer een Android upgrade krijg je ook nog eens vijf jaar beveiligingsupdates. Je bent nog gegarandeerd tot Android 16.


Accuduur

Met de 5000mAH batterij kom jij gemakkelijk de dag door. Ook als je op een dag veel gebruik maakt van je toestel!


Gaming

Het toestel is prima geschikt als je even tijdens de verveling Candy Crush of Wordfeud wil gaan spelen. Of even actief naar buiten wil gaan voor Pokémon Go. Helaas is dit toestel niet geschikt voor de wat zwaardere spellen zoals PUBG en Apex Legends.


Persoonlijke ervaring

Het is een prachtig budget toestel en je krijgt waarvoor je betaald. Het is een toestel dat voor nu nog prima mee kan en vlot aanvoelt. Af en toe is er een hapering bij het openen en sluiten van apps, maar even alle apps sluiten die open staan zorgt ervoor dat je toestel weer een stukje sneller wordt. De achterkant is van plastic en dit vond ik eigenlijk wel prima, is een stuk veiliger om zonder hoesje mee te nemen naar buiten. Dit maakt het toestel trouwens ook heel erg geschikt voor kinderen.


Conclusie

Prima toestel voor mensen die niet veel willen uitgeven aan een telefoon, maar toch de geweldige Samsung ervaring willen hebben.


Voor en nadelen

✔️ Grote accu
✔️ 5G ondersteuning
✔️ Geheugen uitbreidbaar
✔️ 90hz scherm

Trage chipset
Grote randen om scherm
Trage vingerafdruk scanner


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Mooi review @Jacco 

Reputatie 6
Badge +4

Mooi review @Jacco 

Dankje! Het is mijn eerste en zeker niet de laatste 😀 

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor deze mooie review!

Je hebt echt een leuk moment van je huisdier vastgelegd met de primaire lens. 🙌🏻

goede smartphone. En met hoeveel geheugen heb je genomen?

Reageer