De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Hallo, Al maanden ben ik met Tele2 bezig om mijn Tele2 account inzichtelijk te krijgen. Ik kan inloggen, maar er blijken geen gegevens gekoppeld. Heb diverse keren gebeld, super goed te woord gestaan, maar heeft nog niets geholpen. Vervolgens is er verwezen naar de technische dienst. Buiten dat ik wederom een wachtwoord reset kreeg toegestuurd is er niets veranderd. Ik schijn een tweede account te hebben waar wel alles in gekoppeld zit, maar daar heb ik kennelijk geen toegang toe. Er is geen nummer gekoppeld, geen facturen, account heet null null, etc. Ik kan dus inloggen, maar heb er geen gegevens in staan. Ik betaal iedere maand netjes de rekening, wat zou er gebeuren als ik die stop zet, ik besta toch niet bij tele2, althans niet de gegevens die op de rekening staan weergegeven...... Hoe moeilijk is het om mijn account voor mij inzichtelijk te krijgen? Ik wil graag snel een oplossing!! Ik heb even terug zitten bladeren, maar ben hier al vanaf augustus 2018 mee bezig!!
Beste Tele2, ik heb 2 nummers die is gekoppeld aan 1 emailadres, nu kan ik wel in mijn account maar die van mijn vader niet hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel in zn account kan inloggen moet ik hiervoor nieuwe emailadres opgeven of hoe zit dat?
Beste ., Een aantal maanden geleden moest mijn adres worden veranderd naar het adres waar ik aanwezig zou zijn om een pakketje in ontvangst te nemen. Dit was belangrijk omdat ik anders nóg langer zonder internet zou zitten, vlak voor tentamens. Echter, mijn adres staat nu nog steeds ingesteld op een adres waar ik niet woon. Zou dit terug kunnen worden veranderd?
Hoe komt het dat de webversie van Mijn Tele2 nauwkeuriger is als de app?
Ongeveer een jaar geleden wilde ik mijn abonnement veranderen, toentertijd kon ik ook al niet inloggen maar is dat gelukt via privéberichten met een medewerker (dank daarvoor). Echter, ik vind het best vervelend dat ik er nu nog steeds niet in kan. Medewerker @Jurrien van Tele2 gaf toen aan mijn probleem neer te leggen bij de juiste afdeling (ik gok IT), maar hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Is er wellicht iemand die wel al weet hoe dit op te lossen is? Het volgende heb ik al geprobeerd: - Account opnieuw activeren - Wachtwoord veranderen - Verschillende browsers gebruiken (Chrome, Firefox, Edge) - Incognitovenster gebruiken - Desktop en mobiel gebruiken Bij alles krijg ik nog steeds de melding: "Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.". Het topic van een jaar geleden incl. screenshots: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/inloggen-mijntele2-lukt-niet-65824
Ik dacht maak er toch maar een melding van na meer dan 3 maanden, maar de website van MijnTele2 functioneert nog steeds niet goed, vaak blanco pagina's zoals deze: Dit is in Chrome, als ik edge gebruik doet hij het soms wel maar met een rara lettertype en dingen die verspringen tot gevolg. Ook geeft hij aan in Chrome dat mijn laatste factuur december 2018 is (op het moment van schrijven opeens januari), maar in edge geeft hij februari 2019 aan (in de app ook). Overzicht pagina geeft dus ook niet alle info.
Ik heb een roze buitenlandbundel maar de mijntele2 app (iOS) laat het verbruik van die bundel niet zien. Heel lastig.
Mijn oude e-mail adres is niet meer geldig, dus ik kan ook niet meer inloggen bij Tele2. Als ik doe "nieuw wachtwoord aanvragen" dan lukt dat ook niet, want dan komt het nieuwe wachtwoord op mijn oude e-mailadres terecht wat ik niet meer kan inzien. Ik heb de klantenservice gebeld, maar de wachttijd is meer dan 8 minuten pffff Wie kan mij helpen? Ik heb een mobiel telefoon abonnement en wil mijn facturen inzien.
Toen ik klant werd bij Tele2 was ik nog geen 18. Om die reden kreeg mijn account mijn vaders geboortedatum. Dit viel me gister pas op toen ik wilde verlengen. Nu ik zelf oud genoeg ben, wil ik graag mijn eigengeboortedatum gebruiken. Hoe kan ik (of iemand anders) dit voor mij wijzigen? Alvast bedankt!
Er staat in mijn account een verkeerd e-mail adres. *** Privé gegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Dit moet gewijzigd worden. Tot op heden is dit niet gelukt via de klantenservive, app, mijntele2 en Tele2 winkel. Er komt steeds een foutmelding bij activicatie ..... oeps etc. Niemand in de afgelopen 4 weken is hierin geslaagd, wie kan helpen?
Wie kan mij uitleggen waarom er een groot verschil is in het data verbruik dat op de tele2 app staat en wat op mijntele2 staat op de website. Dit is een verschil van ruim 600mb. Ook bij mijn zoon is er een verschil en wel van 700 mb. De website mijn tele2 geeft een groter verbruik aan. Wat er op de tele2 app staat komt redelijk overeen met wat de telefoon registreert. Gr Jan
Een goedendag, Het lukt mij niet om mijn rekeningnummer te wijzigen via mijn Tele2. Is er nog een andere manier om dit te doen? Alvast bedankt.
Sinds de laatste update is de layout niet meer compatible met Safari onder chrome werkt dit wel, maar pas sinds de laatste update is het mis. 2e puntje, MijnTele2 app op android, vergeet na elke update mijn inloggegevens, dit is storend, aangezien andere apps hier geen problemen mee hebben. Bij voorbaat dank voor het oplossen.
Goedemiddag, Van mijn werk heb ik een zakelijke simonly abonnement ontvangen. Nu heb ik de App gedownload alleen staat mijn e-mailadres niet bekent in de database van Tele2. Hoe kan ik de app gebruiken zodat ik mijn verbruik kan inzien?
Hallo, Ik begrijp niet waarom ik sinds een maand of 5 niet meer in de Tele2 app Android kan inloggen. Ik heb mijn wachtwoord al een paar keer gewijzigd, de app gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar niets helpt. Via internet kan ik ALTIJD inloggen in MijnTele2. Ik heb hierover al eens met Tele2 gebeld, maar ze begrepen het niet en konden me niet helpen. Erg irritant! Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en een oplossing?
Dit staat er nu al een paar dagen in mijn Tele2 App: Is gisteren gewoon automatisch afgeschreven. Na doorklikken: Al enig zicht op een oplossing?
Hoi, Ik wil graag inzien wat mijn verbruik is van internet en bellen van mijn telefoon, maar de app werkt niet. Ik zie de 4 blauwe vakken in de app wel, maar ze draaien niet om waarbij je dan normaalgesproken je verbruik ziet. Vriendelijke groet, Janine
Ik wil graag mijn accoumt van mijn Tele2 verwijderen. Hoe kan ik dit doen?🤔
Er staat in de app dat ik nog 100 van de 100 belminuten heb en toch wordt er geld gerekend buiten de bundel als ik naar een standard 06-nummer bel.
Ik heb een probleem met het zonnet webmail account. Ik heb het wachtwoord gewijzigd en niet goed onthouden en kan dus niet meer inloggen. Ook via Outlook lukt dit niet, omdat het wachtwoord dus veranderd is. De mailbox is nu vol... Ik heb via wachtwoord vergeten geprobeerd het wachtwoord te resetten, maar dat lukt niet. Ik krijg bij stap 3 de foutmelding Registratie fout voor gebruiker en kan vervolgens niet meer verder. Ik zie op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. Hoe los ik dit op?
Ik wil graag op mijn 2 de abonnement de bundel veranderen dit moet ik doen via mijn tele2 , Maar als ik inlog krijg ik maar 1 abonnement te zien en dit is de verkeerde. Hoe kan ik 2 abonnementen toevoegen aan mijn tele2? Of is er nog een andere manier om mijn bundel te veranderen. Een nieuw account met ander emailadres wordt niet geaccepteerd.
krijg deze melding in 70% van de menu's en heb het nu zelfs als ik feedback wil maken.het is in alle versies die ik heb getest. Heb nu die versie met dat data delen daar loopt hij ook op vast..........
Goedemorgen, Sinds gisterenavond probeer ik de databundel van mijn abonnement te wijzigen via MijnTele2, maar ik krijg als ik vanuit mijn overzicht op de desbetreffende knop klik na een paar redirects de volgende melding: WE ZIJN ZO TERUG Op dit moment wordt er onderhoud verricht aan MijnTele2. Dit is nu dus echter al meer dan een halve dag zo, dus "zo terug" is rekbaar. Is er echt onderhoud of is er iets anders aan de hand?
Een aantal weken terug heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2, alleen kan ik geen account aanmaken. Ik wil graag mijn gegevens kunnen bekijken via de Tele2 App. Ik dacht dat er eerst een storing was, maar dit is al 2 van gang, kan helaas nog steeds geen account aanmaken.
Hoi, Ik had 3 jaar geleden een internet abonnement gekocht bij jullie, en sinds een paar dagen vroeg ik me af of ik ook wel een account had bij gekregen. Na het doorchecken van mijn email had ik geen activatie account of iets dergelijks gevonden en ook na nadat ik een gebruikersnaam had aangevraagd kreeg ik een bericht dat ik beter de klantenservice bel. Natuurlijk na 6 dagen bellen is het me niet gelukt om aan de lijn te komen. Nu was mijn vraag of ik hulp kon krijgen van een moderator hiermee. Graag niet antwoorden met bel opnieuw, want ik heb er al genoeg van. Bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.