Goedemiddag,
Van mijn werk heb ik een zakelijke simonly abonnement ontvangen. Nu heb ik de App gedownload alleen staat mijn e-mailadres niet bekent in de database van Tele2. Hoe kan ik de app gebruiken zodat ik mijn verbruik kan inzien?
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij zijn de zakelijke abonnementen geheel gescheiden van de consumenten abonnementen die in de app getoond worden.
Hoi,
We behandelen hier alleen particuliere vragen, vind het dan ook lastig om hier een antwoord op te geven,
Je zou even met onze zakelijke afdeling kunnen bellen voor meer informatie.
Groet,
Arjan
We behandelen hier alleen particuliere vragen, vind het dan ook lastig om hier een antwoord op te geven,
Je zou even met onze zakelijke afdeling kunnen bellen voor meer informatie.
Groet,
Arjan
Hoi Arjan,
Bedankt voor je antwoord.
Bedankt voor je antwoord.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.