Skip to main content
beantwoord

Registratie fout voor gebruiker

  • 31 januari 2019
  • 3 reacties
  • 150 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb een probleem met het zonnet webmail account. Ik heb het wachtwoord gewijzigd en niet goed onthouden en kan dus niet meer inloggen. Ook via Outlook lukt dit niet, omdat het wachtwoord dus veranderd is. De mailbox is nu vol...
Ik heb via wachtwoord vergeten geprobeerd het wachtwoord te resetten, maar dat lukt niet. Ik krijg bij stap 3 de foutmelding Registratie fout voor gebruiker en kan vervolgens niet meer verder.
Ik zie op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Jasper van Tele2

Het kan zijn dat er gegevens missen. Ik kan dit aanvullen en dan zou het wel moeten lukken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Zou ik hiervoor de volgende gegevens mogen: Je naam, volledig adres, geboortedatum en om welk mailadres het gaat. Dit kan je via een privébericht sturen.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

  • Oud moderator
  • 386 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2019
Het kan zijn dat er gegevens missen. Ik kan dit aanvullen en dan zou het wel moeten lukken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Zou ik hiervoor de volgende gegevens mogen: Je naam, volledig adres, geboortedatum en om welk mailadres het gaat. Dit kan je via een privébericht sturen.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 31 januari 2019
Probleem opgelost met grote dank aan Jasper!

Graag gedaan 🙂