Hallo,
Ik begrijp niet waarom ik sinds een maand of 5 niet meer in de Tele2 app Android kan inloggen. Ik heb mijn wachtwoord al een paar keer gewijzigd, de app gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar niets helpt. Via internet kan ik ALTIJD inloggen in MijnTele2. Ik heb hierover al eens met Tele2 gebeld, maar ze begrepen het niet en konden me niet helpen. Erg irritant! Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en een oplossing?
beantwoord
Ik kan al maanden niet inloggen op Tele2 app (Android), wel via internet browser
Beste antwoord door Anonymous
Zie ook.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/probleem-met-tele-2-app-75861/index1.html#post460277
Bekijk origineel berichthttps://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/probleem-met-tele-2-app-75861/index1.html#post460277
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.