De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik kan mijn verbruik nu al een beste poos niet meer zien. Er wordt gezegd dat ik geen actief 06 nummer heb. Dit terwijl ik al meet dan anderhalf jaar dit abonnement heb. Kunnen jullie hier ook wat aan doen?
Als ik een nieuw ww wil aanmaken word deze bij de eerste letter die ik intype al rood hoe kan dit
Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie. Geprobeerd nieuw ww aan te maken lukt niet bij eerste letter word deze al rood
Beste Tele2,Ik kan niet meer inloggen in mijn Tele2. Als ik een wachtwoord reset aan vraag, ontvang ik geen mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Kunnen jullie mij a.u.b hier mee helpen?Alvast bedankt!Groetjes,Romy
Ik heb 2 nummers op 1 email en kan maar voor 1 nummer inloggen op de app hoe kan ik oo de andere nummer inloggen? Alvast bedankt
Ik heb een telefoon abonnement met een onbeperkte data, na 5GB kan ik normaal gesproken via de app 1GB krijgen maar wanneer ik inlog staat er dat er geen actieve bundels zijn. Ik heb de app opnieuw gedownload en nu kan ik niet meer inloggen.!
Sinds gister werkt de oude Tele2 app niet meer. Ik heb een nieuwe moeten installeren, maar er doet zich een fout voor. Er zijn twee telefoonnummers aan mijn account gekoppeld. In de oude app kon ik met twee klikken wisselen tussen die nummers. Met de nieuwe app zie ik alleen het verbruik van mijn tweede telefoon, en niet van m’n primaire telefoon. Een tweede account toevoegen lukt niet, omdat ze onder dezelfde naam staan. Wat moet ik doen?
Wanneer de Chatbot binnen de MijnTele2 app de worden "Bug” of “Bug report” ontvangt snapt deze de vraag niet. Bij de term "Fout Doorgeven” reageert de bot met een Link “Doorgeven aan onze developer” waarop je kan klikken.Die link gaat duidelijk niet naar de correcte locatie. Het linkt naar het menu "pincode wijzigen” wat duidelijk niet de bedoeling is.
Goedendag,Ik ben sinds kort klant van Tele2 (In zekere zin moet ik dat nog worden.)Ik heb de Apple iPhone 12 Pro ge-preorderd met een abonnement. Ik heb hier en daar even rond gekeken op het forum en ik zie dat veel mensen hun orde status nakijken via MijnTele2, maar nu kan ik daar niet op inloggen. Klopt dit en kan dit later pas? Ik begrijp het namelijk nu niet goed en persoonlijk vind ik het controleren van mijn order status via de mail een beetje onduidelijk, aangezien het vrij algemeen is.Misschien stel ik hiermee een domme vraag of misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar zoals ik al zei, ben ik een nieuwe klant bij Tele2 en daarmee nog niet echt goed bekend met hoe Tele2 te werk gaat en hoe dit soort dingen in elkaar steken.Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag kan beantwoorden, zodat ik weet waar ik verder aan toe ben en hoe het verder gaat.Met vriendelijke groet,Jesse
Ik ben de brief kwijt, waarin mijn gebruiknaam staat plus eventueel wachtwoord.Ik wil mijn abonnement(en) bekijken!Wat moet ik doen? Groet Mohamed
Ik heb de nieuwe app geinstalleerd, alleen heb ik in het overzicht alleen zicht op m'n datverbruik. Ik kan ook zien hoelang mn abonnement nog duurt alleen niet hoeveel belminuten ik nog heb. Ik heb wel belminuten in mn abonnement.De vraag is hoe kan ik mn belminuten verbruik zien in de app?
Hooi,ik heb al maanden lang last van dat ik niet kan inloggen omdat de combinatie niet zou kloppen of dat ik een nieuw account of wachtwoord aanvraag en ik die mails dan niet ontvang.. En zou graag een overzicht over de app krijgenvriendelijke groet
Goedemiddag,Ik heb 2 abonnementen maar op mijn accounts is alleen 1 abonnement overzichtelijk. heb de simkaart al van de nieuwe geactiveerd.
Beste Tele2, Sinds de update is het niet meer mogelijk om de unlimited data bundel te verhogen met 1GB VOORDAT het op is. Deze was voor de update altijd mogelijk. Zo kon ik eindeloos blijven streamen/gamen zonder onderbrekingen. Na de update kan je alleen maar 1 GB toevoegen NADAT je bundel op is. Hierdoor wordt mijn film/game verbroken en duurt het een minuut voordat ik weer online ben. Dit elke keer maakt mijn ervaring zeer onplezierig. Graag zou ik weer willen dat het toevoegen van de data (door "nog 1GB" te sms-en naar 1280) weer zoals gewoonlijk het doet VOOR dat de bundel op os ipv na dat het op is. Bedankt voor uw eventuele reactie. Ik hoop op een spoedige behandeling van deze klacht. MvgJonathan
Hi, ik probeer mijn abonnement op naam van iemand anders te zetten. Het contract formulier doet het totdat de bijlagen van de bankpas, id oude eigenaar en id nieuwe eigenaar toegevoegd zijn.Als ik dan verder klik komt deze melding in beeld: 500 - Internal server error (nf).There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Heb al geprobeerd het opnieuw in te voeren op een andere browser.
Ik heb 2 toestellen op 1 account staan. Nu zie ik er maar 1 in mijntele2. Gebruiker toevoegen kan niet aangezien het hetzelfde account is. Graag snel een reactie PS: gerelateerde topic kon ik ook niet veranderen in dit bericht
Ik wil een melding maken van een telefoontje dat ik zojuist ontving, maar wat ik niet vertrouw. De meneer in kwestie wist mijn adres, e-mail en abonnement qua internet, tv en bellen en vroeg of ik tevreden was. Op zich niks mis mee, maar er werd gebeld met het nummer 06-14094109.Dat lijkt me geen nummer waar Tele2 zelf mee belt.
Hallo,Ik heb i.v.m overstap naar een andere rekening een factuur niet kunnen betalen, nou wou ik deze handmatig overmaken maar kan dus mijn klantnummer niet vinden en staat deze ook niet bovenaan mijn factuur?( die heb k nodig i.v.m ik met deze bank geen ideal betaling kan doen) waar kan ik deze vinden? MvgDélano M
Ik heb 2 abonnementen lopen bij tele 2, voorheen kon ik in de app gemakkelijk switchen tussen beide alleen nu zie ik het nergens staan.. wie kan me dit vertellen?
Goedendag,Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres (account).De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?
Sinds het nieuwe gebeuren met T-Mobile kan ik maar 1 keer NOG 1GB sturen naar 1280. Wat rete vervelend is, moet ik echt eerst van mijn connectie worden gegooid voordat ik weet NOG 1GB kan sturen? Waarom kan ik niet meer GB aanvragen als ik nog bijvoorbeeld 20% over heb. Dan heb ik nog ten minste een continue connectie. Wat het ergste is, is dat soms als ik extra data heb aangevraagd, niet word herkent door de tele2 netwerk. Dan krijg ik een notificatie. "Sign in to network" als ik daar op klik ga ik naar https://www.tele2.nl/my/extradata met de tekst. Hierdoor moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Ik ben toch niet gek. Ik ga niet na iedere 1GB mijn telefoon opnieuw opstarten. Systeem hiervoor werkte perfect. Maar tuurlijk moet T-Mobile een monopoly hebben op het gebied van mobile netwerk. Schandalig hoe mensen zo gierig kunnen zijn.Echt teleurstellend is deze service.
Ik heb (had) drie nummers in mijn account en nu alleen nog maar die van mijn zoon.Het zou toch heel vreemd zijn dat ik mailadressen moet gaan aanmaken om extra accounts te kunnen zien.Hoe kan ik de gegevens wel zien zonder dat ik daar extra actie voor moet onder nemen.Zo maakt u het niet makkelijker maar ook niet leuker.
Hallo,Na het overzetten van het abonnement op mijn eigen naam in plaats van mijn vaders naam. Heb ik mijn mailadres moeten wijzigen om het Mijntele2 account te activeren ( werd mij verteld door een medewerker van klantenservice). inmiddels mijn mailadres 2x laten wijzigen door klantenservice, zelfs volledig nieuw mailadres aangemaakt. Echter kan ik Mijntele2 nogsteeds niet activeren en krijg ik telkens te zien “email adres is niet bekend bij ons” klantenservice snapte het ook niet, intern doorgezet (3x). Krijg dan een sms met dat het is opgelost en een activatiemail. Maar nog steeds geeft die aan “email adres is niet bekend bij ons”. puntje bij paaltje ben ik dus al een maand bezig om mijn account te activeren.. ben al lang klant bij Tele2, zou t graag wel zo willen houden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? groetjes,anouk
De tijd en datum in de nieuwe app zijn niet goed. Ik ben succesvol overgezet naar de tmobile netwerk en de app werkt wel, maar met de verkeerde gegevens.
Ik zie net dat er hier al eerder dingen over zijn gezegd en dat meer mensen last hebben van ditzelfde probleem. Ik heb alleen nog nergens iets over een oplossing gelezen. Iemand tips?? Goedemiddag,Ik heb een abonnement met unlimited data. Hiermee krijg ik 5GB en daarna kan ik onbeperkt opwaarderen per 1GB. Tot een paar weken geleden was het mogelijk om meerdere sms’jes te sturen en dus meerdere extra bundels tegelijkertijd te activeren. Inmiddels lijkt dit niet meer mogelijk, maar dit is erg onhandig (met name voor online tentamens waarbij ik niet de kans heb om tussendoor extra bundelboosters te activeren, maar daarmee het risico loop om 100% van mijn bundel te verbruiken en zonder internet kom te zitten).Is hier een oplossing voor? Het is ook niet mogelijk om extra bundels te activeren via de app wanneer de laatst geactiveerde 1GB nog gebruikt wordt (zelfs niet wanneer wordt aangegeven dat 80% van deze laatste GB ook verbruikt is).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.