Sinds het nieuwe gebeuren met T-Mobile kan ik maar 1 keer NOG 1GB sturen naar 1280. Wat rete vervelend is, moet ik echt eerst van mijn connectie worden gegooid voordat ik weet NOG 1GB kan sturen? Waarom kan ik niet meer GB aanvragen als ik nog bijvoorbeeld 20% over heb. Dan heb ik nog ten minste een continue connectie. Wat het ergste is, is dat soms als ik extra data heb aangevraagd, niet word herkent door de tele2 netwerk. Dan krijg ik een notificatie. "Sign in to network" als ik daar op klik ga ik naar https://www.tele2.nl/my/extradata met de tekst.
Hierdoor moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Ik ben toch niet gek. Ik ga niet na iedere 1GB mijn telefoon opnieuw opstarten. Systeem hiervoor werkte perfect. Maar tuurlijk moet T-Mobile een monopoly hebben op het gebied van mobile netwerk. Schandalig hoe mensen zo gierig kunnen zijn.
Echt teleurstellend is deze service.
Bladzijde 1 / 1
Je bent dus al overgezet naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk?
Dan kun je niet meer smsén maar gebruik je de app om bundelboosters te bestellen. Daar moet je dan wel de nieuwe app voor gebruiken.
Ja ik ben overgezet. Ik heb al zovaak NOG 1GB gestuurd naar 1280 met succes
Als je de 1GB via de app activeert, speelt het probleem dan ook nog?
Hey @ianli,
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. De bundelbooster kan je aanvragen via de nieuwe Tele2 app!
Als je over bent naar het nieuwe netwerk dan kan je de nieuwe MijnTele2 app installeren! Als het systeem aangeeft dat die je niet herkend dan raad ik je aan om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: Registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen!
Wat betreft de bundelbooster en hoe het werkt geef ik je graag wat uitleg! Je krijgt elke dag een dagbundel van 5GB, dat blijft hetzelfde. Het is nu zo geregeld dat je de 1e bundelbooster van 1GB kan aanvullen als je nog 500MB data van jouw 5GB dagbundel over hebt. De bundelboosters daarop volgend kan je aanvullen op het moment dat de eerste 1GB bundelbooster helemaal op is. Wij zorgen ervoor dat de MijnTele2 app en de website wel blijven werken. Je kan dus altijd de bundel booster activeren, ookal is het internet van de eerste bundelbooster op.
Wanneer de Mijn Tele2 app niet goed werkt dan helpt het vaak om deze te verwijderen en opnieuw te installeren. Je kan natuurlijk ook via de website inloggen op MijnTele2! Mocht je vragen hebben hierover stel ze dan gerust!
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds het “verbeterde” netwerk… Zit na een bundelbooster 1,5 uur zonder internet omdat ik “niet herkend ben” op het Tele2 netwerk. 4G is nu thuis ook veel trager dan voorheen en beneden zelfs geen bereik. Het is alles behalve een verbetering…
Sinds het nieuwe gebeuren met T-Mobile kan ik maar 1 keer NOG 1GB sturen naar 1280. Wat rete vervelend is, moet ik echt eerst van mijn connectie worden gegooid voordat ik weet NOG 1GB kan sturen? Waarom kan ik niet meer GB aanvragen als ik nog bijvoorbeeld 20% over heb. Dan heb ik nog ten minste een continue connectie. Wat het ergste is, is dat soms als ik extra data heb aangevraagd, niet word herkent door de tele2 netwerk. Dan krijg ik een notificatie. "Sign in to network" als ik daar op klik ga ik naar https://www.tele2.nl/my/extradata met de tekst.
Hierdoor moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Ik ben toch niet gek. Ik ga niet na iedere 1GB mijn telefoon opnieuw opstarten. Systeem hiervoor werkte perfect. Maar tuurlijk moet T-Mobile een monopoly hebben op het gebied van mobile netwerk. Schandalig hoe mensen zo gierig kunnen zijn.
Echt teleurstellend is deze service.
Ja hier ook precies het zelfde. 2 jaar lang kon ik gewoon een sms je sturen zodat ik weer 1GB had. Nu sinds de update werkt het smsje sturen nog steeds, alleen nu heb ik ook: "Sign in to network" en moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten.
Ik heb dit ook via de app. Telefoon is geupdate (s20 5G)
Graag oplossen, gebruik mijn telefoon vaak als hotspot en vebruik aardig wat GB.
Hey @ianli,
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. De bundelbooster kan je aanvragen via de nieuwe Tele2 app!
Als je over bent naar het nieuwe netwerk dan kan je de nieuwe MijnTele2 app installeren! Als het systeem aangeeft dat die je niet herkend dan raad ik je aan om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: Registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen!
Wat betreft de bundelbooster en hoe het werkt geef ik je graag wat uitleg! Je krijgt elke dag een dagbundel van 5GB, dat blijft hetzelfde. Het is nu zo geregeld dat je de 1e bundelbooster van 1GB kan aanvullen als je nog 500MB data van jouw 5GB dagbundel over hebt. De bundelboosters daarop volgend kan je aanvullen op het moment dat de eerste 1GB bundelbooster helemaal op is. Wij zorgen ervoor dat de MijnTele2 app en de website wel blijven werken. Je kan dus altijd de bundel booster activeren, ookal is het internet van de eerste bundelbooster op.
Wanneer de Mijn Tele2 app niet goed werkt dan helpt het vaak om deze te verwijderen en opnieuw te installeren. Je kan natuurlijk ook via de website inloggen op MijnTele2! Mocht je vragen hebben hierover stel ze dan gerust!
Dit werk niet:
'’Er is al een account voor het mobiele nummer dat je opgeeft. Controleer het nummer en probeer het opnieuw. Is het nummer correct? Vraag dan opnieuw je gegevens op'’
Wat gebeurt er als de de SMS functie gebruikt, stuur “NOG 1GB” , zonder die haakjes naar 1280.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.