Skip to main content

Hallo,

Na het overzetten van het abonnement op mijn eigen naam in plaats van mijn vaders naam. Heb ik mijn mailadres moeten wijzigen om het Mijntele2 account te activeren ( werd mij verteld door een medewerker van klantenservice). inmiddels mijn mailadres 2x laten wijzigen door klantenservice, zelfs volledig nieuw mailadres aangemaakt. Echter kan ik Mijntele2 nogsteeds niet activeren en krijg ik telkens te zien “email adres is niet bekend bij ons” klantenservice snapte het ook niet, intern doorgezet (3x). Krijg dan een sms met dat het is opgelost en een activatiemail. Maar nog steeds geeft die aan “email adres is niet bekend bij ons”.

 

puntje bij paaltje ben ik dus al een maand bezig om mijn account te activeren.. ben al lang klant bij Tele2, zou t graag wel zo willen houden.

 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? 
groetjes,

anouk

 

Deze kan gesloten worden.

Inmiddels is het mij zelf gelukt door te proberen mijn wachtwoord te wijzigen. Account stond blijkbaar toch op oude mailadres.. foutje.. kan gebeuren.