Hi, je bent in dit topic beland omdat je een e-mail hebt ontvangen van Zonnet over een wijziging omtrent jouw e-mailadres. Long story short: Zonnet zal de huidige e-mailboxen verder gaan ondersteunen. Dit heeft enorme voordelen, zo krijg je een veiligere mailbox en specialistisch support op het gebied van e-mail.
Welke opties biedt Zonnet mij aan?
- Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden (6 euro per jaar)
- Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden en een eigen domeinnaam afnemen (12 euro per jaar, actietarief eerste jaar 6 euro)
- Je kunt je e-mailadres behouden en een forward instellen naar een extern e-mailadres (9 euro per jaar)
Wat gebeurt er als ik niet met Ă©Ă©n van de bovenstaande opties akkoord ga?
Als je niet voor Ă©Ă©n van de opties kiest, dan wordt je mailbox per 1 januari 2021 afgesloten. Let er dus op dat je je belangrijke mails voor die tijd overzet naar een ander e-mailadres.
Klanten gaan vanaf nu herinneringen van ons krijgen wat betreft het aanbod van Zonnet. Doet de klant niks, dan komt het e-mailadres per 1 januari 2021 te vervallen. Deze datum is dus met 3 maanden opgeschoven.
Waar kan ik terecht met mijn vragen over Zonnet?
Je kan terecht bij Zonnet voor al jouw vragen over de e-mail. Er staat een FAQ klaar op de website. Heb je je antwoord nog niet gevonden? Dan is er de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen. Zonnet biedt alleen online support aan, er is geen telefonische klantenservice beschikbaar.
Als je het contactforumulier op de website van Zonnet invult, krijgt je een bevestiging met ticketnummer. Dan krijg je vervolgens binnen 48 uur een reactie van Zonnet, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Welke klanten ontvangen deze mail van Zonnet?
Alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres die geen betalende diensten hebben bij Tele2.
Ik heb nog geen mail ontvangen, en nu?
Je hoeft je geen zorgen te maken, want de mails worden in verschillende partijen gestuurd. Tot die tijd kun je terecht op onze Community. Wij helpen jou met vragen over je e-mail.
Ik heb een Tele2 Thuis abonnement, maar het desbetreffende emailadres is hier niet aan gekoppeld. Kan ik dit alsnog doen?
Nee dit is helaas niet mogelijk.
Inloggen op webmail na aanmelden bij Zonnet betaald
Klanten met een Zonnet/Versatel account kunnen na het aanmelden bij Zonnet niet meer inloggen op Tele2.nl. Het is nog wel mogelijk om in te loggen op webmail.zonnet.nl of webmail.versatel.nl.
Mocht je nog andere vragen hebben, laat een reactie achter in dit topic!