[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

Toon eerste bericht

208 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik denk dat het niet op 1 janauri gaat gebeuren, maar in de loop van volgende week, als er weer mensen op kantoor zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Zoals ik al had verwacht, ondanks de dagelijkse count-down mails die Zonnet ruim voor 1 januari al in mijn mailbox liet vallen is de box nog steeds actief. Zouden ze het toch niet aandurven zo'n

“DEL *.* ”  te geven? :grin:

Net een gigantische post gemaakt...probeer ik m te editen, wordt ie verwijderd…

Bij deze een nieuwe poging:

 

Ik kan bevestigen dat er inmiddels echt wel mailboxen zijn verwijderd. 

De klachtenstroom over zonnet houdt aan. Er wordt nog steeds veelvuldig niet op het klachtenformulier, de enige ‘contactoptie’, gereageerd. Het lijkt er dan ook op dat de bewering dat je via het contact formulier contact met zonnet kunt krijgen een regelrechte leugen is. Vele mensen voelen zich opgelicht, en de manier waarop mensen tot betaling gedwongen zijn, om vervolgens alsnog al hun mail en mailboxen te zien verdwijnen is niet meer op het criminele af, maar gewoon crimineel. Ik krijg zelfs privé berichten op het forum hier met de vraag van mensen of ik ze alsjeblieft kan helpen. Hier weer een paar quotes van voorbeelden zoals ik die verzameld heb sinds de laatste keer dat ik ze gepost heb.

Met daarbij de opmerking, dat ook ik geen enkele reactie krijg op contact het contact formulier van zonnet, nu al 152 dagen niet.

 

Ik kan mijn mail niet overzetten, vragen naar mailadres en wachtwoord wordt gezegt dat deze onjuist is!
nog driedagen en daarna kan ik niet meer bij mijn mail?
help!

 

Zonnet Email omgezet Voor 6 euro, kan er niet bij...
Tig keer bericht - nul reactie.
Een bedrijf wat geld int zonder leveren?
hoe nu verder?

 

Voor de derde keer proberen of er iemand iets voor mij kan doen aan de problemen met mijn zonnet e-mail adres.
Al ca. 9 maanden kan ik geen e-mails verzenden vanuit zonnet ontvangen lukt wel.
Niemand heeft of geeft mij een oplossing voor dit probleem.
Ook wil ik het voordeligste contract hebben om mijn zonnet e-mail adres te kunnen behouden vmaar welzo dat alles werkt zoals het behoort te werken.
GRAAG SPOEDIG ANTWOORD EN OPLOSSING VAN MIJN PROBLEMEN.

 

k heb nooit bericht gekregen dat mijn email adres van zonnet gaat verlopen of dat ik er voor moet gaan betalen.
Mijn verzoek is om het tijdelijk open te zetten zodat de mail in de inbox nog doorgestuurd wordt zodat ik klanten. vrienden en bekenden kan informeren dat ze dit e-mail adres niet meer moeten gebruiken.
Het gaat om het mailadres: ...
Mijn mailbox is nu niet bereikbaar dus ik weet niet of ik nu mailtjes mis.

Ook vind ik het raar dat na 22 jaar deze paar mailboxen gedwongen worden om te betalen maar ja, niet alle bedrijven zijn blijkbaar even klant gericht. Versatel en Tele2 begrepen het blijkbaar wel. Zonde van mijn nostalisch zonnetaccount

 

Ik heb geen toegang meer tot mijn oude e-mail van zonnet. Meerdere vragen gestuurd, maar geen enkele reactie ! Telefoonnummer niet te vinden, dus direct contact opnemen zit er niet in.

Niet erg om te betalen, maar ik wil wel graag beschikking houden over mijn oude gegevens

 

Sinds 28 okt. krijg ik geen mails van zonnet.nl meer binnen. Ik kan ze nog wel versturen.
Help wat te doen?

 

Ik heb, als antwoord op een mailbericht van het Zonnetteam, aangegeven mijn mailadres bij Zonnet te willen behouden. Ik heb er geen probleem mee daarvoor € 6,00 te betalen. Ik krijg echter geen reactie van Zonnet. Ik heb mijn verontrusting vervolgens laten weten via het contactformulier. Ook daarop geen reactie. Termijnen die het Zonnetteam zichzelf stelt worden overschreden. Het is nu snel 1 januari. Wat kan ik nog doen om mijn mailadres te behouden?

 

Ik heb 3 dec 2020 aangegeven dat ik zonnet wil behouden en meteen 6 euro gestort.
.
Tot mijn schrik krijg ik vanaf gisteren 15 dec geen mails van zonnet meer binnen.

Wat moet ik doen ?

 

Ik nu pas betaald om zonnet te behouden en ik he nu al last met mijn mail

 

Hallooo....is er nog iemand aktief bij zonnet die mij ter woord kan staan!!!!??? heb inmiddels betaald voor behoudt mail adres...Kan nog steeds geen mail versturen!!! Waardeloos dit....geen contactnr te vinden om persoonlijk iemand te spreken!!!

 

Beste Zonnet, reageer aub op mijn vraag, ik kan nu inmiddels ruim een week geen mail ontvangen. Ik heb u mbv uw eigen contactformulier reeds 4 x gemaild maar heb nog geen reactie ontvangen

 

Zonnet, ik wacht nu al bijna 3 weken op een reactie van jullie.
Als betalende klant vind ik dit eigenlijk onacceptabel.

 

Eindelijk zojuist een mail ontvangen van Zonnet. Blijktbaar door tussenkomst van het Tele2 forum. In de reactie is een stappenplan opgenomen. Daar heb ik niks aan, want dat is niet het probleem wat ik heb aangegeven. To be continued, hoop ik.

 

Helemaal niets gehoord van zonnet. Vindt dit niet getuigen van klantvriendelijkheid

 

Zonnet mail behouden door ervoor te betalen aan zonnet.nl.
Kan niet inloggen.
Niet telefonisch bereikbaar.
Tig keer via contactformulier gevraagd om hulp.
Geen reactie.

 

In augustus ben ik ingegaan op jullie aanbieding om mijn e-mail naar mijn zonnetaccount voortaan door te sturen naar een nieuw te openen domeinnaam. Tegen een aanbiedingsprijs van € 6 voor de periode 20-8-20 tot 19-8-21. Daar heb ik ook een bevestiging van gekregen. Aanvankelijk werkte dat ook maar na ongeveer een week niet meer.

Omdat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn en ook e-mail blijkbaar niet aankomt, heb ik deze procedures herhaald 14-10 en 26-10, hopende dat dan e.e.a. wel goed gaat. En daarvoor dus 2 x €9 betaald.
Maar ook nu werkt dat niet en krijg ik geen reacties van zonnet. Logisch als e.e.a. niet werkt.

Via een extern account heb ik e.e.a. uitgeprobeerd. Ik constateer dat:
a. op mijn bestaande e-mail account (inmiddels dus verouderd) geen e-mail binnenkomt
b. deze ook niet wordt doorgezonden naar mijn domeinnaam, althans daar niet aankomt
c. mails rechtstreek aan mijn domeinnaam eveneens niet aankomen

Ik ben ondermeer om medische reden afhankelijk van een goed werkende account. Dus please onderneem snelle actie.
 

 

Meerdere keren contactformulieren ingevuld, géén enkele reactie,krijg iedere keer foutmeldingen bij het invullen van 2 mailadressen.
Wordt er moedeloos van ! Bedrijf is onbereikbaar. Tele2 gebeld voor informatie maar die kunnen niets doen ; voelen zich ook machteloos net als ik overigens.HELP !!!!!!!
Wil graag weten waar ik aan toe ben.…

 

Ben al enige tijd verder en heb nog NIETS van Zonnet vernomen.
Zéér teleurgesteld.
Opnieuw geprobeerd een abonnement af te sluiten wederom NIET gelukt; accepteert GÉÉN van mijn mailadressen.
Verzoek wederom met een oplossing te komen !

 

Zonnet.nl, waarom reageer jullie niet? Of zijn jullie failliet?

 

Nul reactie na vijf keer contactformulier sturen.

 

Nogmaals GÉÉN enkele reactie van zonnet !!!
Bovendien nog steeds NIET mogelijk om in te loggen voor behoud van mailadressen.
Hopeloos !!!!

 

ik krijg geen contact met zonnet nadat ons privé mailadres sinds afgelopen zondag niet meer bereikbaar is. Telefonisch niet bereikbaar, maar ook geen reacties op (altenatief 'zakelijk') mailadres

 

Graag uitzoeken waarom zonnet niet reageert

 

Ik heb nog geen reactie van Zonnet ontvangen.

 

Nog steeds niks gehoord. Ga nu denk ik alvast een andere provider zoeken. Toch te zot na een jarenlang tevreden gebruik. Hoe is dat nou zo gekomen?

 

Ik heb netjes betaald voor ons mail adres.Maar kan geen mails meer versturen????

 

Geldkloppers zonder enkel gevoel,zal blij zijn als ik er vanaf ben!!!

 

Reageer aub op de meldingen van jullie gebruikers

 

Ik heb nog steeds geen reactie van Zonnet ontvangen!

 

Contactformulier van Zonnet werkt niet

Ik heb ook nog geen bericht van Zonnet gekregen na aanmelding van mijn probleem.

Ik vermoed omdat de contact pagina niet werkt.

Mijn mailbox werkt niet meer, bij het aanvragen van een betaalde mailbox wordt er een code naar naar die diezelfde mailbox gestuurd.

Maar omdat ik niet bij dat Zonnet mailbox account kan, kan ik de code niet invullen om diezelfde mailbox te activeren.

Dus ik zit in een loupe vast.

 

Krijg sinds donderdag geen enkele mails meer gestuurd ! Heb 2 mailadressen waar ik voor MOET betalen èn betaald heb ! (bevestiging gekregen )
Wáár blijven de mails ?
Verzoek het spoedig te herstellen en eindelijk waar voor mijn geld te geven.

 

Ik kan niet via internet inloggen op mijn Zonnet account, ook niet met het nieuwe wachtwoord dat ik heb aangevraagd. . Ik kan er nog wel bij het account via mijn vaste computer en via die route heb ik de vraag gesteld aan de helpdesk van Zonnet om dit probleem op te lossen. Ik krijg hier geen antwoord op. Het bedrijf is niet telefonisch bereikbaar.

 

Consumentenbond, ik ben toch niet de enige met dit probleem. Zonnet.nl licht zijn klanten blijkbaar op.

 

Sinds ik betaald heb voor het doorsturen van de ene mailadres naar de andere mailadres kreeg ik HELEMAAL GEEN mails meer binnen...
Vervolgens kreeg ik eindelijk weer mails MAAR...
Nu zijn we een week verder en worden de mails NIET DOORGESTUURD !!!
Conclusie ik betaal voor iets wat NIET geleverd word.
Zonnet laat mensen PAS betalen Àls jullie ook daadwerkelijk LEVEREN !!!!!!

 

Er is in het geheel geen oplossing aangeboden. Sterker: je hoort gewoon helemaal niets van ze. Ik ben boos.

 

Betaald email-adres en sindsdien berichten in 4-voud binnen en krijgen veel afzenders ten onrechte een terugkoppeling dat hun email niet bezorgd is, terwijl dat wel degelijk het geval is. 4x een hulpvraag via het contactformulier verzonden ( eerste al ruim een maand terug) maar het blijft oorverdovend stil. Eerst geld binnen en vervolgens de klant laten stikken. Schandalig en laag.

 

Zonnet heeft Versatel over genomen en gevraagd of ik wilde betalen voor mijn account. Ik heb aangegeven dat ik dat wilde, maar heb sinds half september geen mails meer ontvangen op ....@versatel.nl . Op vragen via het contactformulier is tot nu toe niet gereageerd, met vriendelijke groet

 

Niks gehoord.

 

Buitengewoon vervelend dat sinds ik betaald heb de mails worden doorgestuurd mààr NIET meer via de OORSPRONKELIJKE mailadres te lezen zijn; die is buiten werking gesteld...
DAAR HEB IK NIET VOOR INGESTEMD, ga er NIET mee akkoord en eis mijn geld terug.

 

Geen enkele reactie en géén enkele oplossing.

 

Na betaling geen reactie ontvangen op 4 contactformulieren! Schandalig en minachting voor de klant

 

Ik wil m'n mailadres behouden van Zonnet en heb dan ook het formulier ingevuld daarvoor via Zonnet, nu kan ik niet meer in mailbox komen van tele2, waar dus de bevestiging naar gezonden wordt, heb via het contactfomulier dit alles aangegeven en daarin ook een mailadres gegeven waar Zonnet de gegevens moet sturen. Krijg tot op heden geen bericht of wat ook ik ben onthand

 

k kan niet inloggen in mijn zonnet webmail van alles geprobeerd wachtwoord geresset en contact meerdere malen maar geen contact te krijgen maar er komen geen emails meer binnen wat wel belangrijk is ..wij weten niet wat te doen ..graag oplossing voor dit probleem,

 

Zonnet heeft nog niet gereageerd

 

Geen enkele reactie op mijn contact zoeken via het contactformulier! Schandalig en asociaal. Sinds ik betaald heb, laten ze me gewoon stikken. Wat een lage streek!

 

Zonnet leven jullie nog?

 

De helpdesk van Zonnet reageert niet. Dat er bij staat dat ze je vraag graag beantwoorden is blijkbaar een loze kreet.
Na 3 x een contactformulier ingevuld te hebben met de(zelfde) vraag welke (nieuwe?) serverinstellingen gebruikt moeten worden om Zonnet emailaccount te koppelen, krijg je geen enkele reactie, laat staan een antwoord. Zeker nu een emailaccount van Zonnet een betaalde dienst is geworden, kan ik deze wijze van handelen niet waarderen.

 

Er wordt niet gereageerd door zonnet

 

De klacht
Zonnet heeft Versatel over genomen en gevraagd of ik wilde betalen voor mijn account. Ik heb aangegeven dat ik dat wilde, maar heb sinds half september geen mails meer ontvangen op ....@versatel.nl . Op vragen via het contactformulier is tot nu toe niet gereageerd, met vriendelijke groet

 

Zal blij zijn als ik er vanaf ben , geen enkele reacties van zonnet, geen uitleg, helemaal niets ! Wèl betaald máár krijg er niets voor retour, geen doorsturen, gewoon het geld geïnd verder niets gebeurt !!!

 

Betaald voor behoud zonnet mailadres tot en met 31 december 2021. Ontvang sedert 15 december geen berichten meer op dit adres.

 

Hallo Zonnet.nl, waar is jullie klantvriendelijkheid? Waarom reageren jullie niet? Zo jammer

 

De klantenservice van Zonnet heeft geen enkele teken van leven gegeven. Ik vind dit ongepast en onprofessioneel..

 

Niets van zich laten horen! Schandalig asociaal. Ik denk erover om een ander email-adres te nemen!

 

ik kan niet in contact komen met sevice desk van Zonnet.nl.
ontvang zin's 8-12-2020 geen mail meer, kan er wel in kan ook mail versturen, maar ik ontvang niets. via de web-site diverse keren berichten gestuurd, met ander e-mailadresen en telefoonnumer, maar tot op heden geen antwoorde gekregen van Zonnet. overigen wel de vereist 6 euro betaald voor het behouden van mijn e-mail adres.

 

Zonnet.nl, jullie worden bedankt. Door niet te reageren ben ik alle mails kwijt. Nog nooit zo slecht bedrijf getroffen

 

Nog steeds niets gehoord van zonnet, niet via mail, niet via de telefoon, heel vervelen als je ergens wel voor betaald en het werkt niet, dat je dan nergens een reactie op krijg

 

Ik heb op 4 oktober betaald voor behoud van mijn zonnet mail adres. Echter sinds dien kan ik er helemaal niets meer mee. Ik kan nog wel in mijn account, maar versturen en ontvangen gaat niet!
Inmiddels heb ik al 3 keer een contactformulier ingevuld en hierin het probleem beschreven. Ik krijg bericht dat mijn mail ontvangen is en daarna.... niets meer. Ik kan niet bellen, mailen of wat dan ook. Gewoon oplichting volgens mij.

 

Van de regen in de drup. Het nieuwe bedrijf zonnet is het slechtste en meest asociale bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Doe er geen zaken mee. Laat dit soort nare partijen ver links liggen.

 

Inmiddels 1 januari (niet gereageerd wordt het account opgeheven) en nog steeds geen reactie!

 

Geen oplossing, zonnet heeft nooit gereageerd.

 

Ik kan mijn mail niet openen; ik heb dit tweemaal ( voor Kerstmis en vorige week ) via de klantenservice (website) gemeld bij Zonnet.Ik krijg geen reactie van Zonnet

 

Ik heb ook betaald voor het mailadres (dat voorheen gratis was) en nu heb ik ook geen mailadres meer. Ik wil zo snel mogelijk mijn mailadres terug

 

Geen enkele reactie ontvangen van Zonnet; probleem niet opgelost.

 

Ik heb betaald om van mijn gratis e-mailadres een betaald e-mailadres te maken. Sindsdien kan ik er niet meer op inloggen. Ook het doorsturen van e-mails gebeurd niet meer.

Ik heb via de site contact met ze geprobeerd op te nemen maar er komt geen enkele reactie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

 

Helaas is er sinds 4 januari geen nieuwe mail meer ontvangen in ons zonnet account. Uiteraard is er wel voor de service betaald, maar er wordt niet geleverd. Zo jammer...…

 

Sinds begin januari 2021 heb ik geen toegang meer tot mijn Zonnetaccount. Hierdoor kan ik niet meer bij mijn email komen, waardoor ik binnengekomen berichten niet meer kan lezen en ook niet meer kan versturen.
Het bedrijf heeft mij niet geinformeerd dat het account zou worden stopgezet en dat er eventuele kosten aan verbonden zouden zijn. Ik heb twee maal deze klacht bij Zonnet aangekaard door het Contactformulier in te vullen, maar tot heden heb ik nog geen reactie c.q. antwoord van Zonnet ontvangen. Telefonisch is Zonnet is Zonnet ook niet bereikbaar.
Ik eis dat dit z.s.m. wordt hersteld, zodat ik weer toegang heb tot mijn acount, aangezien ik zeer ernstig ben gedupeerd.

 

Nog steeds geen enkele reactie van Zonnet

 

Ik Kan geen telefonisch contact opnemen bij zonnet en mijn login werkt ineens niet meer terwijl er niks aan is veranderd en ik wel een abonnement heb

 

Ben al meer als een maand bezig gewoon mail binnen te krijgen bellen of chatten gaat niet en het enigste wat een ******** doet is de vraag met een wedervraag beantwoorden. het zijn 3 of 4 bedrijven onder 1 kvk nummer waarvan ik 1 telnummer heb en ik ga ze morgen bellen. 0247070500 internetnl. en vuurwerk.nl of zoiets
waardeloos van tele2 ze zomaar alles overhevelen aan een klotebedrijf.
Ik heb gvd al 25 jaar dat emailadres wat ik zakelijk gebruik en nu dus gewoon een waardeloos emailprovider.
Ik stel voor iedereen die gasten belt de hele dag door en ze zitten op de impact 75 in 6921 RZ Duiven.

 

Was altijd bij tele2 versatel,heb 6 Euro aan zonnet betaald,maar ik kan niet meer bij mijn mail bij tele2 versatel.Wat nu te doen?
Ik moet voor mijn werk in mijn e-mail kunnen komen.
Dit is gewoon schandalig.

 

support niet bereikbaar, webmail servers niet bereikbaar, geen reactie of support vraag. vreselijk slecht

 

LS,
hierbij dien ik een klacht in over het bedrijf Zonnet.
Wij hebben netjes aan onze verplichtingen voldaan en kunnen nog steeds niet bij onze mails kommen. We ontvangen al vanaf oktober 2020 geen mails meer en krijgen ook geen contact met zonnet via het mailadres van hen. Na diverse verzoeken om hulp hebben ze nog steeds geen oplossing geboden of ook maar een reactie gegeven.
Dit brengt met zich mee dat we zo niet kunnen reageren of zelfs maar weten welke mails we hebben gemist.

 

Ontvang geen mail meer op twee email-adressen, dit nadat ik in augustus voor beide adressen een betaling heb uitgevoerd om ze te behouden. Kan nu dus ook niet makkelijk diensten omzetten naar een ander email adres omdat ik dat niet kan bevestigen bij mijn huidige mailadres.

 

Er wordt voor weken niet gereageerd op mijn verzoek om contact op te nemen omdat mijn vader (88) geen toegang meer heeft tot zijn e-mail ondanks dat we het e-mail adres behoud hebben geregeld.
Best problematisch als dit e-mail adres o.a. wordt gebruikt voor codes om medicijnen op te halen.
Bij de klantenservice vanTele2 kom je ook niet verder,

 

Ik heb hetzelfde probleem wat waarschijnlijk alle gebruikers van @zonnet en @versatel gebruikers hebben, sinds het niet meer onder tele2 valt: ik kan wel inloggen op het control panel en dus betalen (accounts zijn ‘actief’), maar niet met de (gewijzigde) wachtwoorden via webmail (op de nieuwe zonnet pagina) of via pop3 server! Meerdere malen contact gezocht via hun ‘hulp’ optie, en natuurlijk een ander, wel werkend email adres opgegeven voor communicatie (ik kan immers niet in mijn zonnet/versatel emails) en mijn 06 nummer. Maar ik krijg van hen geen enkele reactie!!!

 

Ik heb ook betaald voor het mailadres (dat voorheen gratis was) en nu heb ik ook geen mailadres meer. Ik wil zo snel mogelijk mijn mailadres terug

 

Het houdt niet over...

Reputatie 7
Badge +12

Beetje onzin om het hele forum weer te gaan herhalen. De dames en heren van zonnet reageren toch niet op dit forum. Die zitten thuis te werken in omgeving van Duiven.

Dit is geen herhaling van het forum, dit zijn allemaal nieuwe klachten sinds de vorige keer dat ik gepost heb, en waarvan overigens geen enkele van het publieke gedeelte van dit forum komt. De klachten op het forum van de afgelopen maanden hier kun je bij bovenstaande nog optellen.

Niets onzinnigs aan dus, en een perfecte illustratie dat de beloftes zoals die gedaan zijn door tele2 zelf, zoals gemeld in de eerste post nog steeds bij lange na niet nagekomen worden. 

Reputatie 7

Voor het niet nakomen van de dienstverlening van Zonnet, moet men zich toch echt melden bij Zonnet. Hoe vervelend dat ook is.

Persoonlijk vind ik niet dat je onder doen van een stel valse beloftes een bult mails en persoonsgegevens kunt overhandigen aan, laten we het maar noemen ‘een niet geheel capabele partij’ (enkele betrokkenen gebruiken liever de term oplichters), je handen er van af trekken en dan beweren dat je geen verantwoordelijkheid hebt maar goed, ik denk niet dat discussie daar over veel zin heeft.

Volgens mij is tele2 zelf ook verre van tevreden over het verloop van deze actie en is het overhandigen van de mails en persoonsgegevens wel degelijk een beslissing van tele2 geweest (dan wel t-mobile). Ik denk dat met name daarom ook nog de wil bestaat bij tele2 om de mensen die zich hier melden alsnog te helpen. Als alles zou verlopen zoals beloofd was dan zou ook ik een ieder doorverwijzen naar zonnet, maar daar is verre van sprake van.

En als de - enige -  optie om contact op te nemen met zonnet niet werkt, dan lijkt het me een logische stap om je bij tele2 te melden. Om nu mensen met fakkels en hooivorken naar Duiven te sturen gaat ook mij namelijk net wat te ver...

Reputatie 1

Had ook ooit een Zonnet account toen ik bij Tele2 klant werd JAREN geleden.

Heb geruime tijd een ander @ mail adres.

Nu blijf ik maar regelmatig spam en hele hoop onzin binnen krijgen op mijn Zonnet mail adres.

Heb ruim een week Zonnet aangeschreven op dat mail adres te verwijderen maar zonder enkele respons op mijn mail. 

Als ikzelf naar mijn zonnet account een mail stuur komt hij nog steeds binnen.

Bij Tele2 geïnformeerd maar daar komt mijn zonnet mailadres niet in beeld, heb zelf mijn mailadres doorgeven en dat is aangepast. 

Maar het spook (Zonnet) wil .aar niet verdwijnen gaarne jullie advies. 

M.v.g. P.J.M. Limburg 

 

Reageer