De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Mijn verbinding voor internet en tv blijkt instabiele te zijn volgens een test gemaakt tijdens een chat! Volgende stap moet ik kontakt maken met een engineer voor een afspraak. Blikt dat de telefoon nummer was algemeen maar eindelijk staan ik in de goede wachtrij (denk ik). Niet verder gekomen. De chat text was al weg and zo vaag dat het was voor mij moeilijk om te lezen. Weet iemand een makkelijke manier om een afspraak te maken?
De internetverbinding bij mij hapert vaak, sinds lang, af en toe. Vandaag bij voorbeeld 08:34-08:35, 08:38-08:39, 09:20_09:21 Dan wordt eerst de lampje internet op de router rood en gaat vervolgens uit. Als die lamp weer groen wordt is er weer internet, de verbinding valt normaliter 1-2 min uit. Weet iemand de oorzaak hiervan ?
Goedemiddag, sinds een half uur ongeveer hebben we (weer) geen vast internet, regio Utrecht. Is er meer bekend? Modem al 2 maal herstart. De laatste tijd zijn er vaak storingen bij ons. Is daar een verklaring voor?
Is er een storing bekend in regio Zeist Zuid/west?
Zijn er weer problemen met routing? Weer bepaalde websites onbereikbaar, op twitch willen videos niet meer laden. T-mobile meld wel nieuwe problemen, maar hier geen storingsmelding.Zie ook https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/problemen-vast-internet-en-tv-t-mobile-thuis-23-11-2021-336288
Hi! De internet verbinding aan de Langegracht te Leiden is helaas weggevallen. Toevallig zijn ze ook met wegwerkzaamheden bezig voor mijn appartement. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft? Kan dit opgepikt worden door Tele2? Veel dank. Hartelijke groet, Dennis (- Update, ik heb met een medewerker van Tele2 gesproken. Het probleem met de locale DSLAM is bekend. Er wordt aan gewerkt, dus wacht ik even af. )
Is er een storing in regio Hoogezand en tot hoe lang duurt dit. Ik heb namelijk geen vast internet meer.
Goedemiddag,Per 6 september 2021 j.l. zou mijn abo bij Tele2 door de overstapdienst van Ziggo stoppen en verder door Ziggo naadloos worden overgenomen. Afgezien van (nog) mislukt nummerbehoud vaste telefoon, werkt mijn Ziggo internet en gebruik ik dus geen Tele2 diensten meer.Echter, Tele2 laat niets van zich horen: niet de aangekondigde doos voor retourneren modem en stuurt gewoon een factuur alsof er niets gewijzigd is.Ik betaal nu dus twee providers. Ik kom maar niet (telefonisch of on-line) bij iemand van Tele2 terecht, die mij kan helpen.Graag uw hulp.
Sinds 15-10-2021 kan ik o.a. de sites hardware.info en tweakers.net niet meer bereiken op mijn computers. Inmiddels zijn daar meerdere sites bij gekomen. Het ligt niet aan mijn DNS, heb meerdere DNS servers geprobeerd. En ja ook de router gereset.Met een VPN verbinding kan ik wel deze sites benaderen!Tracing route to tweakers.net [213.239.154.31]over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 42 ms 5 ms 5 ms ip1-40-166-62.adsl.versatel.nl [62.166.40.1] 3 8 ms 7 ms 11 ms ae6-0.br04tc2.versatel.net [212.53.25.197] 4 8 ms 8 ms 8 ms ams5-core-1.bundle-ether6.tele2.net [212.151.190.0] 5 8 ms 8 ms 8 ms ams5-peer-1.ae0-unit0.tele2.net [130.244.82.55] 6 8 ms 8 ms 8 ms ams13-peer-1.ae5-unit0.tele2.net [212.151.176.245] 7 * * * Request timed out. 8 8 ms 7 ms 8 ms ae-3.r21.amstnl07.nl.bb.gin.ntt.net [129.250.7.88] 9 8 ms 12 ms 8 ms ae-1.a00.amstnl0
Hoi,ik heb op 07/08/2021 mijn internet abonnement wegens verhuizing telefonisch opgezegd. Vervolgens heb ik geen retourdoos ontvangen of enige andere correspondentie omtrent de opzegging. Vandaag 27/09/2021 belde ik met de klantenservice om hierover te informeren en daar werd mij medegedeeld dat mijn abo nooit is opgezegd, en geïmpliceerd dat ik lieg over mijn opzegging (dat ik deze niet eerder heb opgezegd), en dat het abonnement nu alleen met een maand opzegtermijn (eind oktober) kan worden stopgezet. Ik zou hierover een e-mail ontvangen, die ik net zoals bij het vorige gesprek (07/08/2021) niet gekregen heb.Mijn wens:een nette afwikkeling van mijn opzegging.Groetjes,Buys
Sinds een aantal weken komt het regelmatig voor dat de vaste telefoon zijn verbinding kwijtraakt. Sinds gisteren valt ook het internet en de TV regelmatig weg. Als er weer internet is, dan is de snelheid dusdanig laag dat de TV het sowieso niet doet en het internetten herinerringen oproept aan de tijd dat ik nog in het bezit was van een 14K4 modem en een inbel-verbinding. Download zit tussen de 0 en 4 Mbit en de Upload tussen de 0 en 0.7 Mbit. Uploadsnelheid is dusdanig laag dat ik zelfs niet in kan loggen op mijnTele2.Modem en decoder al meerdere keren gereset, lampjes DSL en Internet branden gewoon maar geen of langzame verbinding. Het betreft hier een Comtrend modem. Aantal jaren geleden ook al probleem gehad met de verbinding, toen was maximaal haalbare op mijn adres zo’n 12 Mbit (afstand tot centrale ongeveer 1200 meter).Is dit een probleem in de centrale of zou dan toch het modem weer kapot zijn?
Internet gaat sinds kort steeds aan en uit. - modem al gereset en verplaatst- verschillende kanalen geprobeerd. Staat nu op het beste kanaal. - gebeld met tele2, ook aangegeven dat mijn modem al erg oud is.Hier kwam uit dat ik pech had omdat ik in een appartement woon en er anderen zijn met betere verbindingen. Om fatsoenlijk internet van tele2 te ontvangen moet ik maar extra Wi-Fi versterkers kopen. Graag wil ik dat dit probleem wordt opgelost. Anders ben ik uiteraard genoodzaakt een alternatieve provider te kiezen.
SORRY!WIJ KUNNEN DE PAGINA NIET VINDEN. Heb vandaag weer gebeld en samen met de medewerker hebben we er alles aan gedaan om hetprobleem op te lossen. Mijn dank daarvoor. Maar we kwamen er niet uit. Wel zou de medewerker van de klantenservice een notitie doorgeven wat al eerder is gebeurt na mijn telefonisch kontact van dit probleem omdat hij ook al enkele mensen had met het zelfde probleem.Tele2 maak een nieuwe website mooi en modern en zorg dat alles funcioneert . Mijn groetjes uit Heerlen.
Sinds gisteren 16:50 geen internet meer, zte modem meerdere keren opnieuw opgestart en ook gereset. Bij t opstarten knippers het internetlichtje een paar seconde rood en daarna gaat het helemaal uit.. op aanraden van de chat gisteren ook een reset gedaan maar dat heeft niet geholpen. chat gaf aan dat ze op mijn adres geen internetsnelheid zagen? ik heb alle kabels gecheckt maar alles zit goed aangesloten en modem is niet verplaatst oid. Voorheen altijd goed internet gehad en t is er opeens uit geknald.. iemand een idee of er storing is (omgeving 3082 Rotterdam)?
Bepaalde Amerikaanse websites zijn niet meer bereikbaar zonder VPN/Tor. Twee uur wachten in twee browsers ingelogd in mijntele2, nul reactie. …….. Ik neem aan dat Tele2/Tmobile over de rug van de klanten weer eens heeft besloten om contracten op te schorten met grote internet backbones die vervolgens het internet verkeer van Tele2 blokkeren. Zo is onder andere de Amerikaanse VPN van Opera niet langer bereikbaar, en een van mijn meest beluisterde Internet Radio stations “Radio Paradise” geeft een “502 bad gateway” maar via de Europese VPN van Opera en Tor kan ik wel “Radio Paradise” bereiken…..
Sinds vandaag krijg ik geen Line signaal meer op mijn modem. Uit het KPN aansluitpunt komt geen signaal meer. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice. Nu krijg ik een afspraak met een Guidion Expert? Toen ik klachten over de internetsnelheid had kwam er een KPN monteur voor die meting? Nu heb ik thuis dus niks meer, geen tv, geen internet, geen telefoon. Op zijn vroegst heb ik afspraak vrijdagmiddag!? Maat hoe weten jullie wie de storing kan oplossen? Ik woon boven in duplex woning. Geen idee of ik rechtstreeks op de wijk centrale kast zit of ben aangesloten in de meterkast bij de onderburen? Wat als de storing in de wijk centrale doos zit, dan moet er alsnog een KPN monteur komen? Die mag dat verhelpen? Bij de snelheidsmeting werd een ader gewisseld in die wijk centrale kast? Zou zo graag weer tv willen kijken als jullie het niet erg vinden? Het is nu woensdagavond. Erg stil. En het blijft stil .. Groetjes Henk Jan.
TELE2 bedankt. De email functioneert weer. Alleen nog de website voor internet, televisie en telefoon verbeteren want ik krijg nog steeds SORRY!WIJ KUNNEN DE PAGINA NIET VINDEN. Ben heel tevreden.ps. vandaag gebeld met de klanten service en hebben het ook bij hun geprobeerd en hadden het zelfde probleem. Er wordt direct een melding van gemaakt.
Hallo, ik heb op dit moment een abonnement wat ik elk moment kan opzeggen. Het gaat om een internet+tv+bellen pakket. Aangezien ik 2 van de 3 nooit gebruik wil ik graag alleen een internet abonnement. Mijn vraag is, hoe vraag ik dit aan? Moet ik mijn huidige pakket stoppen of kan ik gewoon een nieuw pakket aanvragen en wordt de rest automatisch gestopt? Met vriendelijke groet, Kuipers
Het afgelopen jaar valt zeer regelmatig het internet en de telefoon uit, soms een paar keer per week moet ik de router resetten, dit lukt dan wel voor het internet maar ik kan regelmatig niet bellen of gebeld worden. Ik het 2 nieuwe dect telefoons aangeschaft dit verbeterd iets maar niet veel.Ik heb nu een comtrend modem ( zo'n witte met zwarte tele2 letters erop. Kabels heb ik allemaal nagekeken en doorgemeten, die zijn goed.Ik heb het idee dat ik onderhand aan een nieuwe router toe ben.Kunt u mij helpen. Met vriendelijke groet, Pam.
Goedendag. In januari, toen ik verhuisde, heb ik een aanvraag ingediend om thuis niet op internet te gaan en toestemming te geven. En nu kreeg ik een e-mail dat ik moest betalen voor internet.. shock.. Ik heb geen nieuwe dienst besteld. Wat te doen?
Sinds rgisteren werkt het internet niet meer. Ik woon in Rotterdam. Internetlampje is rood. Ik heb al vier keer geprobeerd de stekker uit het stopcontact te halen en er weer in te steken, maar dat helpt niet. De router wordt ook niet gereset. Gisteren belde ik de klantenservice en ze zeiden dat er is storing in Rotterdam. Is dit nog storing pfffff🤦♀️
Hallo,Sinds een maand of 2 valt bij ons het vaste internet vaak uit. Dit gebeurt meermaals per dag, en kan een minuut duren, maar soms ook langer. Er is niets aan de aansluitingen of apparatuur veranderd. Op de modem gaan power, dsl en internet verbinding op rood. Modem resetten, JS11 kabel opnieuw inpluggen, het heeft geen effect. Wordt het misschien tijd voor een nieuwe modem? De gebruikte kabel is 1m lang, en zit aangesloten op waar de telefoonaansluiting binnenkomt.
Goedemorgen sinds 2018 hebben wij internet van Tele2. Onlangs hebben wij een uitbreiding aangevraagd naar ook TV van Tele2 (zal in september komen).Vanochtend wouden mijn kinderen iets op Netflix gaan kijken..... geen internet. Geen probleem even router resetten is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Geen internet. Ok hebben we dan een storing ..... nee, online niks te vinden. Wacht ik heb een SMS van tele2 .... op Zondag om 9.00:Beste klant, vanaf 13 september 2021 kun je gebruikmaken van Tele2 Internet. Volg je bestelling in mijn.tele2.nl. We houden contact, Tele2Sorry wat? Ik heb al sinds 2018 internet van Tele2... even klantenservice bellen om dit duidelijk te krijgen..... ohwja geen klantenservice op Zondag... en maandag zou ik wel weer moeten werken (vanuit huis). Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Heeft dit te maken met onze bestelling voor ook TV of is er een storing waar ik niks over kan vinden?
Sinds een week valt mijn internet dagelijks een paar minuten uit. Als ik dan inlog op het modem en naar het “Internet” tab navigeer zie ik 1 van deze 2 dingen:DSL Link information: Link status: Down DSL Connection Status: Geen IP AdresZodra het internet uitvalt moet ik een paar minuten wachten voordat het probleem vanzelf verholpen wordt. Wat ik al heb geprobeerd:Modem van het stroom halen en na 30 seconden weer aansluiten. Geen effect Kabels controleren van het modem, allemaal OKZijn er misschien werkzaamheden bij mij in de buurt waardoor ik dit probleem heb? Hoor graag of dit snel opgelost kan worden.
Sinds 3 dagen terug kwamen er mensen graven bij ons deur, sindsdien werkt ons internet thuis niet, we hebben alles geprobeerd.Het is belachelijk dat we al 3 dagen zonder internet zitten en geen hulp krijgen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.