beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 28 September 2021
  • 2 reacties
  • 379 x bekeken

Internet gaat sinds kort steeds aan en uit.

 

- modem al gereset en verplaatst

- verschillende kanalen geprobeerd. Staat nu op het beste kanaal. 

- gebeld met tele2, ook aangegeven dat mijn modem al erg oud is.

Hier kwam uit dat ik pech had omdat ik in een appartement woon en er anderen zijn met betere verbindingen. Om fatsoenlijk internet van tele2 te ontvangen moet ik maar extra Wi-Fi versterkers kopen. 

Graag wil ik dat dit probleem wordt opgelost. Anders ben ik uiteraard genoodzaakt een alternatieve provider te kiezen. 

icon

Beste antwoord door carbear 30 September 2021, 11:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Jouw internet gaat aan en uit? Heb je dan alleen verbinding via Wifi of check je het ook met een kabel? Als het internet goed binnenkomt op je modem dan kan je dat checken.

Als je alleen wifi gebruikt heb je dan dichtbij het modem wel goede verbinding? Dan is een versterker wel een oplossing inderdaad. Je kan ook proberen om 2.4ghz te gebruiken ipv 5ghz

 

 

1. 4 jaar nergens last van gehad 

2. Kabel doet goed. Dichtbij de modem maakt geen verschil. 

3. Sonos kan ook niet meer aangesloten worden ook vlak naast de modem