Hey Lieke, allereerst van harte welkom op de Community!
Wat goed dat je al contact hebt gehad en wat opties hebt geprobeerd. Ik ga m'n uiterste best doen om je hierbij te helpen.
Op dit moment zijn er geen algemene problemen bekend. Mocht je je (in de toekomst) afvragen of er bekende problemen zijn, dan kun je altijd op deze pagina terecht voor onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking
Hier op de Community hebben we een aantal topics staan die je altijd kunt nalopen als je problemen hebt met je mobiele of vaste internet. Zou je allereerst deze topics willen doorlopen?
Mocht hier niet het gewenste resultaat uitkomen, dan heb ik hier nog een topic voor je klaarstaan over het verbeteren van de wifi:
Laat je het ons weten als bovenstaande je heeft geholpen? Anders zoeken we uiteraard voor je verder!
Hoi Marciano,
ik heb ondertussen ook gebeld, het probleem blijkt buiten mijn woning te liggen dus het is doorgezet naar kpn en die gaan kijken wat er precies mis is!
bedankt voor het meedenken :)
Hey Lieke, wat fijn om te horen dat je al duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is en dat KPN ernaar gaat kijken! Bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard graag gedaan.
Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. De Community staat voor je klaar!