De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds 4 dagen is mijn mail niet meer zichtbaar in mn mailbox. Hij haalt geen mail meer binnen. Het inloggen gaat zonder problemen. Mn mail van voor die tijd die ik bewaard heb kan ik gewoon probleemloos openen. Wat nu?
Hallo, Het signaal voor de interactieve tv valt uit, dit gebeurt regelmatig. Ik druk dan op de tele2knop op de afstandsbediening. Eerst zie je dan het tele2 logo verschijnen en dan geeft ie aan dat de bekabeling niet in orde is. Dat is overigens wel in orde, dus druk ik op oke. Dan start ie opnieuw op, Meestal is dat al snel gebeurd. Maar nu duurt het zeker al een half uur. Wat is het probleem?
De beeldkwaliteit van uitzending gemist is belabberd. Het is zo wazig dat het amper kijkbaar is. Is dit normaal?
Good morning all, Recently, I contracted a wifi service. It was supposed to be working on 17th Friday. My modem connection is the type 2 and I followed all the steps on the installation instructions. When I try to connect any of my devices, all I get is a "Excellent signal (not internet access)". The power light is red, DSL 1 light is not working and the Wireless light sometimes works. Would you mind helping me? Any idea? Thank you in advance!
Zat vanmorgen samen met mij vrouw thuis te werken toen ineens ons tele2 internet uitviel HELP!!
De tv gaat steeds aan en uit. Er komt soms alleen Tele2 te staan, soms 'even geduld aub', soms springt hij op zenders, maar vaak ook uit. Ik kan hierdoor al dagen geen tv kijken. Ik heb al alle kabels eruit gehaald en opnieuw ingestoken, van zowel het internet kastje als het tv kastje als de tv en de stroom. Het internet is dezelfde ramp, vaak een slechte verbinding en soms zelfs helemaal niks. Bij resetten modem is dit vaak wel verholpen, maar daar heb ik niks aan bij de problemen met de tv. Is een nieuwe kabel of een nieuw kastje een mogelijkheid?
beste, ik heb een nieuw wit modem gekregen voor sneller Internet en deze vanmorgen aangesloten. Nu heb ik ook een brief gekregen met een doos waarmee ik de oude apparatuur terug kan sturen. Het oude modem wat ik heb staat onder de 2 afgebeelde modems die niet teruggestuurd hoeven te worden en ingeleverd kunnen worden bij een milieustraat. De TV ontvanger die ik heb staat wel afgebeeld als apparaat om terug te sturen. Maar als ik die terugstuur heb ik natuurlijk geen tv meer. Het lijkt er dus op dat ik niets terug hoef te sturen maar heb toch de doos en brief ontvangen. Wat te doen?
Waarom moet ik 67 Euro aansluitkosten betalen als ik bijv. van ADSL( van Tele2) naar glasvezel over wil? Enorm fors bedrag 😮. Dat doet mij zelfs twijfelen om naar glasvezel van Tele2 te gaan. Want uiteindelijk moet ik die 67 euro toch bij de maandlasten rekenen.
L.S., Sinds 6 april jl. betrek ik internet & televisie via Tele2. De internet-aansluiting werkt naar behoren, doch met het instellen van het tv-toestel houd ik problemen. Na aansluiting van de meegeleverde HDMI-kabel tussen de tv en de ontvanger (Amino A150) en de eveneens meegeleverde UTP-kabel rechtstreeks tussen de ontvanger en het modem (technicolor TG789bvn, poort LAN1) krijg ik slechts deze melding te zien: GEEN HDMI GEDETECTEERD Gebruik HDMI voor de beste gebruikers ervaring Check uw HDMI connectie Gaarne assistentie. Bij voorbaat dank.
In mijn nieuwe woning wil ik graag tele2 internet, maar wat ik kan vinden als ik zoek naar het ISRA punt is een kastje met heel veel losse draadjes, zie foto. Geen kant en klare israpunten in de muur, de draadjes die naar beneden lopen zijn ook doorgeknipt. Ik heb alvast een afspraak met de monteur gepland, maar zou ik er eventueel ook zelf uit kunnen komen met de installatiehandleiding?
Ik ben vandaag begonnen aan het installeren van mijn modum. Na een sms te hebben gekregen dat ik nu al kon gaan aansluiten i.p.v. 21 april. Nu heb ik alle kabeltjes volgens de beschrijving in ge plugt. En nu blijft het dsl lampje knipperen, ook na 20 min. Keer aan en uit gedaan, gereset. Kan iemand me verder helpen?
Goedemiddag, Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe computer. Nu hebben wij haar Windows mail (windows 10) ingesteld volgens de informatie die op de website staat. Helaas werkt het verzenden en ontvangen van e-mail niet. 2x geprobeerd en ook een halfuurtje gewacht maar het werkt niet. Heeft er iemand een idee of een oplossing?
Goedendag, Ik wil mijn mail account opzeggen. Ik maak hier geen gebruik meer van. Alvast bedankt. Mvg Joost
Hi, I want to remove safe internet product from my subscription. Please let me know how to do that. Thanks
Help, ik kan ineens geen mail meer versturen met Thunderdbird Mozilla!!!!!!! Wie kan mij helpen? 554 5.7.1 <js.hooghuis>: SASL login name rejected: Access denied.
Beste mensen, Sinds afgelopen zaterdag kan ik geen mail meer versturen naar meerdere adressen tegelijk. Ook niet van webmail account. In beide gevallen is het de normaalste zaak van de wereld (in ieder geval vanuit de 'standaard’ mailbox vanaf PC) om mail naar 50 personen tegelijk te sturen. Vanaf webmail is dat wat minder, respectievelijk maximaal een stuk of 30. Prima, maar … ik krijg deze melding dus. The size of the message you are trying to send exceeds a temporary size limit of the server. The message was not sent; try to reduce the message size or wait some time and try again. The server responded: 452 4.5.3 Error: too many recipients. Ok, als het bericht nu werkelijk te groot was (attachment van 15.3 kb en een paar regels tekst zonder figuren). Goed, ik zie dus dat ik eerst die foutmelding krijg en dat het daarna toch verstuurd is. Dat is toch niet heel vriendelijk allemaal. Bovendien nooit eerder gehad en ik stuur al jaren vanaf dit mail adres bijna wekelijks dit soort aan
We hebben zojuist een nieuw modem ontvangen. Ik wil hem aansluiten op de printer via WPS. Aan de voorkant zit een WPS knopje, maar wanneer ik deze indruk (1 sec, of 5 sec, of zelfs langer), gaat het lichtje aan de voorkant van WPS niet branden. Hij lijkt dus niet te zijn geactiveerd. De printer kan dus geen connectie maken. Hoe kan ik WPS activeren?
Geachte heer/mevrouw, De afgelopen dagen heb ik te maken met ernstig probleem dat de hackers hebben veel gewijzigd binnen mijn computer en de modem van Tele2! Nu de meeste verkeer gaat via hun netwerk en mijn computer maakt deel van hen netwerk. Windows opnieuw installeren helpt niet, want zodra dat ik verbind de computer met het netwerk dan is meteen raak en komen meteen in mijn computer en maakten de nodig wijzigen waardoor kunnen even later makkelijk mijn gegevens zien! Restten van Modem helpt helemaal niet,want ze hebben de meeste wijziging gedaan waardoor de resetten heeft geen effect op de modem. Als ik via deze website zoek ik naar mijn IP adres, dan is die te vinden op de Universiteit van Amsterdam! en Sommige zeggen dat het werk van AIVD! Wat ik nog raar vind als bel, dan de medewerker weten niet eens hoe het werkt bij Tele2! Daarom zou ik graag zo snel mogelijk een oplossing voor mijn probleem Met vriendelijke groet,
Referentie: 4793209 Beste heer/mevrouw, 1e defecte decoder is met eigen aangeschafte doos retour gezonden. Zie onderstaande ( topic 1 december 2019 ): Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen. Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage) Met hartelijke groet, Robert Kientz
ik heb vorige week voor een collega ivm internetproblemen haar 16 jaar oude modem vervangen voor een net zo'n oude comtrend met een wifi van niets. heb net een beetje zitten struinen door dit forum maar is al een tijdje bekent zie ik. hoe durven jullie eigenlijk dit op te sturen?? op 2,8 meter 40% bereik op de 2,4ghz met een dramatische snelheid dus er naast maar een 5Ghz extender neergezet 10 cm ervan af en 100% bereik op de zelfde afstand. ik zeg ga je schamen stuur dan niets, en geef aan de je klant beter iets zelf kan kopen.
Vanmorgen hadden wij geen beeld, maar wel geluid bij onze tv. Bijzonder was dat we bij npo1 wel beeld en geluid hadden. Daarna modem herstart en nu krijgen we continu de melding dat er geen verbinding is. We hebben alle kabels gecontroleerd en daar is niets mis mee. Wat kunnen we nu nog doen?
Hoi ik heb geen internet en t.v meer. Ik heb alles al geprobeerd kunnen jullie kijken wat we aan de hand is. Gr jose
Hallo, Het is mij opgevallen dat het MediaAccess TG789bvn modem lijkt te beschikken over 2 interne ip-adressen: 192.168.1.1 en 192.168.1.253. Het laatste ip wordt geresolved als linux.lan. Het eerste ip als dsldevice.lan. 192.168.1.253 heeft MAC-adres C6:EA:1d:E6:79:0C. 192.168.1.1 heeft als MAC-adres C4:EA:1d:E6:79:0C. Wat is de functionele noodzaak hiervan?
Goedenavond, Sinds ik klant ben bij Tele2 voor thuisinternet, ervaar ik al een zeer instabiele verbinding. Het internet valt vaak uit. Het gekke is dat dit nogal verschilt per periode. Stabiel is het nooit. Het internet is wanneer het werkt echter niet traag. De moed begint me inmiddels toch wel in de schoenen te zinken, zeker nu ik gezien het thuiswerken meer dan ooit afhankelijk ben van mijn aansluiting. Ik zou daarom eens met jullie willen zoeken naar de daadwerkelijke oorzaak. Een technische zoektocht dus. Ik heb ingelogd op het modem, en heb hierbij een screenshot gemaakt om de aangegeven waarden te delen. Graag hoor ik van jullie Alvast bedankt :)
Hoe kan ik de IPv6 blokkeren?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.