beantwoord

comtrend wifi

  • 14 April 2020
  • 2 reacties
  • 292 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

ik heb vorige week voor een collega ivm internetproblemen haar 16 jaar oude modem vervangen voor een net zo'n oude comtrend met een wifi van niets.

 

heb net een beetje zitten struinen door dit forum maar is al een tijdje bekent zie ik.

hoe durven jullie eigenlijk dit op te sturen??

op 2,8 meter 40% bereik op de 2,4ghz met een dramatische snelheid

dus er naast maar een 5Ghz extender neergezet 10 cm ervan af en 100% bereik op de zelfde afstand.

 

ik zeg ga je schamen stuur dan niets, en geef aan de je klant beter iets zelf kan kopen.

icon

Beste antwoord door eric 14 April 2020, 10:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De Davolinks worden vervangen door Comtrends. Die zijn echt niet zo oud hoor. Maar het is wel beter omdat de Davolinks of de voedingen steeds vaker uitvielen. Door een nieuw modem is de stabiliteit weer beter en tja, voor goede wifi door je huis heb je gelukkig heel veel opties. Die zijn ook erg afhankelijk van wat je wil bereiken. Wifi door het hele huis, of inderdaad alleen in een kamer.

Het voordeel van de 5Ghz is dat er weinig storing is van andere “zenders” iets waar je in de 2.4 Ghz meer last van hebt. Zie ook deze info pagina.

De Davolinks worden vervangen door Comtrends. Die zijn echt niet zo oud hoor. Maar het is wel beter omdat de Davolinks of de voedingen steeds vaker uitvielen. Door een nieuw modem is de stabiliteit weer beter en tja, voor goede wifi door je huis heb je gelukkig heel veel opties. Die zijn ook erg afhankelijk van wat je wil bereiken. Wifi door het hele huis, of inderdaad alleen in een kamer.

Het voordeel van de 5Ghz is dat er weinig storing is van andere “zenders” iets waar je in de 2.4 Ghz meer last van hebt. Zie ook deze info pagina.

dat weet ik wel weet precies hoe alles werkt hoor thuis alles goed voor elkaar en elk hoekje heb ik een goede en stabiele verbinding met mijn eigen spullen 

maar gaat er meer om dat ze rommel versturen verstuur dan gewoon niets