De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Beste Tele2, Mijn telefoon is gestolen gisteravond. Ik probeerde de simkaart te vergrendelen maar dat kan ik niet zonder dat ik een code invoer die naar mijn telefoon is verstuurd. Deze heb ik natuurlijk niet meer. De klantenservice kan ik niet bereiken tot maandag en het is nu zaterdag. Hoe kan ik dit het beste doen?
Zou de pukcode naar mij toegemaild kunnen worden? bij voorbaat dank!
Ik zou graag een hardware factuur willen van mijn telefoon om deze naar mijn verzekering door te sturen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
mijn telefoon is gisteren avond in de stad gestolen. ik wil mijn simkaart graag blokkeren maar ik kom mijn tele2 niet in zonder mijn nummer via mijn gestolen telefoon! ik wil ook graag mijn nummer overzetten naar een andere simkaart. weet iemand hoe dit moet?
Puck code kwijt en kan niet inloggen op mijn tele2 kan een moderator mij helpen
Hoi,Ik kocht de Galaxy S21FE van Tele2. In de productbeschrijving staat dat het e-SIM ondersteunt. Ik reis internationaal en moet de e-sim die ik heb gekocht activeren. Maar de telefoon heeft geen opties voor e-SIM.Hoe activeer ik het? Bedankt!
In Januari de nieuwe iPhone 13 besteld. Paar maanden in gebruik en de batterij conditie is nogsteeds gewoon 100%. De batterij ging altijd erg snel op en moest hem altijd 2 keer per dag opladen, vond dit al erg raar. Ik heb hem dus vandaag gereset in de hoop dat er wat zou veranderen. Ik heb hem normaal gebruikt en de batterij was 60% op binnen 4 uur en 15 minuten. ( Ik heb dit bijgehouden en dus bewijs van ) Dus houd die het amper 10 uur vol op een volle batterij. Totaal niet wat er beloofd werd. Had zelfs een youtube video gekeken van de levensduur van de batterij en de mijne is zelfs half zo slecht. Hoe kan dit? Betaal me helemaal scheel aan zo telefoon en dan is de batterij gelijkmatig aan een van een laser lampje.
Goedemorgen Marciano,Hier mijn persoonlijke topic. Ik heb op de forums gelezen wat ik moet doen als er geen ontvangst is in New York. Heb in Nl. een databundel voor € 20,00 aangeschaft, mijn man heeft voor onze 2 dochters 2 bundels voor € 30,00 aangeschaft. We hebben alle 3 geen internet, maar moeten het doen met de WiFi in het hotel. We kunnen onderweg niks opzoeken, erg onhandig met de metro ed.ik heb het op 3 G gezet, maar dat helpt ook niet. Mijn man is de enige, maar die heeft het standaard in z’n abonnement.Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders zouden we graag ons geld geretourneerd zien. Nu hebben we betaald voor niks. hartelijke groet,Helma
Maandag heb ik een iphone 13 128gb starlight besteld. Op de website stond dat deze beschikbaar zou zijn op 29 april, maar vandaag staat er plots 17 mei. Houdt dit in dat ik nu 3 weken langer op mijn iphone kan wachten? Dat zou voor mij genoeg reden zijn om de bestelling te annuleren namelijk x)
Hallo,Ik ben gisteren gebeld en ik heb een voicemail bericht, toen ik voicemail belde kreeg ik opeens een bandje in het engels, dat ik mijn nummer moest invoeren om verder te gaan. Dit een paar keer geprobeerd maar ik krijg elke keer te horen dat mijn nummer niet juist is? Een maand geleden was mijn voicemail nog goed. Hoe dit op te lossen?
Ik heb ook de S22 Ultra preordered via Tele2 en kreeg vandaag antwoord nadat ik via de klantenservice van Samsung geïnformeerd heb naar de status van mijn aanvraag: "Helaas moeten we je teleurstellen, Beste Lex,Onlangs heb je deelgenomen aan onze Galaxy S22 Ultra 5G promotie met registratienummer NLD6131732PDPCQ. Omdat je deelname niet aan de voorwaarden voldeed hebben we je enige tijd geleden per e-mail gevraagd je gegevens aan te passen. Inmiddels is die datum verstreken. Daarom kunnen we je deelname helaas niet meer goedkeuren.De reden hiervoor is:Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs.” Vier Samsung telefoons op rij gekocht en dan zo afgescheept worden. Direct na aankoop het formulier ingevuld, overal screenshots van gemaakt bevestigingsmail, foto's van het serienummer etc. etc. Ben erg teleurgesteld op zijn zachts gezegd. 6 april heb de aankoopnota gekregen en gisteren opgestuurd naar Samsung. Kunnen jullie nog iets doen Tele2?
Hello! Good afternoon.On 26-04, I have ordered an iPhone 13 along with a mobile subscription.Actually, I had to order twice, because first one’s payment is failed during iDeal step in my bank account. That’s why I ordered 2nd time with successful payment.On the last order, I received an e-mail for successful purchase, and told AMP will contact for delivery details.Next day, I received a reminder e-mail for first purchase attempt, and it was saying to retry payment as first trial is failed. I simply ignored it as I ordered successfully later. So, could you please confirmmy first failed purchase trial successfully dismissed, and won’t affect anything. Order number: #71317596 my second and successful purchase journey is successful, and I will be contacted for delivery. Order number: #71317717 what is the expected delivery time? It was saying immediate availability in stock, and will be delivered on 29-04. If there will be a delay, is it possible to change the color from white to pink? I
Beste Tele2, Ik vroeg mij af wanneer mijn iPhone wordt bezorgd, want er stond dat deze direct leverbaar is daarom heb ik deze ook besteld, maar ik heb nog geen mail ontvangen met een track and trace code.Graag zou ik willen weten hoe dit precies zit, want de telefoon die ik nu tot mijn beschikking heb en waar ik een abonnement op heb bij jullie doet het niet. Ik kan deze dus helemaal niet gebruiken nu en dat is wel nodig. Dus ik wacht nu echt af op de levering. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet,Lakshmy
Databundel verre landen 2gb €30 vanmorgen gekocht. Per sms is bevestigd dat die actief is. Roaming staat aan. In app alles ingesteld dat bellen en data in buitenland mag. Instellingen APN gecontroleerd. Gecontroleerd of al mijn rekeningen aan Tele2 betaald zijn. Netwerkselectie zowel automatisch als handmatig geprobeerd. Gesprekken en data VoLTE uitgezet. Geprobeerd 4G uit te schakelen maar ik heb de optie alleen 3G niet. Chatbot geprobeerd. Allemaal geen effect. Wat nu? Heb IPhone 12
Ik heb gisteren de iphone 13 gehaald en ik heb daarna een mail gekregen en daarin stond:" je krijgt binnen 15 minuten een mail van AMP groep voor een bezorgafspraak" maar die mail heb ik niet gekregen. En als er geen voorraad is weet u dan wanneer die voorraad en weer is?
Goedendag, ik ben nu een tijdje al in NYC maar heb nog steeds geen service. Ik heb wel een netwerkbundel aangeschaft om te kunnen internetten in de VS. Ook heb ik zo’n beetje alles geprobeerd wat op internet aangegeven staat als mogelijke oplossing. Als ik in de Tele2 app kijk zie ik dat ik nog steeds in IJsland ben. Weet iemand een oplossing?
Hoi, hoe kan het dat als ik de IPhone 13 256GB zwart via de tele 2 site koop 800,83 voor het toestel betaal en via belsimpel met hetzelfde abonnement 759,00. Weet iemand waar dat verschil in zit?
Mijn Oneplus 9 pro werkt niet in de VS en ik begrijp niet waarom. Hoop dat iemand me kan wijzen wat ik mis.Ik kan niet bellen, gebeld worden, sms-en, internetten. lijkt erop dat ik geen netwerk heb en geen internet.Heb al gechecked: Netwerk automatisch T-mobileRoaming staat aan.APN gechecked, staat op T Mobilie, heb ook geprobeerd Tele2 handmatig. Beide werkt niet.Databundel aangeschaft. Telefoon al paar keer opnieuw opgestart….Op wifi werkt alles. Verder: VolTE staat aan, preferred network op auto, sim staat aan. …. Help! ….Dank
Goededag, kunt u zorgen dat deze entertainment nummers niet meer gebeld kunnen worden Bedankt.
Hallo, Op de samsug site heb ik de buds aangevraagd die ik kan krijgen bij mijn s22. Dit is al een tijdje terug maar ik heb nooit meer wat gehoord. Waar kan ik de status vinden?
Hoi,Vanwege de langere levertijd van de Samsung S22 heb ik via sms een kortingcode ontvangen voor de website 4mymobile. Super leuk natuurlijk alleen is het aanbod op de site echt heel mager.Als je dan iets gekozen hebt dan is het of niet leverbaar of geen samsung product dus is de code niet geldig of ik krijg een onverwachte fout. De code kan ik nu nergens voor gebruiken, wat kunnen jullie hier aan doen?
Hey! Ik heb mijn nieuwe Galaxy S22 ontvangen, maar ik heb nog geen aankoopbewijs/factuur ontvangen. Deze heb ik nodig voor de Samsung promo. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen zodat ik mijn product kan registreren. Alvast bedankt!
Goedemiddag,Ik heb laatst een xiaomi 12 besteld met de actie van de tv en soundbar, nou probeer ik deze tv en soundbar te bestellen en wordt deze aanvraag steeds afgekeurd omdat ik geen officieel aankoopbewijs heb.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?In mijn mail van tele2 zit alleen een samenvatting van het contract en deze keurt hij niet goed.Bij voorbaat dank.
Ik heb net anderhalf week mijn S22 Ultra binnen gekregen. Heerlijk toestel moet ik zeggen alleen is er één probleem: mijn mobiele data valt soms weg op straat. Ik moet dan mijn telefoon op vliegtuigstand zetten en hem dan 5 seconden daarna eraf halen om weer 4/5G data binnen te krijgen. Ik heb een factory reset gedaan en ik heb zelfs de network settings verwijderd en opnieuw ingesteld maar ik blijf random internetverbinding op straat verliezen.Is er iets bekend hierover? Is het hardwarematig of softwarematig?
Hoi,Voor de earbuds-actie voor de S22 Ultra heb ik een hardwarefactuur en een aankoopbewijs nodig.Zouden jullie mij die willen e-mailen? Ik kan deze niet vinden in de mail of in de Tele2 app.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.