Ik heb ook de S22 Ultra preordered via Tele2 en kreeg vandaag antwoord nadat ik via de klantenservice van Samsung geïnformeerd heb naar de status van mijn aanvraag:
"Helaas moeten we je teleurstellen,
Beste Lex,
Onlangs heb je deelgenomen aan onze Galaxy S22 Ultra 5G promotie met registratienummer NLD6131732PDPCQ. Omdat je deelname niet aan de voorwaarden voldeed hebben we je enige tijd geleden per e-mail gevraagd je gegevens aan te passen. Inmiddels is die datum verstreken. Daarom kunnen we je deelname helaas niet meer goedkeuren.
De reden hiervoor is:
Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs.”
Vier Samsung telefoons op rij gekocht en dan zo afgescheept worden. Direct na aankoop het formulier ingevuld, overal screenshots van gemaakt bevestigingsmail, foto's van het serienummer etc. etc. Ben erg teleurgesteld op zijn zachts gezegd. 6 april heb de aankoopnota gekregen en gisteren opgestuurd naar Samsung.
Kunnen jullie nog iets doen Tele2?