De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Sinds vanmorgen is met onze mobiele telefoons geen normaal gesprek meer te voeren.Zowel mijn vrouw als ik hebben daar last van.Beiden hebben tele2 als abbonement. Mijn vrouw gebruikt een samsung s7edge en ik een samsung s10.Tijdens het bellen is er telkens geen verbinding en valt deze even weg.Soms na een minuut soms na 30 sec dit is variabel, soms valt het dan1 minuut weg soms een paar seconde ook de tijd van verdwijning is variabel.Als ik kijk op mijn postcode bij storingen wordt aangegeven dat er geen storing is.Doordat zowel mijn vrouw als ik het probleem hebben denk ik dat er iets is met het mobiele netwerk. Als ik bel via Whatsapp gaat het prima.Als ik bel over wifi gaat het ook niet goed Ik kan dit nergens kwijt. Hoe kan ik een storing melden?Hebben meer mensen hier last van?
Hoi, ik heb net de netwerk 5G gekoppeld aan mijn simkaart, maar na bijna een uur zie ik nog steeds geen verandering in snelheid en ook geen 5G status naast de accu symbool!Ik woon in Zoetermeer centrum en volgens de dekking kaartje is 5G beschikbaar wel!
Hoi!Ik heb twee dagen geleden de extra (betaalde) optie 5G aangevraagd, welke daarna direct bevestigd.De optie zou ik direct kunnen gebruiken, maar ik begrijp dat daar in praktijk wat tijd overheen gaat.Nu is dit de derde dag, en ik heb nog steeds geen verbinding kunnen maken met het 5G-netwerk.Ik heb een iPhone 12 Pro Max waarop ik in de instelling ‘5G On’ en ‘Sta meer … op 5G’ al heb geactiveerd.Waarom krijg ik geen verbinding? Ik bevind mij trouwens in het dekkingsgebied: Breda.Alvast bedankt voor de hulp!Groeten, Koen
Ik heb al een tijdje last van mijn mobiele data. Er staat namelijk EDGE en geen 4G. Hoe kan ik dit oplossen.
Hey Tele2 ik heb geen netwerk in het buitenland, ik heb alles geprobeerd wat andere mensen op het forum aangaven en hij doet het alsnog niet! Probeer je eens voor te stellen dat je probeert te navigeren of geld over moet maken en je verbinding doet het niet. Waardeloos!!!
Beste Tele2/Lezers, Sinds een maand of 2 heb ik problemen met mijn bereik zowel internet 4G als bellen. Eerst dacht ik dat het aan mijn simkaart lag. Dus ik een nieuwe sim besteld erin gestopt, maar nee geen resultaat. Toen dacht ik dan zal het aan mijn telefoon zelf liggen.Dus toen heb ik heb mijn iphone 11 op (21-5-2021) ter reparatie opgestuurd naar dr mobile hiervoor en zij claimen dit 'gefixet’ te hebben. Dat is echter niet zo. Vandaag (28-5-2021) kreeg ik mijn telefoon weer in de brievenbus terug maar hij werkt nog steeds niet. 4G verliest zijn signaal snel en volgens mij lijkt hij ook de simkaart niet te detecteren na een tijdje. Toen heb ik de klantenservice van Tele2 opgebeld en werd ik doorgeschakeld naar de technische dienst. Tijdens dit gesprek heb ik contact gehad met dhr. E. Zandvoort. Enorm helpzame medewerker die mij vervolgens meerdere malen heeft moeten terugbellen omdat het bereik wegviel… Hij stuurde mij een lijst door met andere oplossingen die ik zou kunnen prober
Afgelopen week kreeg ik een virus op mijn telefoon waar door ik mijn telefoon moest reseten.Sinds dien, doet mijn 4g het niet meer en ik kan ik niet meer naar andere mensen bellen, terwijl mensen mij wel kunne bellen. Ik heb alle factures netjes betaald. Kan iemand mij hier mee helpen A.U.B.
Hoi allemaal, Er is een man die ik niet meer wil spreken. Ik heb hem meermaals verzocht me met rust te laten. Hij is overal geblokkeerd. Nu blijf ik alleen meldingen ontvangen wanneer hij me een SMS stuurt. Vannacht heeft hij me meer dan 10 keer een SMS gestuurd. Ik krijg hier dan dus steeds een melding van. Kan ik iets doen zodat hij helemaal geen SMS meer kan sturen, of zodat ik geen meldingen krijg? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Zoals mijn username en de titel al aangeven: ik heb geen 4G in het buitenland. Het is mei 2021, tegen juni aan, en ik hik al 2 jaar tegen dit probleem aan zonder enige duidelijkheid. Ik heb een beste tijd terug een mail van jullie ontvangen dat wij als gebruiken over zouden gaan op het T-mobile netwerk en dit het probleem op zou lossen. Dit is nogsteeds niet zo!!
Hoi hoi ! Ik kan al een hele tijd niet meer gebeld worden .Super vervelend. Ik zelf kan wel mensen bellen.En ook kan ik sms'jes versturen en ontvangen . Wie kan mij hier bij helpen ? ( ik kan niet meer gebeld worden sinds mijn nieuwe simkaart )
Sinds een paar dagen werkt mijn 4G niet meer op mijn telefoon (iPhone 8+). De APN staat gewoon goed. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Binnenkort (1 juni) wordt mijn huidige toegang met mijn "mobieltje” niet meer mogelijk.Het is een z.g. seniorentoestel (FYSIC) zonder internet.Helaas moet ik dus een nieuw mobieltje aanschaffen (zonde).Ik begrijp dat er tegenwoordig geen mobieltjes meer verkrijgbaar zijn zonder internet.Mijn huidige abonnement koste 4 euro.Dit wordt verhoogt (bij minimaal gebruik) naar 9 euro.Tevens moet ik ook nog een nieuw toestel aanschaffen.Mijn huidige toestelletje gebruik ik zeer zelden (mantelzorg).Zijn er leden die een alternatief weten?
Ik heb al 2 dagen geen 4g verbinding meer. Ondanks dat ik nog zat mb's heb (unlimited). Ik heb al meerdere keren 4g aan/uit gedaan/ telefoon opnieuw gestart niks werkt
Hallo allemaal, Volgende maand kan ik mijn abonnement verlengen. Nu heb ik op de tele2 website gezien dat de Samsung A52 een optie heeft om 5G aan je bestelling toe te voegen. Hier betaal je dan 2 euro meer voor. Nu heb ik meegekregen dat er voor de Samsung A52 een 4G en 5G toestel is. Klopt dit?Zo ja: Als ik dus deze bestelling plaats en het vakje van 5G aan klik, kan ik er dan vanuit gaan dat ik het 5G toestel ontvang? Ik kijk uit naar jullie reacties! Met vriendelijke groet,Jente.
Kan een administrator van tele2 nagaan of mijn slechte bereik op te lossen is?Omgeving Rotterdam AlexanderSteevast 1 of 2 streepjes bereik, soms geenTelefoon opstarten, sim kaart erin en eruit, sim kaart gewisseld van telefoon heeft allemaal niet geholpenSimkaart nieuw besteld en deze er vandaag in gedaan, helpt niet Bellen met 4G uit en aan gehad mocht dat nog geopperd worden Info rond palen en of ik eroo gericht sta etc. kan nog aanvullend zijn, al laat het kaartje op de website zien dat er volledige dekking zou moeten zijn hier.Ik hoop dat het bereik verbeterd kan worden?Ik heb voor verlenging abonnement gekozen, maar wil dat alleen als ik gewoon 4 of 3 streepjes bereik heb. Bedankt vast voor de tijd!
To whom this may concern,I purchased a sim card 5 days ago from Tele2 on a sim-only deal, the order number being 58579182. I have activated my ‘Mijn Tele2’ account and the sim. However, I can not access the internet or any other services through the phone. What’s more, in the phones sim-card settings it does not recognize the new sim card, for example, it has not registered the phone number.I have a Samsung S10E and I have never had trouble with it before. I have tried following the guide from this link [ https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp?pagina=device/google/pixel-xl/topic/internet/handmatig-instellen/1 ] yet the problem is still not solved - I have already added a new APN but the network does not work and there is no service. After following the link stated above, the service does seem to work for a maximum of 10 seconds until it completely stops working once again.It would be greatly appreciated if this problem could be looked into.
Ik kan nu al langer dan een jaar geen SMS ontvangen.Ik heb de telefoon al een paar keer compleet gereset, maar het probleem blijft daar.Het rare is dat ik ze wel kan verzenden, maar de telefoon ontvangt geen enkele SMS behalve die van overheidsinstanties, G-mail verificatie en meer van dat soort bedrijven.Maar SMS van gewonde telefoons ontvangt die niet.Ik heb het al uitgetest met diverse vrienden die me dan een SMS sturen, maar ze komen inderdaad niet op mijn telefoon terecht, zelfs wanneer ze uit diverse telefoons naar mij verzonden worden.
In september ‘20 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, waar een iPhone 7 bij hoorde. Sindsdien heb ik problemen met iMessage (sommige berichten komen uren later aan of worden vanuit de zender ineens tekstberichten en komen bij mij dubbel aan) en ben ik regelmatig telefonisch onbereikbaar (telefoon gaat bij mij niet over, beller komt zelfs niet in voicemail).In de afgelopen 6 maanden heb ik al vele malen contact gezocht met zowel Tele2 als Apple, maar kom niets verder. Vandaag weer contact gehad met iemand van de technische dienst over de telefonische onbereikbaarheid. Hij ziet geen probleem dus hij kan niets doen zegt hij. Ik wist niet wat ik hoorde. Tele2 is mijn provider, dus volgens mij moet dit toch opgelost worden? Ik stelde voor per telefoontje dat niet doorkomt te checken waar het blijft hangen (komt het bijv wel het netwerk binnen?). Deze meneer toonde weinig animo. Ik mag het wel bijhouden en doorsturen als ik wil, maar volgens hem is de kans groot dat Tele2 nog st
Tele2 heeft naar mij nieuwe simkaart gestuurd met tijdelijke nummer , omdat ze nieuwe netwerk heeft van t-mobile of zo ... die heb ik geacteveerd . daarna mijn eigen telefoonnummer bereik is uit valt . ik kon me eigen nummer niet gebruiken . ik heb inmiddels min of meer 15 keer gebeld online gechat met tele2 medewerker . ze doen helemaal niks. ze zeggen elke keer wij hebben door gezet naar special afdeling andere zeg doorgegeven naar hoofd kantoor maar de laatste actie was het 8 dagen geleden . de medewerker doen helemaal niks dan door geven naar special afdeling. ik bel elke dag en elke keer half uurtje aan de lijn de medewerkers herhalen dezelfde verhaal. IK WIL MIJN EIGEN NUMMER ZSM TERUG HEBBEN . doe iets alsjeblieft ik ben moe om elke dag te bellen en vragen hoe en wat .
Ik kan al meerdere maanden geen gebruik van mijn abonnement maken…ik was mijn toestel kwijt nieuwe simkaart aangevraagd meerdere keren deed hij het niet. Deze zaterdag nieuwe sim gekregen doet het weer niet, technische dienst zou mij bellen maar volgens mij bestaan hun niet.Ik moet nu telkens lebara all in halen word erg prijzig als ik dan ook nog 58 euro bij mort betalen voor niks.nog een vraag, als ik geen gebruik kan maken door jullie fout krijg ik mijn geld terug van al die maanden? Ben er nu echt helemaal klaar mee
Is het mogelijk om in te zien welke oproepen je in oktober en november 2020 hebt ontvangen? Ik kan op mijn facturen alleen de uitgaande nummers zien. Hartelijke groet Mariska
ik kreeg naar een lange tijd geen internet meer op mn simkaar, ik kreeg bericht naar een tijdje dat mn sim niet meer werkte dus ik kreeg een nieuwe, maar die werkt ook niet, kan niet een activeren doordat er geen bericht gestuurd kan worden naar mn oude nummer ik heb een redmi 6ik kan ook geen internet of service manual activeren simkaart word wel ontvangen op mijn mobiel zelf
Ik zou graag een abonnement willen afsluiten bij tele2. Nu vraag ik mij alleen af dat op het moment als ik nu een nieuw abonnement af sluit ik dan direct al op het netwerk van T-mobile kom of dat hier pas later op wordt overgegaan en ik dus eerst gebruik moet maken van het netwerk en bereik van Tele2? Ik woon in een klein dorpje en weet dat ik hier met T-mobile wel gewoon bereik heb, maar dat Tele2 soms moeilijk bereik kan vinden. Als ik bij het afsluiten van een nieuwe abonnement bij Tele2 dus gewoon op het netwerk van T-mobile kom dan is dit geen probleem.
Wel kan ik versturen naar een Vodafone klant, maar ik krijg niks binnen. De mensen die mij een bericht sturen krijgen ook geen foutmelding en het lijkt net of hebben ze het bericht wel verstuurd.Heb dit met meerdere vodafone klanten getest.Alle andere providers die ik heb getest, zijn geen problemen, die komen netjes binnen.Enig idee?Heb al een nieuwe sim kaart aangevraagd, probleem blijft hetzelfde.
Hoi allen, Ik kan niet naar Duitsland bellen +49 nummer. Waaraan kan dat liggen? Ik heb een unlimited abonnement dus als het goed is zou ik binnen de EU moeten kunnen bellen zonder problemen.Ik heb het eigenlijk vandaag nodig…. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! MvgMartijn
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.