De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
De gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 is nu te bestellen! Met deze eerste indruk wordt het kiezen van jouw nieuwe toestel nog makkelijker! Ik ga eerlijk met je zijn… Ik ben een loyale iPhone gebruiker, maar de gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 ziet er heel verleidelijk uit! Hieronder lees je alles over mijn eerste indruk over dit nieuwe toestel. Nostalgisch, futuristisch en Totally SpiesLaat ik beginnen bij het design van dit toestel. Dit opvouwbare toestel geeft mij als 90s kid zowel een nostalgisch als futuristisch gevoel. Vroeger liepen we allemaal met een fliptelefoon en wat was dat een mooie tijd. Toen konden we eigenlijk alleen maar bellen en SMS’en, maar toen wisten we bijna niet beter. Na vele ‘normale’ smartphones, zoals de Samsung Galaxy S21 en de Samsung Galaxy A22 voelt de Flip 3 voor mij echt als een vernieuwing. And let’s be real, dat je de telefoon op 90 graden kan zetten, voelt gewoon als een gadget uit 007 of Totally Spies! Openklappen bijna niet nodig met het Cove
Op 02 juli heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement/verlenging + telefoon. fraai direct zag ik dat er een verkeerde toestel was. ik heb de bestelling direct geannuleerd. ik heb bij de bestelling een aanbetaling van €511,83 gedaan. op 05 juli kreeg van Tele2 keurig een bevestigingsmail dat mijn bestelling geannuleerd was, en de terugstorting van de aanbetaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Tot op heden(vandaag 02 augustus vier weken na de bestellingsdatum) wacht ik nog op mijn geld. In tussen heb ik 3 a 4 keer met tele2 klantenservice gebeld met zonder resultaat. Iedere keer werd mij verteld dat er een ticket is aangemaakt, en dat deze is in behandeling is genomen. De vraag is: Hoe lang moet ik nog wachten op mijn eigen geld? wanneer krijg ik het terug?De machteloosheid van een klant is bij mij bewezen.-ik voel me machteloos,-Diep teleurgesteld en behoorlijk geïrriteerd.
Vanmiddag ontving ik een aantal mails en een sms bericht.Mijn adres en privacy instellingen zouden gewijzigd zijn, vooral die adreswijziging vind ik vreemd?Ik heb zelf helemaal niets gewijzigd, wel is er recent een nieuw abonnement ingegaan.Wat is er veranderd? Ik ga er trouwens maar van uit dat de mails met mijn mobiele abonnement te maken hebben, ik heb ook nog vast internet + tv van Tele2, uit de mails wordt ik in ieder geval niet wijzer.Nu we toch bezig zijn, vroeger kon ik hier trouwens ook inloggen via Facebook, maar dit werkt niet meer, is hier ook iets veranderd?Heb mijn wachtwoord maar gereset via email adres.
In 2017 contract afgesloten voor mijn toen nog minderjarige zoon. Zelfs nog een keer verlengd voor 2 jaar. ALTIJD alles keurig netjes op tijd volledig betaald. Contract liep af op 31/05/2021 maar zoon inmiddels (ruim) meerderjarig, nest verlaten en wil (uiteraard) zelf beschikken over contract mobiele telefoon. 02/05/2021 netjes restant toestelkrediet van nog geen € 10,- afbetaald. Meteen email van Tele2: Yes, betaling ontvangen, telefoon is nu 100% mijn eigendom. 04/05/2021 overdracht contract naar zoon exact zoals Tele2 het wil inclusief alle kopieën, ALLE gegevens gewijzigd etc. etc. Weer email van Tele2: Yes, per 04/05/2021 is overdracht contract (voor die 27 resterende dagen) een feit. 26/05/2021 Tele2 toch nog een bedrag van mij geïncasseerd, maar dat maar gelaten voor wat het is. Eind juni 2021 probeert Tele2 toch weer abonnementskosten van mijn rekening te incasseren. Vreemd, heb geen account meer, alles aangepast incl rek.nr. Dat maar gestorneerd wellicht dat er dan een zaklam
Vaker geen verbinding met internet dan wel. En als er al verbinding is, maximaal H. Hoe kan dat in Italië. Met KPN perfecte ontvangst. Zit er naast met mijn Tele2 abonnement en heb geen ontvangst. Alle stappen doorlopen van de tips voor mobiel internet. Niks werkt.Databundel nog niet voor een kwart gebruikt. Wat te doen?
Ik heb mijn Iphone 12 pro maxsinds April en mijn batterij capaciteit is nu al 89% elke week gaat die 1 procent omlaag ik heb gewoon de orginele iphone lader en laad me telefoon altijd geoptimaliseerd op. Ik vind dit best vreemd zouden jullie hier wat aan kunnen doen?
Beste heer, mevrouw,Voor mijn opleiding ga ik ongeveer 2 jaar in Noorwegen wonen. Mijn bundels kan ik hier wel gebruiken zoals in Nederland, maar ik vraag mij af of dit ook voor 2 jaar kan? Ik zal tussendoor niet naar Nederland komen, maar ik blijf wel ingeschreven in Nederland. Het is ook geen permanente verhuizing, maar een tijdelijke voor een opleiding. Als het mogelijk is zou ik graag mijn huidige abonnement behouden inclusief mijn nummer, maar als ik ter plekke bij moet gaan betalen omdat ik langdurig in het buitenland ben wordt dat wel een dure grap. Wat zijn de beste opties voor mijn situatie? Alvast dank
Bij het verlengen van een mobiel abonnement kwamen twee bezorgafspraak verzoeken binnen en beiden zijn sindsdien bezorgd. De eerste bevatte een nieuw toestel en een nieuwe simkaart, en de tweede bevatte alleen een toestel.Sinds de eerste bezorging ben ik dat nieuwe toestel gaan gebruiken. Op MijnTele2 staat echter dat het toestel van de tweede bezorging bij mijn abonnement hoort (het IMEI nummer van dat toestel komt overeen met wat op MijnTele2 staat). Ik maak nu dus gebruik van het toestel dat *niet* bij mijn abonnement hoort, maar wel samen met de simkaart meegeleverd is.Ik heb nu dus twee toestellen waarvan ik er maar voor eenbetaal. Heb ik nu geluk door een foutje of hoor ik een van de twee toestellen terug te sturen?
Ik heb een welkomst sms ontvangen op Curaçao Om databundel buiten de EU te kopen2000mb voor €32 en dit gekocht dmv ROZE L te sms’en naar 1280. Sms gekregen met Aankoop gelukt. Nu blijkt het geen 2000mb maar 300mb te zijn. Ik voel mij op zijn zachtst gezegd nogal bedondert. Tele 2, ik zie dit graag aangepast, 300mb voor €32 is een bizar hoog bedrag, dit slaat nergens op
Ik kan verlengen omdat mijn abonnement over twee maanden afloopt. Als ik nu verleng met toestel, krijg ik de nieuwe telefoon dan zsm of als het nieuwe contract ingaat?
Graag informatie hierover ik mijn belminuten kan gebruiken, ik heb sinds vandaag een abonnement met 200 sms/belminuten maar deze kan ik niet terugvinden in de app, er worden gewoon extra belkosten gerekend
De informatie mbt verbruik in de app is anders dan die als ik inlog op mijnTele2 via de browser. Ik snap ook niks van de info in de app. Heel verwarrend. Wat is nu eigenlijk mijn verbruik? Dit is screenshot van de app: Dit is screenshot van de website:De screenshots zijn vlak na elkaar genomen.
Ik ben mijn pincode kwijt maar de site ligt eruit dus ik kan ‘m ook niet opzoeken en ook niet bellen. hoe los ik dit op?
Ik wil zojuist een sim only bij tele2 bestellen. Ik heb al een tmobile abonnement voor mijn mobiel. Heb ik dan recht op klantvoordeel met alleen een tmobile mobiel abonnement of moet je dan tv en internet van T-Mobile hebben?
Ik heb mijn abonnement verlengd, alleen de ideal betaling werd onderbroken. Ik probeer het nu opnieuw te doen, maar er wordt steeds aangegeven dat ik het over een uur nog een moet proberen. Maar we zijn nu al ruim een uur verder en ik kan nog niet betalen. Hoe kan ik deze bestelling toch met ideal betalen?
Mijn EU datalimiet werkt niet in het buitenland. Ik heb data roaming aan en het mobiele netwerk klopt, dat heb ik meermaals gecontroleerd. Ook heb ik mijn telefoon opnieuw aan en uitgezet.Als ik op mijn account van Tele2 kijk dan staat er dat mijn buitenland bundel uitgeschakeld is. Hoe schakel ik deze in? Misschien is dat het probleem?Dank voor hulp alvast :)
Hi!Ik heb een paar maanden de iPhone 12. Toen ik deze binnen kreeg zag ik dat tussen het beeldscherm en de behuizing aan de linkerkant en bovenkant een kleine opening is. Aan de rechterkant en onderkant is dit niet het geval. Het gaat misschien om een mini opening alleen merk ik dat er vuil tussen komt te zitten, en dat niet goed schoon te maken is. Hoe kan het zijn dat het alleen aan de linker- en bovenkant het geval is?
Afgelopen vrijdag via de klantenservice een vervangende simkaart aangevraagd omdat de oude stuk is, tot heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen. De medewerkster gaf aan dat ik de simkaart binnen 3 dagen zou ontvangen...:(
Mijn pincode werkt niet meer. Ik kan mijn juiste pincode niet invullen en ook geen foute. Hij blijft om een pincode vragen en ook het aantal keer dat ik het nog mag proberen blijft gelijk. Wat kan ik doen?
kan ik mijn e-mail veranderen waar de email van de afspraak naartoe is gestuurd, ik had perongeluk het verkeerde email ingetikt en kan daar niet op. MVG, Stijn
Alle Samsung fans verzamelen! Heb jij onlangs een mooie Samsung gekocht? Dan is het je geluksdag. Naast het toffe toestel kun je namelijk misschien ook nog in aanmerking komen voor de volgende extra’s. De acties komen geheel vanuit Samsung zelf, vandaar dat je ze ook registreert op hun website. Dat doe je binnen enkele stappen hier: Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=25MBE9Z5MSZ4F Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/Vervolgens ontvang je een bevestiging en zal Samsung het cadeau opsturen. Hoelang dat ongeveer gaat duren? Dat verschilt wel eens. Neem vooral een kijkje bij de actievoorwaarden. Daar vind je alle informatie van de gehele actie. Zeker de moeite waard om door te nemen! FAQWaar kan ik mij registreren voor de actie?Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung via onderstaande link:Galaxy S20 FE me
Ik heb 2augustes een vervangende sim aangevraagd omdat de mijne kapot was en ik heb hem de volgende dag erna gekregen, maar toen ik de sim wilde activeren zag ik dat ik mijn oude sim nodig had voor een sms om dit te activeren wat ik dus niet heb omdat ie kapot is en toen wilde ik gaan chatten met tele2 maar dat lukte niet op de site dus heb ik nu een simkaart die nog steeds niet geactiveerd is en hoop dat iemand me hier wel kan helpen door het te activeren
Vele smartphone fabrikanten bieden al een tijdje 5G toestellen aan, en vaak gaat dit om de high-end toestellen. En sinds afgelopen jaar zijn er ook meer budget toestellen te verkrijgen met 5G. Vandaar dit topic met wat informatie betreft 5G. High-end toestellenAls je echt een high-end toestel liever hebber bent zit je sowieso goed. Fabrikanten als Samsung, Apple, Xiaomi, OnePlus en Oppo bieden standaard 5G aan voor hun high-end toestellen. Budget toestellenBij budget toestellen is het nog vrij nieuw dat er 5G connectie in een toestel zit. Vaak brengt een fabrikant het toestel in een 4G variant uit en een 5G variant. Vaak zitten er altijd wel wat kanttekeningen aan een 5G variant. Omdat het best duur is 5G toe te voegen aan een toestel besparen ze op andere dingen. Bijvoorbeeld; camera's, scherm, batterij en ga zo maar door. Hieronder ga ik een voorbeeld geven van de Xiaomi Redmi Note 10 5G en de normale Xiaomi Redmi Note 10 Foto Prijs los toestel Specificaties Xiaomi Redmi No
Wat is de status van de beschikbaarheid van 4G in de EU? Wij waren twee weken in Zweden en de kinderen hadden alledrie de hele vakantie niet/nauwelijks bereik (E of H+). We zaten nota bene in Stockholm! Niet bepaald middle of nowhere.
Hoi, ik ben een week geleden naar Portugal gegaan en gebruik hier nog mijn tele2 sinds het gewoon doet. Maar de laatste dag zit mijn data vast op 10GB en wordt er extra kosten afgeschreven terwijl ik nog meer dan genoeg over heb, ik heb de 24 uur unlimited gekocht voor 1.7gb en die wordt wel gebruikt.De extra kosten zijn niet voor SMS of bellen want ik heb dat niet gedaan, er staat ook dat het data is. Ik hoop dat het geen visual bug ofso is :) [Afbeelding verwijderd door moderator vanwege privacy]
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.