beantwoord

klantvoordeel met T-Mobile

  • 8 August 2021
  • 6 reacties
  • 241 x bekeken

Ik wil zojuist een sim only bij tele2 bestellen. Ik heb al een tmobile abonnement voor mijn mobiel. Heb ik dan recht op klantvoordeel met alleen een tmobile mobiel abonnement of moet je dan tv en internet van T-Mobile hebben?

icon

Beste antwoord door eric 8 August 2021, 15:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Cynthiajh 

Klantvoordeel van Tele2 is te verkrijgen door meerdere Tele2 mobiele abonnementen of met T-Mobile thuis (vast internet). Als je meerdere T-Mobile mobiele abonnementen hebt is er ook T-Mobile klantvoordeel te verkrijgen. Een combinatie van mobiele abonnementen van Tele2 en T-Mobile leveren geen klantvoordeel op. 

Je zou de simonly van Tele2 nog kunnen annuleren en daar een T-Mobile simonly met T-Mobile klantvoordeel voor in de plaats kunnen nemen.

Bedankt Eric voor je snelle reactie/antwoord. Ik had de sim only van tele2 nog niet helemaal afgesloten gelukkig. Geen voordeel dus. Dan zoek ik even verder. Ik wil iets afsluiten voor iemand anders die 0,0 mobiel ervaring nog heeft dus wil iets dat maandelijks opzegbaar is mocht het niet gaan werken. Ik ga eens kijken of tmobile dat ook heeft. 

Reputatie 7
Badge +12

T-Mobile heeft 1 en 2 jaar contracten.  Om voordeel te krijgen moet e.e.a. wel op 1 naam of adres staan. De 2gb extra en €2,50 korting als je daar een 2e abonnement afsluit geldt ook voor jouw lopende abonnement, dus kan toch heel interessant zijn.

Helaas alleen 1 of 2 jaar contracten. Ik wil echt een maandelijks opzegbaar. Eventueel na een aantal maanden dan overstappen op een abonnement voor 1 of 2 jaar, evt met combi telefoon dan. Al die keuzes!!

Reputatie 7
Badge +12

Bij zowel Tele2 als T-Mobile kun je een simonly binnen de looptijd verlengen naar een nieuw abonnement met toestel erbij. Dus ook al na bijvoorbeeld een half jaar. Maar als je het echt eerst wilt uitproberen, dan is een maandelijks opzegbaar abonnement van Tele2 natuurlijk heel praktisch. Als het bevalt kun je ook elke maand een nieuw abonnement bij T-mobile afsluiten met nummerbehoud vanaf Tele2.

Ja daarom. Dan is het tegen die tijd weer even kijken hoe en of wat. Maar jammer dat dat klantenvoordeel alleen bij mobile thuis is. Helaas