De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo, ik heb paar dagen geleden een nieuw mobiel gekocht (samsung s21) vanwege dat de ander toestel vrij oud is. Nu is het zo dat ik een unlimited abonement genomen hebt voor de nieuwe en dat ik daarbij mijn nummer wil behouden, is het mogelijk dat het abonement eerder kan beginnen zodra ik mijn nieuwe telefoon heb, want er staat op dat het vanaf januari ingaat en ik wil de abonement wat ik dan nu heb beëindigen voor het nieuwe, beide abonementen zijn van tele2.
is het mogelijk om mijn aankoop bewijs nog een keer digital te ontvangen. Deze telefoon heb ik in 2017 gekocht. ik heb overal in mijn mails gezocht voor die aankoop bewijs maar ik kan het niet vinden ook niet in mijn spam.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn contract verlengd met een iPhone 12. Mij werd verteld dat ik hem vandaag kon verwachten. Maar geen mail ontvangen of iets dergelijks. Wanneer kan ik mijn iphone verwachten?
Ik heb vanochtend een simkaart bij jullie ontvangen want heb een abbo bij jullie afgesloten. Met nummerbehoud. Alleen nu is mijn oude simkaart al geblokkeerd door de provider en deze simkaart doet het verder niet. Me 4g niet bellen kan niet ik kan hier niks mee. Terwijl het nummer al op deze simkaart gezet moest worden kan verder ook niks want krijg geen smsjes meer binnen.Help!
q
Hoihoi,Ik kreeg een bericht in de app dat ik kan verlengen al vanaf 13 september 2021, alleen er staat dat het toestel nog afbetaald moet worden staat 108 euro nog ervan open want me abbonement loopt tot eind december. Mijn vraag is stel ik verleng betaal ik dan dubbel of hoe werkt dat precies? En vanaf wanneer kan ik m’n nieuwe telefoon gebruiken?Groetjes.
Ik betaal momenteel maandelijks Sim only. De bijbehorende telefoon is al afbetaald. Ik wil nu dus een nieuw telefoonabonnement nemen op Tele2 maar ik weet niet zo goed hoe. Als ik in de app op ‘verlengen’ klik, krijg ik een scherm te zien waar ik dus een nieuw toestel kan kiezen + belminuten/4g. Ik vraag me alleen af of het abonnement wat ik nu heb dan veranderd wordt, of dat ik dat nog moet stopzetten voordat ik een nieuwe kies.
De afgelopen twee maanden is mijn factuur 50% duurder dan voorheen, twee verschillende bedragen ook. Ik zie aan mijn factuur dat er veel minder korting vanaf gaat. Hoe zit dit? Ik heb niets gewijzigd.
mijn pukcode werkt niet en ik heb 2 keer een pincode ingevoerd wat moet ik doen, want telkens nadat ik nieuwe pincode maak voor de simkaart worden mijn pogingen verkleint en ik weet niet waarom, a.u.b help
Hi, I let my phone die and now I need to input the sim pin, which I never changed and can’t remember. I see you can request it via your tele2 account but I’ve also never logged into tele2, so to activate my subscription I need to input a code sent via text which I obviously cannot receive because my sim is locked… I also obviously cannot call either. Some help would be greatly appreciated, thank you.Jaiden
Hoi ik gebruikt mijn internet bijna nooit op mijn telefoon en krijg bericht dat ik aan 80% zit met gebruik nu even wel omdat ik in het ziekenhuis zit te wachten op iemand
Hallo, ik probeer de klantenservice te bereiken vanuit Spanje met een Spaans nummer daarvoor bel ik het nummer als volgt 0031207544444 Dit geeft me het bericht dat het nummer niet bereikbaar is. Is het nummer dat ik bel correct?
Onlangs mijn abonnement telefonisch verlengd waarbij ik 5gb extra zou krijgen bovenop de 10gb uit het abonnement (heb geen meerdere abonnementen). Echter staat er nu in de app maar 10gb. Al gebeld met de klantenservice maar die gooit het op miscommunicatie?!
Hi, De klantenservice belooft elke keer tickets aan te maken en mij te contacteren, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Vandaar dat ik het zo probeer.In 2017 heb ik een betalingsprobleem gehad met Tele2. Hierdoor is er een a2 codering geplaatst bij mijn persoon bij het bkr. Ten eerste ging het om een situatie die verkeerd ingeschat was door mij. Maar heb het direct opgelost toen ik op de hoogte was. Helaas heb ik deze codering nog altijd en lijkt het niet opgelost te zijn. Dit is natuurlijk wel volledig betaald. Ook is het erg balen dat dit zo veel gevolgen heeft door een domme fout van mijn kant. Zouden jullie mij kunnen helpen om van de a2 een h-codering te maken? Mvg
Als ik wifi wil gebruiken, krijg ik een melding dat Tele2 dat blokkeert vanwege een openstaande rekening.Ik heb geen openstaande rekening. Gisteren klantenservice gebeld maar ze geven aan niks te gaan doen. Ze hebben wel bevestigd dat ik geen openstaande rekening heb. Ik kan de melding ook niet mailen. Ik kan nergens terecht. Zelfs geen klacht indienen. Echt gekmakend en behoorlijk asociaal.
Na het bellen in Zwitserland naar een Zwitsers telefoonnummer, zie ik op mijn Tele2 app dat er 33 euro aan kosten in rekening is gebracht. Natuurlijk heb ik voordat ik dit telefoontje pleegde gekeken of het bellen in Zwitserland wel in mijn mobiele abbonement zou vallen. Op de site zag ik het volgende: “Bellen in Zwitserland → gaat uit je nomale Bel/SMS-bundel”. Ook in het smsje die ik kreeg toen ik in Zwitserland aan stond staat: “Je bent in Zwitserland waar je kunt bellen, sms’en en data verbruiken uit je normale bundel”. Nu blijkt na het plegen van dit belletje, waarbij ik in totaal 20 van de 22 minuten in de wachtrij heb gestaan voordat ik iemand aan de lijn had, dat bellen in Zwitserland naar Zwitserland niet binnen je bundel valt. Door telkens naar de klant te communiceren dat bellen in Zwitserland binnen je bundel valt, is het echt misleiding dat blijkt dat dit niet geldt voor het bellen naar een Zwitsers nummer (enkel naar NL). Ik verwacht hierin een tegemoedkoming vanuit Tele2
Hello , Dear , I have an Tele2 sim only which I I activated more than one month , when the first month was finished, I didn't recieve any bill and And didn't issued a bill when I saw on Tele2 App , And Tele2 didn't withdrawals. My phone number [removed by moderator]
Goedemiddag,Als je je factuur niet hebt betaald krijg je 28 dagen de tijd om je factuur te betalen tot dat je naar een incassobureau gestuurd word, nu vroeg ik me af wanneer deze 28 dagen in gaan. Is dat 28 dagen na de 25e of is dit nadat de incasso pas echt mislukt is, dus zo’n 4 dagen later dan dat?Met vriendelijke groet
Hallo, Ik ben jaren tevreden klant van tele2 geweest maar sinds de overgang naar het tmobile netwerk is het voor mij (en mijn vriendin) helaas nog steeds niet het beloofde nieuwe snelle netwerk. Wij hebben beide een tele2 onbeperkt 4g abonnement en gebruiken onze telefoons onder andere om filmpjes te kijken. Sinds de overgang is de dekking binnen van 3 strepen bij tele2 naar 1-max 2 strepen voor tmobile gegaan. Zeker de laatste maanden heb ik het gevoel dat wij nu betalen voor een dienst die niet meer geleverd wordt. Na 18:00 tot een uur of 22:00 hoeven we niet eens te proberen om netflix/npo te streamen of een filmpje te kijken op youtube want het enige wat ik zie is render schermpjes. Ik heb het idee dat wij helaas een ongunstige plek hebben in Nederland :)Ik heb de afgelopen maanden wel af en toe een speedtest gedaan op mijn telefoon, de resultaten zeggen ook niet alles aangezien ik soms wel normaal een video kan bekijken en dan weer opeens niet.Ik ben mij ervan bewust dat ik veel t
Ik word 9 keer achter elkaar gebeld door een anoniem nummer, deze persoon bedreigt mij of maakt een zieke grap en gezien mijn verleden (ik ben 3 jaar lang gestalkt) vroeg ik mij af of tele 2 kan achterhalen wie de persoon in kwestie is die mij continu belt.
Goeie dag,Ik heb na bijna een maand al last van Chipped paint en een gap aan de rechter bovenkant en rechter onderkant aan de voorzijde.Dit hoort niet zo snel te gebeuren. In de eerste week zag ik al het verf eraf gaan het zijn hele kleine stukjes.Waar de gap zich ook vormt.Ik ben bij Apple geweest en gaven aan dat ik het toestel moet gaan omruilen.Maar heb een abonnement met toestel bij Tele2 lopen en weet nu niet hoe ik het verder moet oplossen.
Ik heb mijn abonnement met ingang van september verlengd, echter in de app staat de verlengdatum op eind december. Ik heb hierover gebeld, en Tele2 zegt dat het in hun systeem wel goed staat, en dat ze een aantekening zouden maken over foutieve vermelding in de app. Tot op heden echter is de foute datum van verlenging in de app niet gecorrigeerd. Ik overweeg de verlenging te annuleren, om vervolgens opnieuw een verlenging af te sluiten, maar dan met goede datum. Heeft iemand advies?
En krijg een foutmelding vul mailadres in dat is toch een mailadres via de website ook dezelfde foutmelding waarom kom ik er niet in
Op vakantie kwamen we met de fiets door België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk; een paar van grenzen zijn we een aantal keer overgegaan. En elke keer - net als vorig jaar en het jaar daarvoor - *PING* dezelfde kneuterige Tele2 “Welkom in …” sms’jes over baguettes met Nutella, frietjes of Suske en Wiske 😳 Beste Tele2. Ik heb verder niks over jullie te klagen. Netwerk is prima; DSL thuis is supersnel, allemaal helemaal in orde.Maar waarom toch de hele tijd van die totaal overbodige, irritante sms’jes?Ik heb het zelf ook wel door als ik een landsgrens passeer, en die buiten-de bundel tarieven ken ik al jaren uit mijn hoofd. Het is echt niet nodig om me daar elke keer weer aan te herinneren. Ik vraag me echt af wie zoiets verzint? Wat is het idee erachter? *PING* Welkom in het land van Suske en Wiske ¿n de beste frites! (… bla bla bla …) Hee kijk nou! Ik krijg een SMS van Suske en Wiske … wat schattig! *kijkt mee* …. nee joh, da’s van Tele2. Wat maakt het uit, gewoon gezellig toch? (e
Beste Tele2, Vreemd genoeg zie ik in de app dat ik 2 cent extra kosten heb. Hoe kan dit? Ik heb de Tele2 simkaart als 2e simkaart nu in mijn duo simkaart telefoon en een andere simkaart van het land waar ik in verblijf als hoofdsimkaar ingesteld voor data (wat ook zo werkt).Vreemd genoeg heb ik op 1 en 2 augustus precies 94kb verbruikt? Het gaat me niet om de 2 cent maar om de reden dat het niet klopt. Graag hoor ik van jullie!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.