De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Zoals jullie weten heb ik de afgelopen tijd regelmatig mijn mail getest, en alhoewel mails aan mezelf nu goed aankomen, en testmails van gmail naar mijn zonnet ook, hangen uitgaande mails van zonnet naar g-mail heel lang vast. (in tegenstelling to vorige week, duurt nu meer dan een uur) (kun je dit bevestigen @theocoppes ? ) Ik heb daarom even een tekst only mail naar mail-tester gestuurd. Deze komt terug met een score 5/10 (dit terwijl ik vorige week nog 9.1/10 scoorde met uitgaande mail) :( spamassassin krijgt deze melding: SPF_SOFTFAIL SPF: sender does not match SPF record (softfail)Je SPF is niet geldig, je dient dit in orde te maken (zie hieronder in het server authenticatie gedeelte) Dan deze melding: [spf] zonnet.nl staat je server <ip adres> niet toe om <mijnemailnaam>@zonnet.nl te gebruiken Gevolgd door meer technische informatie over spf dat het server ip mist in een command line Meer informatie: zonnet.nl: Sender is not authorized
Vanuit onze applicatie worden email gestuurd via Amazon SES. Mailtjes aan gebruikers uit de domeinen versatel en zonnet worden sinds 2 weken gewijgerd. De mailtjes bevatten informatie over aankopen en facturen als attachments. Kan ik ergens controleren of een bepaalde afzender. domein of email server geblokkeerd wordt?
Hoi forumleden,Ik zie zojuist dat mijn postvak in is verdwenen terwijl ik op 72% data zit. Na inloggen bij verschillende browers zie ik alsnog mijn postvak in niet. Soortgelijke probleem had ik paar maanden terug ook. Is het mogelijk om mijn email nog een keer te synchroniserne? ?alvast bedanktRefik
Kan niks vinden hierover. Kan echter niet bellen met de vaste lijn. Ook problemen bij anderen?
Hoi forumleden, Ik heb vanmiddag met de outlook app op m'n windows per ongeluk alle e-mails verwijderd. nu zie ik deze e-mails ook niet weer terug op webmail.tele2.nl. Mijn vraag is of ik mijn e-mail terug kan halen? heeft eventueel Tele2 een backup hiervan:( mvg Refik
Hallo, via Sendgrid versturen wij veel mails. Ook naar zonnet.nl adressen. De statistieken laten teveel clicks zien op bepaalde links. Dat klopt niet. Ik krijg nu door van SendGrid dat ik jullie moet beanderen om het afzenderadres van de mails te laten whitelisten zodat jullie server niet telkens door de mails heen kijkt en daardoor clicks genereerd. Bij wie moet ik zijn om dit te regelen? Met vriendelijke groet, Ellen Kortooms - de Vos
Geachte, Wij krijgen momenteel een klacht van een van onze klanten over mailen naar tele2 adressen. deze krijgt een error terug: 550 Sorry, we do not accept connections from you. SPF records zijn juist, en mailserver is niet geblacklist.
Buitenshuis kan ik met de iPhone of IPad geen e-mails verzenden.
Goedendag, sinds 2 maanden hebben we al last met de vaste huistelefoonlijn. Het begon met soms niet gebeld kunnen worden. Bellen (uit) kon wel. Nu kan dat ook niet meer. Ik hoor geen eens een kiestoon. En als ik naar mijn huislijn bel met mijn mobiel, ook helemaal geen contact. Verschillende dingen al geprobeerd; Modem van KPN power er af. Modem opnieuw gereset. Alles opnieuw aangesloten. Nieuwe telefoon gekocht. Alles opnieuw weer aangesloten, opnieuw gereset. Contact gehad met KPN, die zegt dat alles wel goed is aangesloten (internet van hun werkt wel goed > power en broadband branden, internet en wireless knipperen), telefoon aangesloten in telefoonpoort. KPN zegt dat ik bij Tele2 moet zijn vanwege telefoonlijn bij jullie. Chatcontact gehad met virtuele assistent, kan niet helpen, niemand beschikbaar, kan niet wachten, dus nu maar via forum.
Ik ontvang geen mailtjes meer ook al is mijn mailbox maar voor 50% vol, of ik nog wel mailtjes kan verzenden is voor mij ook onduidelijk. ik heb een versatel e-mail en ben een vroegere klant van Tele 2. Ik hoor graag een oplossing!
Sinds enkele dagen kan ik geen e-mail op mijn zonnet account meer ontvangen. Ik kan wel inloggen en er staan maar een paar e-mails in dus box zou niet vol moeten zijn. Afzender krijgt bericht dat disk space overload zou hebben maar dat lijkt onlogisch. Dank alvast!
al enkele maanden kan ik niet inloggen op mijn zonnet webmail geeft aan bij eerste poging teveel pogingen. mail in outlook komt meestal wel binnen maar ook hele tijden dat ik niets ontvang help
Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?
Inloggen op mijn zonnet webmail lukt niet meer - ik krijg een melding dat het wachtwoord verkeerd is, maar zie geen optie om een nieuw wachtwoord op te vragen. Wel is de account nog actief, want op een (dinosaurus) laptop laadt de mail nog wel. is het mogelijk het wachtwoord op te vragen? zo niet, is het mogelijk de account te beeindigen? Hartelijk dank alvast
Op mijn imac krijg ik bij het opstarten van Mail de volgende melding: Ik gebruik een zonnet en een versatel adres. Het certificaat is blijkbaar verlopen maar als ik op “ga door” klik komt alles wel gewoon binnen. Is dit slordigheid van Tele2 of wil men daar van deze adressen af?
Als ik probeer in te loggen in de webmail van ZONNET wordt ik door de Tele2 pagina geredirect naar een onbereikbare VERSATEL pagina.
Geacht Forum, voor het het instellen van een bestaand e-mailaccount op een nieuw mailprogramma heb ik wachtwoord nodig - maar dat kan ik helaas niet meer terugvinden. Mijn mailadres is: verwijderd door moderarot @zonnet.nl. Inkomende mail gaat via pop3.zonnet.nl , uitgaand via smtp.kpnmail.nl. Is dit wachtwoord nog te achterhalen, c.q. opnieuw in te stellen en zo ja, hoe? Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Paul Hilgeman
Hallo, sinds zaterdag kan ik op onze 2 iphones en ipads geen mail meer ontvangen op ons tele2 adres. Gmail en icloud werken wel gewoon. Ik heb aan alle apparaten niets gedaan maar ik zit ineens met dit probleem. Het vreemde is dat op de Macbook alles wel normaal werkt maar aangezien wij in principe de iphons en ipads gebruiken is dit heel vervelend want wij gebruiken voor onze mail hoofdzakelijk dit adres. Wie weet raad?
Ik ben mijn zonnet wachtwoord vergeten. Als ik het via "wachtwoord vergeten" probeer te achterhalen, krijg ik na stap 2 de melding "registratiefout van gebruiker". Ik kom niet verder. Ter info, ik heb verder geen tele2 producten en dus ook geen tele2 account. De helpdesk kon mij niet helpen omdat ik geen klantennummer van Tele 2 heb, met als argument de meest gebruikte smoes in Nederland de wet op de privacy. Met vriendelijke groet Chris Schipper
Hallo op de site staat dat de storing is opgelost geen mails ontvangen op iPhone en iPad. Echter kunnen wij en mijn ouders thuis nog steeds geen mails ontvangen. Dus de storing is hier nog niet opgelost. Het duurt nu wel lang vanaf zaterdag al. groeten Chantal
Sinds 1e pinksterdag kan ik ineens geen e-mail meer ontvangen. Ook is webmail via de PC niet te benaderen. Verzenden gaat wel. Alle andere internetfuncties werken goed. Uiteindelijk via de GSM telefoon mijn webmail wel kunnen openen en een van de belangrijke berichten kunnen doorsturen naar mij G-mailadres. Dacht aan een Tele2 fout en heb een dag gewacht. Doet vandaag echter nog steeds niets. Wie weet de oplossing?
Goedenavond, ik heb vandaag een mail dat mijn pakket aan Postnl is meegegeven en morgenochtend wordt bezorgd. Ik heb echter niets besteld. Ik kan ook geen mail vinden dat mij iets nieuws, zoals een router, zou worden toegestuurd. Gelet op de bezorgtijd kan ik niet thuis zijn en ik wil absoluut niet dat een eventueel pakket aan de buren wordt afgeleverd. Zag de mail pas laat en gelet op het tijdstip kan ik geen telefonisch contact meer opnemen. Graag zo spoedig mogelijk contact. Bedankt!
Ik krijg geen verbinding in mijn outlook 2016 met tele2 mail, ik heb gelezen in de uitleg dat ik mijn smtp poort moet aanpassen, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat ik geen verbinding heb en contact op moet nemen met mijn provider, als ik de standaard code laat staan die outlook geeft voor pop3, dan krijg ik geen mail binnen. Heb al van alles geprobeerd, maar met de uitleg op tele2 kom ik niet verder. Wat moet ik nu precies aanpassen.
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen in de Webmail. 502 - verbinding Imap server mislukt (en meer van dat..) Is hier al meer van bekend (en wordt er al aan gewerkt?)
30-05-2020. inmiddels al een hele dag dat tele2 niet te bereiken is ook zonnet webmail erg moeilik. steeds de zelfde foutmedling 502 ook andere sites binnen tele2 zijn niet te bereiken allen geven dezelfde foutmeding 502. er zal wel aan gewerkt worden maar hoelang zal het ongeveer nog gaan duren voordat alles weer normaal werkt?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.