De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik wil zojuist een sim only bij tele2 bestellen. Ik heb al een tmobile abonnement voor mijn mobiel. Heb ik dan recht op klantvoordeel met alleen een tmobile mobiel abonnement of moet je dan tv en internet van T-Mobile hebben?
Ik krijg al een behoorlijke tijd als ik een poging tot inloggen op mijnTele2 waag de melding "Accountmigratie is mislukt” ik zie hier als ik op die melding zoek een aantal topics over maar geen oplossing die ik zelf kan uitvoeren. Kunnen jullie mij helpen weer in te loggen?
Wanneer ik mijn bankrekening probeer te veranderen krijg ik de volgende error:
Hey allemaal,Mooi nieuws, we verbeteren MijnTele2! Dat doen we zodat jij je mobiele abonnementen kunt beheren als een baas, want bij ons bepaal je het helemaal. Het enige wat je hoeft te doen, is je e-mailadres als gebruikersnaam op te geven. Je wachtwoord blijft hetzelfde. Lees alles over de upte op onze website. In dit topic lees je wat je binnenkort kunt verwachten. Automatisch overgezetJe wordt automatisch overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving. Hoe weet je dat je aan de beurt bent? Op een van twee manieren.Log je al in met een e-mailadres?Als je al inlogt met je e-mailadres als gebruikersnaam, gaat het vanzelf. Als je aan de beurt bent, verschijnt na het inloggen informatie over je nieuwe MijnTele2 en de verbeteringen. Als je nog niet inlogt met een e-mailadres, gaan we je vragen of je je gebruikersnaam wil wijzigen.Je krijgt daarover eerst een e-mail van ons. Als je inlogt (nadat je de mail hebt ontvangen) kom je vanzelf op de pagina terecht waar je dit kunt wijzigen. Je hoe
Elke keer als ik in de Tele2 app wil kijken voor mijn data dan ben ik uitgelogd. ik voer mijn gegeven in en dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt. mij vernieuw mijn wachtwoord en de app slaat dit niet op en zegt weer dat het onjuist is. super vervelend want nu kan ik als mijn internet op is geen nieuwe bundel activeren. kan iemand mij helpen??
De afgelopen dagen wordt ik geregeld door onbekenden gebeld die claimen dat ik hen gebeld heb. Dit is echter niet geval. Ik vermoed dat mijn nummer gebruikt wordt voor spoofing. De klantenservice heeft mij al verteld hier niets in te kunnen betekenen. Ik kom op het forum meerdere mensen tegen die hier last van hebben (gehad). Ik lees echter nergens hoe het verhaal is afgelopen. Hebben mensen ervaring met misbruik van hun nummer en hoe hebben jullie dit opgelost? Hield het van zelf op of heb je een nieuwe nummer genomen?
Hoi! Ik probeer al de heledag in te loggen, op mijn telefoon, op de andere telefoon, laptop en mijn pc.Op alle apperaten krijg ik de zelfde fout melding als ik probeer in te loggen: “Sorry er ging iets , er is een onverwachte fout opgetreden”Ja ik heb coockies verwijderd, ik heb incognito geprobeerd en me wachtwoord opnieuw aangevraagd.Hier onder de fout melding
Hi, kan niet inloggen op mijn al bestaande Mijn TELE2. Had al een internet abonnement en sinds kort ook een mobiel abonnement. Voor die laatste wil ik graag het één en ander checken qua factuur e.d.Enige tijd geleden het geprobeerd en weet inmiddels niet meer hoe vaak ik het overnieuw heb gedaan en wat voor 'n error messages ik kreeg. Weet niet meer met welk e-mail adres en met welk password ik moet inloggen. Van alles geprobeerd, niets lukt Ik kan via privé message mijn klantnummer doorgeven etcetera.Wie kan mij helpen !?(TELE2 webmail was ook een probleem overigens.)
Hoi, Is er al meer duidelijk over het inlog probleem bij “Mijn Tele2 “ ? Dit lukt mij nog steeds niet ,daarom vroeg ik me af of dit nog een actueel probleem is.Kom géén steek verder en weet niet wat ik eraan kan doen.
Na wekenlang gedoe in het recente verleden is inloggen bij Mijn Tele2 opnieuw onmogelijk.De pagina “MijnTele2 krijgt een update” bevat een foutieve link.Klik je op de link “MijnTele2”, dan kom je bij “Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden ”. Graag hulp bij het inloggen.
Ik kan niet in mijn tele 2. Wachtwoord of gebruikersnaam opvragen lukt niet omdat ik geen email ontvang. (ook niet in spambox) als ik opnieuw wil registreren geeft hij aan dat het emailadres bestaat. Ik snap niet hoe dit kan HELP!
Probeer al 3 dagen in te loggen op tele2.nlKlopt het dat er een storing is?
Hallo,Ik kan niet inloggen op mijn tele 2 account.Ik heb al meerdere malen me wachtwoord veranderd dat lukt maar hij zegt dat de combinatie van gebruiksnaam en wachtwoord niet overheen komt.Terwijl ik wel mailtjes van teke 2 op mijn email binnen krijg. Zou graag geholpen worden!
Sinds je meerdere nummers kunt beheren is het inloggen in de app omslachtig; eerst gaat face is Ann der gang en dan moet je alsnog user ID en wachtwoord ingeven. Wie heeft dat verzonnen?
Hoi, In de oude app had ik mijn beide telefoons (nummers) waar ik verbruik e.d. kon zien.In de nieuwe app krijg ik maar 1 nummer? Ook zijn de rekeningen nu apart, terwijl die eerst samengevoegd waren.Hoe krijg ik nu mijn 2e nummer in de app te zien of toegevoegd?En als dat niet kan, hoe kan ik dan 2e nummer beheren/zien?!?!?Dank alvast,Casper
Ik heb 3 accounts (gebruikers) in mijn Tele2 App. Een van de accounts is afgesloten. Daardoor kan ik niet meer inloggen met dat account. Maar het lijkt er op dat je alleen een account kunt verwijderen nadat je bent ingelogd. Is daar een oplossing voor?
Toen ik een account had aangemaakt bij tele2 is er iets verkeerd gegaan met het invullen van mijn geboorte datum. Nou de vraag hoe kan ik die laten verandere?
Volgens @Cas van Tele2 zou ik een aanvraag voor inzage persoonsgegevens via deze link moeten kunnen doen: https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf aangezien het voor tele2 thuis klanten niet mogelijk is dit via mijn tele2 te doen omdat alle privacy opties om onduidelijke redenen voor tele2 thuis klanten uit mijn tele2 verwijderd zijn.Maar dit werkt niet. Deze link is dood.
Vandaag wilde ik vanwege het ontvangen van reclame berichten door tele2 in mijn mail mijn privacy instellingen veranderen in mijn mijntele2. Daar had ik ze eerder ingesteld.Volgens de privacy policy pagina https://www.tele2.nl/privacy-policy zou je je privacy instellingen ook moeten kunnen veranderen in mijntele2;Echter als ik inlog op mijntele2 zie ik nergens meer een optie om de privacy instellingen te veranderen, dit was voorheen nog wel mogelijk, maar de optie is nu nergens meer te vinden.Als ik het me goed herinner stond er voorheen ergens een optie onderaan in de profiel/contactgegevens pagina, maar ik kan nu op geen enkele pagina in mijntele2 meer de optie vinden om mijn privacy instellingen te veranderen. Zie ik nu iets over het hoofd of is de optie om je privacy instellingen in te stellen of te veranderen nu zomaar helemaal verdwenen? Ik zou ze namelijk graag willen veranderen omdat tele2 mij spam mails stuurt met reclame van derden waar ik expliciet geen toestemming voor gege
Helaas kreeg uk dit te zien toen tele2 me een mailtje stuurde km aub mujn telefoonabonnement te verlengen. Nee. Maar dat terzijde. Is de bijgevoegde mededeling een melding van gevaar if moet ik het maar zo laten. Je moest op een link drukken.
Ik weet dat alles onder T-Mobile valt maar dit is toch een beetje gek.
Herhaaldelijk heb ik het probleem om op de site van Tele2 de juiste URL te benaderen.Ook het forum heeft zijn eigen URL.Dit kan ik mij voorstellen.B.v. Ik heb alleen internet, een vaste telefoon en een mobieltje (zonder internet), dus geen tv.Binnenkort moet ik dus een nieuw mobieltje aanschaffen met internet.Sommige leden gaven aan dat ik gewoon gebruik kan blijven maken met een "goedkoop” abonnement.Voor zover ik begrepen heb is dit niet meer mogelijk. Men moet dus een nieuw abonnement afsluiten met internet.Zie ook de topic: Overgang van 2G naar 4GPs. Is het mogelijk om een optie via het scherm een "button” aan te geven met de optie: oudste of eerst eerst?Foutje t.a.v. tele2.ne. Moet zijn tele2.nlGaarne aanpassing t.a.v. een moderator.
Hallo, ik heb mijn nummer overgenomen uit een vorig abonnement. als ik nu mijn nummer in de app wil registreren krijg ik een code binnen. En wanneer ik deze invul staat er dat het niet overeen komt, terwijl ik wel dezelfde code invul. mvg Ilona
Ik probeer in te loggen op mijn tele2 voor internet, tv en bellen. De reactie, die dan komt is sorry deze pagina bestaat niet.Bij storingen is niets te vinden, graag aktie. KOPIE GEGEVENS DIE OP SCHERM VERSCHIJNEN:HUH!?DEZE PAGINABESTAAT NIETWe kunnen de pagina die je zoektniet vinden, gebruik je wel de juiste hostname?
Sinds 2018, Ik heb een abonnement voor vast internet, nu, ik probeer te inloggen op tele2.nl om mijn persoonlijk gegeven te wijzigen, maar de systeem zeg : “Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen op MijnTele2.”Ik begrip dat tele2 was verkocht aan T-MOBILE, maar ik blijf toch klant van Tele2, als Tele2 wil mijn contract overdracht naar T-Mobile ze moet zeggen en mijn account overdracht met de contract, niet mijn account verwijderen. Op dit moment ik kan niet mijn gegeven bijwerken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.