Geen internet - Nieuw Modem (al meerdere dagen te laat) Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten en vragen of meerdere mensen hier last van hebben en hoe dit z.s.m. opgelost gaat worden door tele2? Op 14 december heb ik gebeld over dat ik in een studentenhuis woon en het modem op een kamer staat van iemand die niet met het internet meedeed, normaal neemt de nieuwe bewoner van 16B dit over, maar deze lag dwars en wilde geen internet. Ik vroeg of het mogelijk was om intern het modem te verhuizen naar mijn kamer aangezien ik de beheerder van het internet ben in dit huis op deze verdiepingen (16D). Dit kon niet. Wel kon de oude opgezegd worden en er een nieuwe aangesloten worden in mijn kamer. Ik heb toen gezegd dat ik dit wel wilde, maar ik bang was om een tijd zonder internet te zitten. Uw medewerker verzekerde! dat dit geen probleem was en we konden de startdatum van het modem/nieuwe internet eerder zetten dan de opzegging van het oude modem. Dit zou mij nog 5 dagen geven om probleemloos over te gaan en niet zonder internet te komen zitten.