De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het gebruik van je eigen modem, router en andere hardware
Recent actief
I have internet disconnects all the time and the ping is too high, I can't finish my work because of this disconnect , Kind Regards, Cristina Begolo
KPN heeft zojuist bevestigd dat zij sinds begin januari klaar zijn met de upgrade van het netwerk en dat de provider, Tele2 in mijn geval, mij verder kan helpen. Het betreft postcode *Persoonlijke gegevens verwijderd door een moderator*. Kan iemand mij verder helpen? Dank en groet, Rob Olgers
Op 10 december jl. heb ik mijn oude Wifi modem retour gestuurd naar Tele2 na ontvangst van een nieuwe modem. Nu ontvang ik een herinneringsbrief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Volgens PostNL is het pakket op 11 december afgeleverd. Zou u kunnen nakijken wat er aan de hand is?
Ik heb een spelcomputer in huis die verbonden is met internet. Helaas werken de online functies niet door mijn NAT-type 3. ik wou dit veranderen in mijn router, Dit is helaas niet gelukt omdat ik mijn inlog gegevens niet heb om in mijn router te komen. ik heb gezocht naar antwoorden op het internet. Waarop stond dat de inlog gegevens onderop je router staan. ook helaas met deze gegevens kon ik niet inloggen. Wat zou ik kunnen doen? M.v.g Peter
Ik wou gaan port forwarden voor een spel maar ik heb meerdere programas en enzo voort geprobeerd nu vraag ik me af of dit well werkt op een Tele2 modem ik heb weinig verstand hier van dus ik doe mijn best je te begrijpen.
Goedemiddag allemaal, Zoals jullie het hebben gezien aan de titel is het mogelijk om mijn DMZ IP adres te veranderen? Ik heb zo'n vermoede dat mijn IP adres verbannen is door Playstation omdat wanneer ik mijn DMZ functie ontkoppel van mijn playstation dat ik dan wel online kan. Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, T Y
Kan iemand mij aan het volgende probleem helpen. Ik weet zelf hoe ik in mijn modem een public IP adress kan aanmaken. Dit doe ik om gebruik te kunnen maken van de internet functies van mijn PS4 en nintendo switch (bekabeld). Het probleem is dat de knop om een extra IP adres aan te maken verdwijnt nadat ik er 1 heb toegekend. In andere woorden ik kan max maar 1 public IP-adres aanmaken. Het zou moeten kunnen dat ik er zoveel aan kan maken als ik zelf zou willen, maar de edit knop verdwijnt dus! Hoe los ik dit op?
Hallo, Ik ben vrij zeker dat het ISRA punt hier in huis is verwijderd door de vorige eigenaars. (kabel afgeknipt) Ik denk in ieder geval het puntje van de kabel uit de muur te zien steken. Ik zie niks in de kruipruimte dus hij zal dan rechtstreeks naar buiten gaan. Wie weet hoe ik weer een ISRA punt krijg want ik wil af van ziggo en over naar vast internet van tele2 Alvast bedankt !
Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten en vragen of meerdere mensen hier last van hebben en hoe dit z.s.m. opgelost gaat worden door tele2? Op 14 december heb ik gebeld over dat ik in een studentenhuis woon en het modem op een kamer staat van iemand die niet met het internet meedeed, normaal neemt de nieuwe bewoner van 16B dit over, maar deze lag dwars en wilde geen internet. Ik vroeg of het mogelijk was om intern het modem te verhuizen naar mijn kamer aangezien ik de beheerder van het internet ben in dit huis op deze verdiepingen (16D). Dit kon niet. Wel kon de oude opgezegd worden en er een nieuwe aangesloten worden in mijn kamer. Ik heb toen gezegd dat ik dit wel wilde, maar ik bang was om een tijd zonder internet te zitten. Uw medewerker verzekerde! dat dit geen probleem was en we konden de startdatum van het modem/nieuwe internet eerder zetten dan de opzegging van het oude modem. Dit zou mij nog 5 dagen geven om probleemloos over te gaan en niet zonder internet te komen zitt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.