Skip to main content
beantwoord

Herinnering retourzending

  • 8 januari 2019
  • 2 reacties
  • 133 x bekeken

Liu
  • Durft te vragen
Op 10 december jl. heb ik mijn oude Wifi modem retour gestuurd naar Tele2 na ontvangst van een nieuwe modem.
Nu ontvang ik een herinneringsbrief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Volgens PostNL is het pakket op 11 december afgeleverd. Zou u kunnen nakijken wat er aan de hand is?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Liu,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het nagekeken en het modem is retour gemeld in het systeem, je mag de herinneringsbrief daarom als niet verzonden beschouwen!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hé Liu,

Als je mij een privébericht stuurt kan ik het voor je nakijken, zet daarin dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2019
Hé Liu,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het nagekeken en het modem is retour gemeld in het systeem, je mag de herinneringsbrief daarom als niet verzonden beschouwen!

Groet, Kevin