Kan iemand mij aan het volgende probleem helpen. Ik weet zelf hoe ik in mijn modem een public IP adress kan aanmaken. Dit doe ik om gebruik te kunnen maken van de internet functies van mijn PS4 en nintendo switch (bekabeld). Het probleem is dat de knop om een extra IP adres aan te maken verdwijnt nadat ik er 1 heb toegekend. In andere woorden ik kan max maar 1 public IP-adres aanmaken. Het zou moeten kunnen dat ik er zoveel aan kan maken als ik zelf zou willen, maar de edit knop verdwijnt dus!
Hoe los ik dit op?
beantwoord
port forwarden
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Je hebt een eigen router in gebruik waar je het public IP adres hebt toegewezen begrijp ik nu. Het enige wat ik net voor je bekeken had was waarom je niet meerdere apparaten kon toevoegen maar niet zozeer of dit de beste oplossing voor het probleem dat je hebt.
Ik kan hierin dus alleen met je proberen mee te denken, is het niet mogelijk om je PS4 en je Switch op je eigen router aan te sluiten omdat je aangeeft dat je daar die functie nu wel hebt?
Bekijk origineel berichtIk kan hierin dus alleen met je proberen mee te denken, is het niet mogelijk om je PS4 en je Switch op je eigen router aan te sluiten omdat je aangeeft dat je daar die functie nu wel hebt?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.