De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Half november heb ik mijn telefoonnummer gewijzigd, en sindsdien kan ik mijn Google one niet meer betalen via factuur. Nu al meerdere malen heen en weer gestuurd tussen Tele2 en Google.Mijn betalingsprofiel bij google is volledig gereset en weer "kaal". Echter, wanneer ik wil aangeven dat ik wil betalen middels facturering Tele2 geeft deze aan dat dit met "het huidige abonnement niet mogelijk is".Alles staat op "toestaan" en niet op "geblokkeerd" bij mijn instellingen, welke gecheckt is door Tele2, meerdere malen.Een medewerker van Tele2 dacht dat een nieuwe sim zou kunnen werken, aangezien ik een nieuw nummer heb. Helaas werkt dit ook niet. Nu heb ik gisteren het eens geprobeerd bij mijn vrouw, en daar wordt ook aangegeven dat het niet mogelijk is. Ook bij haar staat alles op "toestaan".Persoonlijk heb ik een OnePlus 8 pro. Mijn vrouw heeft een iPhone 12.Ik zou graag willen zien dat het opgelost wordt Tuurlijk, tegoed kaarten zijn mogelijk, dat weet ik.Echter maak ik nu reeds 1,5 jaa
Bijna 2 weken geleden 5G geactiveerd op mijn Motorola Edge 20 (Pro) maar helaas geen 5G. Nieuwe simkaart gekregen, geactiveerd en vervolgens hele avond en ochtend helemaal niks meer. Uiteindelijk weer verbinding maar geen optie voor 5G. Ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele Motorola 5G krijgt op het Tele2 netwerk hoewel het wel als combinatie wordt aangeboden door Tele2.Nu zag ik het probleem op het forum ook voor de One Plus Pro 8 eerder dit jaar. Ik denk hetzelfde probleem.Moet ik nu nog even wachten of 5G abonnement deactiveren?
Ik ben eigenlijk niet meer zo blij met de telefoon die ik bij mijn abonnement heb, ivm geheugen dat steeds vol zit.is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor alleen een nieuwe telefoon?
Heb je eindelijk je telefoon binnen heb je hele tijd groene strepen aan zeikant van je scherm contact je klantenservice krijg je te horen ja moet je hem maar opsturen weer maar moet je wel betalen je moet wel berijkbaar zijn dus je kan niet zomaar je telefoon op sturen en moet je nog betalen om te maken terwijl je hem zo uit de doos haalde
Mijn simkaart is helaas geblokkeerd door het 3x invoeren van de verkeerde pincode. Het originele doosje ben ik kwijt geraakt tijdens het verhuizen dus heb geen pukcode.Mijn tele2 account kan ik niet activeren omdat het via SMS gaat. Is er nog een andere manier om aan mijn pukcode te komen ?Alvast bedankt, Robbin Hartemink
Op 1 oktober heb ik een Iphone 11 besteld en betaald. Helaas heb ik daarna niets meer gehoord. Hij zou vanaf 1 oktober leverbaar zijn, daarna werd dit op de website aangepast naar 12 oktober en op een gegeven moment verdween de telefoon van de website. Mijn bestelstatus staat nu al 3 weken op ‘wachten op voorraad’. Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?
Ik ben opzoek naar een aankoopbewijs voor mijn nieuwe telefoon (galaxy s21). Deze ben ik benodigd voor de Samsung actie. Deze is echter nergens te vinden of te verkrijgen.
Beste Forumleden, ik heb een hulpverzoek:als ik wil gaan bellen met mijn Tele2 abonnement op mijn Wileyfox Spark X smartphonekom ik automatisch in een Truecaller menu (die toestemming vraagt voor gebruik). ik kan dus niet 'normaal' bellen zonder gebruik te maken van TruecallerOp internet wordt algemeen aangeraden Truecaller van je smartphone te verwijderen De links met info om Truecaller te verwijderen verwijzen allemaal (althans die ik vond) naar 'Truecaller App verwijderen'echter....Truecaller staat NIET in mijn lijstje geïnstalleerde apps!Heeft iemand enig idee waarom niet. Kan het een standaard meegeleverde app van Wileyfox zijn?(maar horen die dan ook niet gewoon in rijtje geïnstalleerde apps te staan?)en vooral....heeft iemand enig idee hoe ik Truecaller toch kan verwijderen?Bij voorbaat dank voor reacties (hulp/tips/...)
Ik heb de s21 Ultra besteld, er stond duidelijk bij, op voorraad, direct leverbaar.Maar bij bestelstatus krijg ik toch al de hele dag de melding 'Wachten op voorraad'.Er werd ook gezegd 'voor 21u besteld, morgen in huis'. Niet dus. Ik vraag me nu af hoe het echt zit met de levertijd en voorraad en wanneer ik mijn toestel dan ontvang.
Waarom staat er online iphone 12 pro max direct leverbaar en bestel je hem is die opeens niet op vooraad ?
Hoi, sinds gister ben ik mijn mobiel kwijt geraakt. De mobiel gaat nog over als ik bel dus hij heeft nog battery power.Locatie optie staat ook aan.Is er een manier dat ik mijn mobiel kan traceren/vinden of dat tele2 dit kan doen voor mij? Met vriendelijke groetjes, Cynthia
Ik ben benieuwd wat de levertijd is en waar ik dat kan zien.
Ik bestelde op 29 oktober een Xiaomi 11T Pro in combinatie met de promotie actie met 43" tv. Op de site stond dat het toestel vanaf 8 november geleverd kon worden, 6 dagen voor het einde van de inschrijving voor het 43" model. U begrijpt natuurlijk wel dat, zowel de levertijd, als die actie een rol heeft gespeeld in aanschaf van het toestel. Op 3 november, is de levertijd ineens gewijzigd naar 4-5 weken. Voor registratie, voor 14 november, heb ik een IMEI code nodig, die ik alleen kan zien zodra ik het toestel zelf heb. Maar als het toestel pas over een maand binnen is maar wel is aangeschaft binnen de promotie actie, hoe kan ik mijzelf dan inschrijven? Maak ik nog kan op de 43" tv als de Tele2 het toestel niet kan leveren terwijl het wel is aangeschaft binnen de looptijd van de actie? Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode? Ik las in andere topics dat het contract ook voldoet voor Xaomi om je in
Hoi Allen, Al geruime tijd krijg ik geen sms meer wanneer ik de grens oversteek. Het land maakt per definitie niet uit. Ik vind dit toch wel jammer, omdat sommige informatie wel handig is om te hebben. Heeft Tele2 dit afgeschaft, of heeft dit te maken met mijn persoonlijke instellingen?
Hoi! Ik kan mijn abonnement verlengen, maar mijn oude toestel is nog heel netjes. Ik heb op het moment een iPhone 11, maar ik zou wel heel graag de iPhone 12 willen omdat ik die veel mooier vind. Nu vind ik dat wel een beetje zonde omdat mijn 11 nog prima is en een nieuw abonnement al gauw tegen de 45 euro per maand aan zit. Nu had ik een vraag; kan ik mijn oude toestel bij jullie inleveren zodat ik dan korting kan krijgen op een nieuw abonnement? Dus dat ik dan een bedrag krijg voor mijn oude toestel en dit dan eenmalig betaal zodat mijn maandlasten minder worden. Of is dit niet mogelijk?
Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde pin ingevoerd en kan het kaartje met de pukcode niet vinden.Nu heb ik wel een mijn tele2 account, maar daar is dit abonnement niet aan toegevoegd.Kunnen jullie me helpen met de pukcode opvragen?
Ik zie dat er hier op het forum al heel veel vragen zijn gesteld over eSIM. Echter kon ik geen recente reacties vinden over de huidige stand van zaken.Heeft Tele2 inmiddels plannen om eSIM te gaan ondersteunen? Het is echt zonde dat alle iPhones nu eSIM hebben maar dat Tele2 (en andere providers) hier niets mee doen.Mochten er nog steeds geen plannen voor zijn ontvang ik graag wat opheldering over de redenatie hiervoor.
Ik heb 10 dagen geleden 5G toegevoegd aan mijn abbonnement (en bevestigd etc...) Ik heb een Samsung S20 5G. Maar ik krijg geen 5G verbinding…. Toestel paar keer opnieuw opgestart, software update etc. en ook de netwerkinstellingen gereset (advies van een ander forum).Maar ik zie alleen constant 4G+, geen 5G.. en woon in de buurt van Den Haag, dus in het dekkingsgebied. Zowel binnen als buiten geen 5G…. Wie kan mij helpen…?Dank en groetenSerge
Hoi! Ik heb een week geleden een Xiaomi 11t pro gekocht via de website met een verlenging. Nu wil ik in aanmerking komen voor een gratis tv bij Xiaomi maar ik heb geen factuur van de telefoon. Ik heb deze week al een aantal keer gebeld en gechat, maar er komt maar niks van de grond! Ben ik de enige, en kan er iemand van Tele2 mij helpen? Bedankt alvast!
Beste lezers, Ik vroeg me af of het via Tele2 mogelijk is om uitgaand of inkomend nummers te blokkeren? Ik zit met een specifiek probleem waarbij ik mezelf moeilijk kan inhouden om een bepaald telefoonnummer te bellen; verslaving. Ik ben reeds in behandeling maar het zou het voor mij zó veel makkelijker maken als ik het nummer wat ik inmiddels uit mijn hoofd ken, niet meer zou kunnen bellen. Dit kan niet bij mijn huidige provider en ik ben er bereid voor over te stappen. Het blokkeren via instellingen heeft niet veel zin - deze blokkade kan ik in een moment van zwakte weer opheffen.Kan dit via Tele2? Is er enige manier waarbij de provider hierbij kan helpen? Alvast bedankt, Mvg,M.
Ik heb op 20 september een iphone 13 pro max 128gb in het goud besteld maar ik heb nog niks gehoord van AMP. Zou iemand mij kunnen vertellen hoelang dit nog duurt want ik zit morgen in mijn 5e week…
Goedendag,Ik heb pas geleden een Abonnement + Toestel aangevraagd en er stond in de bevestigings e-mail dat het 30 minuten tot 2 uur zou duren voor ik een mailtje zou krijgen van AMP Groep.Ik ben nu al zo'n 24+ uur verder en heb nog steeds niks ontvangen. Ik vroeg me af of ik hier een update op kon krijgen.Alvast dank!
Beste klantenservice,ik heb een sim-only abonnement bij u lopen (kort) maar heb helaas nog geen mijn-tele2-account aangemaakt en geactiveerd. Door driemaal foutieve code ingetoetst te hebben ben ik mijn pukcode kwijt. Verder heb ik deze niet in mijn bezit (erg dom) en deze heb ik nodig om mijn simkaart te activeren.Verder kan ik via telebankieren mijn klantnummer opvragen, maar niet mijn mobiele nummer. Kunt u mij spoedig helpen om de pukcode te mailen?Alvast mijn dank hiervoor!Hartelijke groet,Richard van Schoor
Hallo!Nu T-mobile heeft aangekondigd om e-sim te ondersteunen, vroeg ik mij dus af of Tele2 plannen heeft om dit ook binnenkort te gaan ondersteunen. Is er al iets hierover bekend? Ik wil namelijk een Apple Watch cellular model aanschaffen, vandaar ook mijn vraag.
ik heb nog geen mijn tele2 aangemaakt en ben mijn pukcode kwijt. Deze heb ik nodig omdat ik verkeerde pincodes heb ingevoerd. Mijntele2 kan ik niet activeren omdat ik dan een code krijg via sms, maar ik kan niet in mijn telefoon. Kunt u mijn pukcode mailen? dank alvast, groet Katja
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.