Skip to main content
Antwoord

Pukcode opvragen aan de hand van klantnummer

  • October 23, 2021
  • 1 reactie
  • 325 x bekeken

Beste klantenservice,

ik heb een sim-only abonnement bij u lopen (kort) maar heb helaas nog geen mijn-tele2-account aangemaakt en geactiveerd. Door driemaal foutieve code ingetoetst te hebben ben ik mijn pukcode kwijt. Verder heb ik deze niet in mijn bezit (erg dom) en deze heb ik nodig om mijn simkaart te activeren.

Verder kan ik via telebankieren mijn klantnummer opvragen, maar niet mijn mobiele nummer. Kunt u mij spoedig helpen om de pukcode te mailen?

Alvast mijn dank hiervoor!

Hartelijke groet,

Richard van Schoor

Beste antwoord door carbear

De pukcode staat in mijntele2 of op het pasje waar je simkaart in zat. Als je dit niet hebt dan kan je via de klantenserice de code opvragen. Het snelst is via de chat of Feestbook / twitter of je wacht hier op een medewerker 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • October 24, 2021

De pukcode staat in mijntele2 of op het pasje waar je simkaart in zat. Als je dit niet hebt dan kan je via de klantenserice de code opvragen. Het snelst is via de chat of Feestbook / twitter of je wacht hier op een medewerker