De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Vanaf dit najaar is het eindelijk zover, de release van IOS 15! Deze update zit bomvol nieuwe features die jou helpen in contact te blijven met je vrienden en familie en de wereld te ontdekken. Met deze nieuwe software update haal je meer uit je iPhone dan ooit. Er zijn veel te veel mooie features in IOS 15 dat ze niet allemaal in dit ene artikel passen, dus hieronder mijn top 6 waar ik persoonlijk erg naar uitkijk!De eerste drie kennen we allemaal, omdat dit standaard functies en apps van Apple zijn. Alleen hebben ze nu een flinke redesign gehad en als er iets is waar ik van houd, dan is het een mooie redesign van wat ik al ken. #1 MeldingenLaten we beginnen bij de meldingen. De nieuwe meldingen bevatten nu foto’s van je contactpersonen of grotere appsymbolen. Dit is gelijk een groot visueel verschil ten opzichte van IOS 14 and I like it! Ook krijgen we ‘Notification summary’. Als je bijvoorbeeld een tijdje niet op je telefoon hebt gekeken, omdat je bijvoorbeeld lekker aan het sporten
Hi, Ik ben mijn puk code kwijt en kan hem niet op mijn Tele2 vinden. Kan iemand mij helpen?
Hebben meer mensen laat van dit fenomeen? Ik kan de Tele2 app en de Tele2 website niet bereiken buiten de EU. Ik krijg dan deze foutmelding:Zet ik een Nederlandse vpn op dan werkt alles zonder problemen. Het is geen goede oplossing maar het lijkt me niet dat het zo hoort natuurlijk.
Goedemiddag!Deze week heb ik een nieuwe simkaart gekregen en deze wil ik activeren. Helaas heb ik de oude simkaart niet meer.Hoe te activeren?
Klopt het dat je geen melding krijgt als je belminuten (bijna) op zijn?
Ik kan mijn simkaart niet activeren. Deze is helaas kapot, nu heb ik een vervangende kaart gekregen, deze moet ik activeren door te bellen want ik kan geen sms via mijn oude sim krijgen. Helaas kan ik niet bellen, want mijn simkaart is kapot. Hoe krijg ik dit nu dan geregeld? Ik kan geen telefoon van iemand lenen, door mijn werk zit ik 24/7 in quarantaine en ik woon alleen. Edit: Net contact gehad via de chat, omdat ik net mijn adres heb gewijzigd kan ik mijn sim voorlopig niet activeren. Ik heb mijn abonnement verlengd en ben nu aan het overwegen deze maar te annuleren. Ik kan de komende 2 weken geen gebruik maken van mijn nieuwe telefoon maar dit wordt alsnog wel in rekening gebracht.Als ik een klacht in wil dienen moet ik hiervoor bellen. Dit kan niet, want mijn oude sim kaart is kapot.
Ik heb hetzelfde probleem als:Wil mijn telefoonnummer doorschakelen wanneer ik niet bereikbaar ben maar dit werkt niet. Chatbot komt niet met een werkbare oplossing. Zowel de doorschakel optie in Android als de **62*- codes geven een foutmelding. Volte uitschakelen helpt ook niet.Verzoek aan de moderators:Willen jullie een ticket aanmaken voor de technische mensen?
Stel: ik wil een 1 maands sim only abonnement afsluiten met een databundel van 20Gb per 22 augustus. Er staat dat deze bundel dan 1maand geldig is.Is deze bundel dan 1 kalendermaand geldig of tot 22 september?
Het is een nachtmerrie geworden. De klantenservice helpt nergens mee. Al twee simkaart gehad. Één in de winkel en tweede per post. De simkaarten worden niet geaccepteerd. Ik probeer via chat, via FB maar het slaat nergens op. Ik heb nog nooit zo’n ervaring gehad met een product.Kan iemand me wel helpen of niet ? Jullie hoeven me niet helpen als jullie dat niet kunnen maar dan wil ik van jullie af!!!! Ik heb veel problemen gehad omdat mijn telefoonnummer niet meer werkte. En ik moest steeds uitgeven voor een tijdelijke abonnement.
Helaas is mijn telefoon twee weken geleden gestolen op vakantie. Ik heb nu in het buitenland een nieuwe telefoon gekocht, met een tijdelijke prepaid simkaart en een Spaans nummer. Vervolgens heb ik Tele2 gebeld om een nieuwe simkaart aan te vragen, zodat ik in Nederland weer gewoon mijn oude nummer kan gebruiken. Nu ben ik weer in Nederland, en wil ik zojuist mijn nieuwe simkaart activeren. Echter lukt dit niet. Als ik mijn simkaartnummer invoer, ontvang ik de benodigde sms niet. Als tweede optie dien ik contact op te nemen met de klantenservice. Dit is echter niet mogelijk omdat ik met mijn Spaanse simkaart niet in Nederland kan bellen.Oftewel: ik kan mijn simkaart niet activeren tenzij ik in contact kan komen met iemand (dus geen chatbot) van Tele2 die mij verder kan helpen. Ik zit op dit moment in quarantaine dus kan ook geen telefoon van iemand lenen om mee te bellen.
Werd vandaag tweemaal gebeld door een 06-nummer van Tele2. Eerste keer miste ik de oproep (0636171775) en tweede keer nam ik op (0636174117). Kreeg vervolgens een “computer-stem” die in Engels zei: “This is a message from the policedepartment….” of iets in de trant. Zelf direct opgehangen. Kon op internet niet direct soortgelijke meldingen van “scam” vinden, waarbij gebeld werd door een Tele2-06-nummer.
Hallo,ik ben woonachtig in het buitenland, en heb een vakantiehuis in Nederland.Graag zou ik daar een sim only voor onbeperkt internet voor willen hebben, zodat ik kan internetten en bv tv via mijn apple tv kan kijken.Kan ik deze simkaart alleen online bestellen ,of ergens bij een Tele2 winkel in NL ophalen ?Ik moet er ja voor tekenen als ik het goed begrepen heb.Zitten er verder nog addertjes on de het gras ?Ik wil nl. beslist geen bundel oid.
I’m starting a new topic because unfortunately my previous topic got closed and I still didn't find a solution. I have a follow-up question after I reached out to the technical team about not being able to receive any text messages from abroad. Sadly, we tried to go through settings but in the end they were unable to help and the only solution was to completely change my phone number.However, I'm not happy with that solution as I transferred to Tele2 knowing that I’ll be able to use my old number without any issues. I want to keep my current number and overall I’m happy with Tele2 services but not receiving SMS from abroad is a big problem for me and I can't have this limitation. I just can't believe that this issue can't be solved and it makes me question the options I’m left with as I’m dealing with it already for a couple of months.In that case, I wanted to ask if it’s possible to cancel my contract before the end date and just move my number to another provider as that seems to be
Ik wil mijn data bundel verhogen, maar dat mag niet meer. Ik heb de bundel al 1 keer gedowngrade en 1 keer geüpgraded.Er staat nu ergens:Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.Elders kon ik alleen maar vinden dat je 1 maal per maand kunt doengraden.Ook op verschillende plaatsen op de website:DATA OF BELMINUTEN TEKORT?GRATIS AANPASSEN!Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel. Wat klopt nu en zijn mijn voorwaarden verandert? Wanneer is dat dan gebeurd en gecommuniceerd en kan ik dan mijn abonnement nog opzeggen, want ik vond dit juist heel fijn.
Goedemorgen, Ik ben in Italië op vakantie vanaf zondag en had tot gister ochtend gewoon 4G internet. Sinds gister middag is dit E geworden en ik krijg het niet meer voor elkaar om dit terug te zetten naar 4G. Ik heb nog 14GB in mijn buitenlandbundel, mijn telefoon en mobiel netwerk al meerdere keren opnieuw opgestart. Wie kan mij helpen? Groetjes Loes
Ik heb een factuur die ik graag later wil betalen, ik kan de factuur namelijk pas betalen op 25-08. Mijn telefoon is op dit moment afgesloten. Is er hierzo iemand die mij voor deze factuur een uitstelling van betaling kan geven tot 25-08 en mij weer terug aan kan sluiten?
WAUW, wat een prachtig nieuw toestel van Samsung! Welkom op dit topic met de FAQ over de Samsung Galaxy Z Flip3! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen voor je opgesteld. Informatie over Samsung Galaxy Z Flip3Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?Vanaf 11-08-2021 (16:15) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je
Van mijn huidige abbonement is de looptijd al verstreken en deze loopt nu dus gewoon door als maandelijks opzegbaar abbonement. Ik ben op zich tevreden ermee, maar wil natuurlijk wel de beste deal en wil dus een nieuw abbonement afsluiten ter vervanging van deze tegen een scherpere prijs. Als ik via Mijn Tele2 navigeer naar mijn abbonement en op verlengen klik, dan kan ik inderdaad een nieuw sim only abbonement vinden naar mijn wens en tegen goedkoper tarief. Echter als ik dit proces doorloop dan zie ik nergens iets genoemd over mijn huidige abbonement. Gaat mijn huidige abbonement wel weg en komt de nieuwe er voor in de plaats? Ik wil niet straks met 2 abbonementen tegelijk zitten.
Ik heb gister een iphone 11 gekocht maar. Ik kwam er achter dat ik blijkbaar een typ fout heb gemaakt. Hoe moet ik dit oplossen?
Beste, kan je een 06 nummer terug zien die je hebt gebeld op je factuur die niet tot verbinding is gekomen?
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren maar helaas heb ik de oude simkaart niet meer Hoe kan ik alsnog mijn nieuwe simkaart activeren op mijn toestel
Ik ben gisteren mijn telefoon in het water verloren. Ik heb bij de mediamarkt een nieuwe simkaart met mijn oude nummer aangevraagd. Nu lukt het mij niet om de sim te activeren, want ik krijg de sms niet meer binnen. Kunnen jullie mij helpen?
Hallo, Sinds 4 dagen heb ik 5g verbinding. Helaas merk ik dat als ik een halve dag met alleen 5g tijdens mijn werk buiten loop. Rond 4 uur smiddags mijn mobiele netwerk op is. Gelukkig heb ik wel onbeperkt internet, alleen is er een oplossing om dus van 8 GB standaard per dag. Meer per dag te krijgen zonder de bundel booster te gebruiken? Zoja, hoor ik dit graag, want het gaat wel heel erg snel!
Met onze familie zijn wij met vakantie in Duitsland in Cochem met ongeveer 12 personen. Nu blijkt alleen Tele2 gebruikers problemen te hebben met internetten terwijl het signaal ontvangst gewoon goed is. De rest bij andere providers zoals Simpel en 't mobile gewoon een goede en snelle verbinding. Nu moest ik voor mijn werk ook via internet bereikbaar zijn.... en dat lukt gewoon niet. Erg absurd dat in deze tijd bij Tele2 geen internetten in buitenland mogelijk is!
Mijn mobiel is op vakantie gestolen, nu ben ik weer thuis en heb ik een nieuwe simkaart ontvangen die ik in een oude mobiel wil stoppen alleen heb ik om deze te activeren mijn oude simkaart nodig, die ik dus niet in mijn bezit heb. Hoe kan ik nu mijn nieuwe simkaart activeren?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.