De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Wanneer de productpagina van de OnePlus Nord 2 bekeken wilt worden, wordt er doorverwezen naar de algemene OnePlus pagina. Hier staan alle (2) modellen van OnePlus die Tele2 aanbied. Als hier wordt geklikt op de OnePlus 9 Pro, wordt de productpagina hiervan getoond. Wanneer er echter voor de Nord 2 wordt gekozen, wordt de gebruiker weer verwezen naar de algemen OnePlus pagina. Dit probleem is er al 1-1,5 maand. Graag zou ik hier een oplossing in zien, aangezien ik geïnteresseerd ben in de Nord 2.
Beste, Een aantal maanden geleden heb ik bij Tele2 een iPhone 12 pro abonnement afgesloten. Bezorger netjes onderweg maar geweigerd aan de deur omdat ik uiteindelijk wilde wachten voor de nieuwe iPhone 13 pro, iets duurder maar het wachten waard.Nu een aantal maanden verder betaal ik onterecht voor een abonnement en telefoon dat ik niet eens in bezit heb, uberhaupt nooit gekregen.Een aantal weken dan wel niet maanden geleden contact opgenomen met klantenservice, ging via een speciale afdeling. Helaas is de iPhone 13 pro een aantal weken geleden uitgekomen, maar staat er op mijn naam een abonnement van de iPhone 12 pro, dus ik kan geen nieuwe abbo afsluiten. PS: Ik zit al 3 maanden met een kapotte toestel. Dus een oplossing zou zeer gewenst zijn. Jeff.
Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde pin ingevoerd en kan het kaartje met de pukcode niet vinden.Nu heb ik wel een mijn tele2 account, maar daar is dit abonnement niet aan toegevoegd.Kunnen jullie me helpen met de pukcode opvragen?
Ik zie dat er hier op het forum al heel veel vragen zijn gesteld over eSIM. Echter kon ik geen recente reacties vinden over de huidige stand van zaken.Heeft Tele2 inmiddels plannen om eSIM te gaan ondersteunen? Het is echt zonde dat alle iPhones nu eSIM hebben maar dat Tele2 (en andere providers) hier niets mee doen.Mochten er nog steeds geen plannen voor zijn ontvang ik graag wat opheldering over de redenatie hiervoor.
Hi,Laatste tijd heeft mijn mobiel al enorme gebreken. Gelukkig krijg ik morgen een nieuwe binnen. Maar alsnog.. het volgende zou er niks mee te maken moeten hebben..I Ik kreeg vanochtend half 6 een sms met welkom in Slowakije. Ik zie ook dat ik 15mb heb verbruikt met internet..Enkele uren later rond half 10 uur kreeg ik een sms met Suske en Wiske(België). Heel raar aangezien ik zelf in Nederland ben.. hoe kan dit? Is er iets waar ik zorgen om moet maken?Jammer genoeg is de klantenservice op zondag gesloten. Vandaag dat ik het even via deze weg probeer.
Beste Tele2,Ik kom erachter dat er 6 maanden lang een dubbel bedrag wordt afgeschreven van mijn rekening omdat ik van abo ben veranderd en mijn oude abonnement is stopgezet. Daarvoor bel ik met jullie vorige maand, daar geven jullie aan dat mijn contractovername niet goed is gelukt (vanuit jullie kant) en dat het nog in werking moet gezet worden. Vervolgens zijn we weer 3 weken verder en heb ik dan eindelijk mijn abonnement op mijn huidige nummer. Vervolgens bel ik jullie om te regelen dat de extra incasso’s terug komen en krijg ik te horen via de klantenservice dat ik zelf verantwoordelijk ben om te melden dat er een dubbele incasso plaatsvindt. In totaal is het bedrag 6x22 =132 euro en vertellen jullie vervolgens dat ik slechts 40 euro kan terug verwachten ter compensatie voor de dubbele incasso. Dat kan je toch niet maken. Graag jullie hulp.
Ik heb 10 dagen geleden 5G toegevoegd aan mijn abbonnement (en bevestigd etc...) Ik heb een Samsung S20 5G. Maar ik krijg geen 5G verbinding…. Toestel paar keer opnieuw opgestart, software update etc. en ook de netwerkinstellingen gereset (advies van een ander forum).Maar ik zie alleen constant 4G+, geen 5G.. en woon in de buurt van Den Haag, dus in het dekkingsgebied. Zowel binnen als buiten geen 5G…. Wie kan mij helpen…?Dank en groetenSerge
Heb nummerbehoud aangevraagd dit is vervolgens afgekeurd. Wil ik deze opnieuw aanvragen dan moet ik een vervangend Tele2 telefoonnummer en simkaart nummer invoeren. Alleen heb ik deze nog niet want je moet je nummerbehoud regelen voordat je huidige abonnement afloopt. Omdat anders je nummer vervalt meen ik. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen want ik wil graag mijn huidige nummer behouden.Alvast bedankt
Afgelopen 2 weken ben ik op rondreis geweest door de volgende 7 landen : Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Hongarije, Slowakije en Tsjechië. Wat mij opviel is dat er na het passeren van de grens naar het volgende land er heel moeizaam overgeschakeld wordt naar het nieuwe land (soms pas na zo'n 20km het nieuwe land ingereden te zijn). Dit heeft als gevolg dat de verbinding een tijd slecht blijft omdat de telefoon dus bijvoorbeeld nog steeds op Duits netwerk blijft terwijl ik al 10km in Oostenrijk zit en Duitland dan 1 streepje 2G verbinding geeft en Oostenrijk volle sterkte 4G heeft op dezelfde locatie. Het overschakelen gebeurt pas automatisch als het vorige netwerk totaal geen bereik meer heeft of ik handmatig forceer op een netwerk van het nieuw binnegereden land als ik nog niet ver genoeg het land in ben gereden.Ten tweede ervaarde ik als er eindelijk overgeschakeld wordt dat er meestal een slechter netwerk zonder 4G of zelfs zonder 3G wordt gekozen. Vodafone DE en Vodafone
beste lezer.ik heb een probleempje opgelopen en hoop wat hulp hier te vinden.ik heb afgelopen vrijdag. mijn abonement verlengt bij tele2 en daarbij een telefoon besteld. die heb ik via de site betaald maar naderhand heb ik een mail ontvangen dat ik het nog moet betalen. ik heb dus contact opgenomen met de tele2 helpdesk, en met hun aanwijzingen een mail gestuurd naar de betalings beweis mail. nu heb ik een reactie terug gekregen dat ze het niet hebben kunnen vinden aan hun kant, maar ja nu zit ik zonder mijn geld en zonder mijn telefoon. en ik hoop dat ik snel een terug betaling krijg want ik kan de telefoon niet 2 keer betalen en als ik voor de 31ste hem niet heb verlies ik mijn kans op de telefoon+tv deal van xiaomiweet iemand mij hier mee te helpen?
2 abonnement op naam, 2 verschillen adressen, klantenvoordeel krijgen
Ik zie dat je nu 72 euro toestelvoordeel krijgt bij aankoop van de Samsung S21. Is bij het bedrag wat er op de website staat de 72 euro al van afgetrokken? of gebeurt dat na de aankoop?
Goedenavond,Ik word de laatste tijden lastig gevallen door iemand die mij constant anoniem belt. Ik heb al 2x een melding gedaan en omdat de nummer een LycaMobile provider heeft, kan Tele2 dus niks voor mij doen sinds LycaMobile zulke gegevens niet loslaat. Dat vind ik apart, want deze persoon blijft me maar lastigvallen. Als ik opneem, zegt niemand wat, maar diegene hangt ook niet op. Als ik mezelf demp, dempt diegene zichzelf ook. Echt een ziek spelletje speelt ie. En hij blijft mij maar op random tijdstippen bellen, maar nooit in de nacht. Ik snap er niks van. Ik vind het ook overdreven om mijn nummer te veranderen door 1 persoon. Tele2 blijft mij adviseren om te blijven melden, maar ik krijg steeds maar te horen “het is LycaMobile, een stille provider, dus dan maar nummer veranderen”. Ik wil weten wie mij zo graag wil lastigvallen. Hebben jullie misschien een oplossing dat NIET te maken heeft met nummer veranderen?
Hoi! Ik heb een week geleden een Xiaomi 11t pro gekocht via de website met een verlenging. Nu wil ik in aanmerking komen voor een gratis tv bij Xiaomi maar ik heb geen factuur van de telefoon. Ik heb deze week al een aantal keer gebeld en gechat, maar er komt maar niks van de grond! Ben ik de enige, en kan er iemand van Tele2 mij helpen? Bedankt alvast!
Beste lezers, Ik vroeg me af of het via Tele2 mogelijk is om uitgaand of inkomend nummers te blokkeren? Ik zit met een specifiek probleem waarbij ik mezelf moeilijk kan inhouden om een bepaald telefoonnummer te bellen; verslaving. Ik ben reeds in behandeling maar het zou het voor mij zó veel makkelijker maken als ik het nummer wat ik inmiddels uit mijn hoofd ken, niet meer zou kunnen bellen. Dit kan niet bij mijn huidige provider en ik ben er bereid voor over te stappen. Het blokkeren via instellingen heeft niet veel zin - deze blokkade kan ik in een moment van zwakte weer opheffen.Kan dit via Tele2? Is er enige manier waarbij de provider hierbij kan helpen? Alvast bedankt, Mvg,M.
Ik heb een proefabonnement gehad via Google play. Deze binnen de prieftermijn weer opgezegd. Nu wordt er wel 31 euro gefactureerd via mijn mobiele factuur. Er is een terugbetaling van Google play. Hoe lang duurt het ongeveer dat ik dit terug krijg van Tele 2???
Ik heb op 20 september een iphone 13 pro max 128gb in het goud besteld maar ik heb nog niks gehoord van AMP. Zou iemand mij kunnen vertellen hoelang dit nog duurt want ik zit morgen in mijn 5e week…
Goedendag,Ik heb pas geleden een Abonnement + Toestel aangevraagd en er stond in de bevestigings e-mail dat het 30 minuten tot 2 uur zou duren voor ik een mailtje zou krijgen van AMP Groep.Ik ben nu al zo'n 24+ uur verder en heb nog steeds niks ontvangen. Ik vroeg me af of ik hier een update op kon krijgen.Alvast dank!
Beste klantenservice,ik heb een sim-only abonnement bij u lopen (kort) maar heb helaas nog geen mijn-tele2-account aangemaakt en geactiveerd. Door driemaal foutieve code ingetoetst te hebben ben ik mijn pukcode kwijt. Verder heb ik deze niet in mijn bezit (erg dom) en deze heb ik nodig om mijn simkaart te activeren.Verder kan ik via telebankieren mijn klantnummer opvragen, maar niet mijn mobiele nummer. Kunt u mij spoedig helpen om de pukcode te mailen?Alvast mijn dank hiervoor!Hartelijke groet,Richard van Schoor
Ik kan niet inloggen op de app. Krijg steeds foutmeldingen, als ik een nieuwe app installeer nog steeds zelfde verhaal. Wachtwoord opvragen kan niet volgens systeem omdat mailadres en telefoonnummer niet matchen. Nieuw account maken kan niet omdat mijn mailadres al een account heeft. Dus kom niet verder.
Ik zit in Griekenland en krijg al vrij snel een melding dat ik op 80% van mijn buitenbundellimiet zit. Kijk ik echter in de app dan zie ik dat ik nog ruim 9gb van de 10gb over heb. Bij mijn verbruik zie ik een aantal (bel) kosten in Griekenland staan, terwijl ik ervan uitga dat bellen in het buitenland binnen mijn bundel valt. Wie kan bovenstaande dingen voor mij ophelderen want ik snap het even niet.
Hallo!Nu T-mobile heeft aangekondigd om e-sim te ondersteunen, vroeg ik mij dus af of Tele2 plannen heeft om dit ook binnenkort te gaan ondersteunen. Is er al iets hierover bekend? Ik wil namelijk een Apple Watch cellular model aanschaffen, vandaar ook mijn vraag.
Ik probeer mijn simkaart te activeren maar dat lukt niet omdat ik een verificatie Code moet krijgen naar mijn oude simkaart die ik niet meer heb en de klantenservice is ook niet bereikbaar. Kan iemand helpen?
ik heb nog geen mijn tele2 aangemaakt en ben mijn pukcode kwijt. Deze heb ik nodig omdat ik verkeerde pincodes heb ingevoerd. Mijntele2 kan ik niet activeren omdat ik dan een code krijg via sms, maar ik kan niet in mijn telefoon. Kunt u mijn pukcode mailen? dank alvast, groet Katja
Drie weken geleden bestelde ik de iPhone 11 die op 1 oktober leverbaar zou zijn. Zonder dat ik iets hoorde zag ik op de website dat die 12 oktober leverbaar zou zijn. Alsnog is de telefoon niet leverbaar. Steeds als ik contact heb met de klantenservice of de bestelstatus check, wordt me verteld dat de telefoon nu in ieder geval leverbaar is en dat ze geen enkel idee hebben wanneer en of deze nog leverbaar wordt. Ik zit nu al heel lang zonder werkbare telefoon en ik heb de aankoopkosten al betaald. Er werd geen oplossing gegeven, behalve dat ik mijn bestelling kan annuleren en de iPhone ergens anders kan bestellen, echter kan ik nergens een vergelijkbare deal vinden. Wat nu?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.