De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Abonnement koppelen aan account lukt niet
Hey community! I’m traveling to Spain from the Netherlands. And ever since landing a few days ago, my phone doesn’t get any reception at all. I have tried all range of things from checking the APN is internet.tele2.nl, resetting the device, airplane mode on/off, automatic and manual network selection, roaming is on, reinserting the sim, etc. Nothing seems to help:( Unfortunately, I can’t check my tele2 account since it requires verification via sms-code which I can’t receive due to connection🥲Can somebody help me out of this maze? Thank you in advance!
Hoi Heb voor mijn dochter een toestel met abo afgesloten nu had ik naar tele2 gebeld omdat haar nr mee gaatNu zeiden ze vanaf de 27e werkt de nieuwe simkaart want dan verloopt het einde en dat tele2 gebruik mocht maken van de sim van youfone maar vroeg me af hoe het dan zit want op de nieuwe sim heeft ze alles onbeperkt Gaat dat dan ook pas in de 27e? Groetjes Ursula
Ik heb ook de S22 Ultra preordered via Tele2 en kreeg vandaag antwoord nadat ik via de klantenservice van Samsung geïnformeerd heb naar de status van mijn aanvraag: "Helaas moeten we je teleurstellen, Beste Lex,Onlangs heb je deelgenomen aan onze Galaxy S22 Ultra 5G promotie met registratienummer NLD6131732PDPCQ. Omdat je deelname niet aan de voorwaarden voldeed hebben we je enige tijd geleden per e-mail gevraagd je gegevens aan te passen. Inmiddels is die datum verstreken. Daarom kunnen we je deelname helaas niet meer goedkeuren.De reden hiervoor is:Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs.” Vier Samsung telefoons op rij gekocht en dan zo afgescheept worden. Direct na aankoop het formulier ingevuld, overal screenshots van gemaakt bevestigingsmail, foto's van het serienummer etc. etc. Ben erg teleurgesteld op zijn zachts gezegd. 6 april heb de aankoopnota gekregen en gisteren opgestuurd naar Samsung. Kunnen jullie nog iets doen Tele2?
Hai,gisteravond heb ik een iphone 13 besteld die direct leverbaar was, stond vermeld. Nu heb ik alsnog geen mail gehad om een afspraak te maken met een koerier. Betekent dit dat alsnog de levertijd langer duurt of dat er iets mis is gegaan. Ik hoor het!gr, Naomi
I wana complain My phone number [removed by moderator]seven month ago I activated tele 2 and i know in all Europe i can use my phone but i dont have any access and signal and antenna why ? I have alot of work and i need internet
Sins gister zaterdag 14-5 is mijn sim geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn internet is geblokt. ECHT HEEL FIJN... DANKJEWEL TELE2 DAT JULLIE NIKS VAN JULLIE LATEN HOREN EN DAT IK MIJN WERK NU NIET KON DOEN…Ik zou graag ZSM. mijn simkaart weer gedeblokkeerd zien. Mvg.
Hoe kan het in vredesnaam zo zijn dat wanneer je je startbundel hebt verbruikt, je 1 gb gratis ophaalt via jullie site en deze in nog geen uur kunt verbruiken?! Heb net 4 keer een nieuwe bundel aangevraagd omdat ze op gaan alsof het niks is. Hoe dan?!
Sins gister zaterdag 14-5 is mijn sim geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn internet is geblokt. ECHT HEEL FIJN... DANKJEWEL TELE2 DAT JULLIE NIKS VAN JULLIE LATEN HOREN EN DAT IK MIJN WERK NU NIET KON DOEN… Ik zou graag ZSM. mijn simkaart weer gedeblokkeerd zien. Mvg.
Ik heb zojuist een sim only abonnement gekocht, maar zie net dat ik de verkeerde e-mailadres heb vermeld en nu kan ik geen afspraak maken voor de bezorging van de simkaart. Wat kan ik doen?
Hoi Marciano, Jammer dat het een onoplosbaar probleem blijkt. Ik heb voor €35 een verre landen bundel aangeschaft en voor €38.70 een Amerikaanse simkaart met data. Begrijp ik dat jullie dit beiden vergoeden?
Goedemiddag, Begin deze week heb ik mijn abonnement verlengd i.c.m een iPhone 13. Op de site stond dat hij leverbaar zou zijn vanaf 17 mei (dit is al een levertijd van een week). Nu krijg ik net een sms van Tele2, dat het hem toch niet gaat worden om de telefoon te leveren vanaf 17 mei, en dat tussen 27 en 31 mei opnieuw contact opgenomen wordt. De levertijd vanaf nu is dus nog 3 weken, en dan is het nog maar eens afwachten of het dan wel lukt. Als ik dit van tevoren had geweten had ik andere opties overwogen, en vind dit wel heel makkelijk van Tele2.
Zelfde probleem als ik door anderen gepost zag worden. Toch wel vervelend; je bereidt je in NL al voor in de veronderstelling dat het werkt als je aankomt, maar helaas. Nu ben ik al uren lang bezig om dit uit te zoeken, om contact met jullie te krijgen en om een account in deze community aan te maken. Allemaal zaken waar ik nu totaal NIET mee bezig wil zijn, tijdens mijn vakantie in NY. Ik heb maar voor de oplossing gekozen die ik elders las; handmatig ‘automatisch’ uit zetten bij netwerkselectie, daarna T-Mobile gekozen. Nu werkt het maar ik wil er bij deze wel even melding van maken, en ga uit dat hiervoor een compensatie komt.
Hallo,Toen ik mijn telefoon bestelde stond er dat de telefoon vanaf 29 april leverbaar was. De dag erna dat ik er op keek stond er 17 mei. Word de telefoon aankomende week geleverd? zo niet, is het dan mogelijk de bestelling te annuleren?
Vanmorgen werd ik wakker in Bodegraven (2411) en had ik geen dekking meer. Rondom mijn huis heb ik nog slechts 1 streepje dekking. Navraag bij de klantenservice leert mij dat het gaat om een storing die binnen 2 dagen verholpen is.Nu check ik de storingskaart op Tele2.nl en zie ik dat het gaat om geplande werkzaamheden ipv een storing. Waarom krijg ik geen brief of email over deze werkzaamheden voordat jullie de stekker eruit trekken?
Goedenavond,Sinds een paar dagen hebben zowel ik als mijn vriendin (beide tele2 klanten) extreem traag internet.Via speedtest komt de snelheid meestal niet eens boven de 1mbit uit. Meerdere telefoons geprobeerd, opnieuw ingesteld etc… helaas geen verbeteringMijn postcodegebied is 6982.Ervaren meer mensen die probleem? gr Justin
Geachte heer/mevrouw, Ik heb mijn simkaart in de mobiel gedaan en probeer het in mijn account te activeren. Telkens krijg ik een foutmelding en lukt het dus niet. Verder dan dit komt ik niet, het abonnement kan ik dus niet activeren. Ik heb een digitaal contract via de mail gekregen, maar kan deze ook nergens opsturen of uploaden. Kunt u mij verder helpen? Ik wil zo snel mogelijk de simkaart activeren.
Hello! Good afternoon.On 26-04, I have ordered an iPhone 13 along with a mobile subscription.Actually, I had to order twice, because first one’s payment is failed during iDeal step in my bank account. That’s why I ordered 2nd time with successful payment.On the last order, I received an e-mail for successful purchase, and told AMP will contact for delivery details.Next day, I received a reminder e-mail for first purchase attempt, and it was saying to retry payment as first trial is failed. I simply ignored it as I ordered successfully later. So, could you please confirmmy first failed purchase trial successfully dismissed, and won’t affect anything. Order number: #71317596 my second and successful purchase journey is successful, and I will be contacted for delivery. Order number: #71317717 what is the expected delivery time? It was saying immediate availability in stock, and will be delivered on 29-04. If there will be a delay, is it possible to change the color from white to pink? I
kan ik nou al wel of niet verlengen? 🧐
Hi, there is a problem with mobile service and my phone in Croatia. If this is not resolved, I will be switching to another provider as soon as I come back to Netherlands. Since I arrived in Croatia on 26/04, there is little or no mobile service on my phone. Phone will connect to a mobile service for some random amount of time after restarting the phone. Some times it is 2 minutes, 5 minutes, 10 minutes, etc. Then it will lose mobile connection, of course I cannot call or text or anything since there is no service. Once it loses the connection, it never gets it back. I have to restart the phone. Phone then connects for a few minutes and it loses connection again. This happens everywhere I have been in Croatia (several different cities, towns, places), it happens even if the phone is just sitting in one place.Mobile connection works fine in Netherlands, Germany, France, Spain, Belgium (as far as I remember, I travel often to Germany and France and it seems to work mostly ok).Last year (
Hi @Marciano van Tele2 ,op jouw verzoek start ik hier een eigen topic i.v.m coulance €35 voor het ontbrekende netwerk in New York + terugbetaling van de niet werkende verre landen bundel die ik heb aangeschaft. Ookal is het vanuit tele2 zeer slecht dat er geen netwerk mogelijk is (alles gaat via je snartphone tegenwoordig) en er bij het aanschaffen van de verre landen bundel niet wordt gemeld dat dit niet werkt in de VS, is dat uiteraard niet jouw schuld en wil ik je bedanken voor je hulp hierbij. Heb je nog aanvullende gegevens van mij nodig?
Currently abroad in France and can only connect to 3G. According to tele2 app Orange and Bouygues should offer 4G but not getting it on either. I’m positive 4G if offered in the area because my esim from my American provider is getting 4G. Seems like a lot of people are having this issue in other countries. But it seems like a tele2 issue. Thinking about switching providers if they can’t offer 4G abroad.
Afgelopen zondag aangekomen in New York.geen bereik via Tele2, kan gebeuren dacht ik dus misschien even een bundel aanschaffen voor Intercontinentaal gebruik..na aanschaf helaas nog geen bereik..vanwege jetlag vroeg in de ochtend contact gezocht met tele2 via chat( want tijdverschil werkt niet mee met goede service). Netjes te woord gestaan op de chat van alles geprobeerd maar helaas geen succes..dus telefoon moest uit voor 30 min. Zodat technische dienst ernaar kon kijken en aan de slag kon..mailadres uitgewisseld zodat ze me konden bereiken..na half uur de stappen gezet zoals aangegeven maar helaas nog niks…en Hey ook geen bericht meer van tele2 en alweer te laat door tijdsverschil om contact te krijgen…Na aantal dagen mijn frustratie geuit bij Femke van tele2..maar deze dame heeft service en begrip niet geleerd op school..alleen maar dogredenen en omzeilen van vragen en frustratie van mijn kant..inlevingsvermogen van een ******. bedankt tele2 voor het compleet verzieken van jullie k
Ik heb voor mijn verblijf in New York een verre landen bundel gekocht, maar krijg deze met geen mogelijkheid werkend.De roaming staat aan, mobiele netwerk staat aan, APN staat op internet.tele2.nl. Bellen via 4G / Volte zou ook uitgeschakeld moeten zijn. Wat kan ik nog meer doen?!Ik heb gechat met de klantenservice, maar deze kan me niet helpen. Er hebben meer mensen dit probleem hoor ik. Ik krijg de tip om met de technische dienst te bellen…. Kortom nog meer geld uitgeven om te bellen naar NL.Wie kan me helpen?
Goedemorgen!Sinds maandag 28 februari in NYC. Op het vliegveld netjes 2000MB bundel aangeschaft en gelijk 4G data. Vanaf de 29ste nu geen internet en telefonie op mobiel netwerk, alleen noodoproep. Mijn vrouw heeft hetzelfde. In 2018 en 2020 ook in de VS geweest en nooit problemen gehad.Logischerwijs dus geen mogelijkheid om Tele2 te bellen. Ik ben niet bereikbaar. Uit eerdere topics alle instellingen van mijn Note9 nagelopen, geen afwijkingen.@Tele2, whats going on? Iemand een gouden tip?Groeten, Luc
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.