beantwoord

Coulance geen netwerk in VS + Verre Landen bundel

  • 9 May 2022
  • 1 reactie
  • 61 x bekeken

Hi @Marciano van Tele2 ,

op jouw verzoek start ik hier een eigen topic i.v.m coulance €35 voor het ontbrekende netwerk in New York + terugbetaling van de niet werkende verre landen bundel die ik heb aangeschaft. Ookal is het vanuit tele2 zeer slecht dat er geen netwerk mogelijk is (alles gaat via je snartphone tegenwoordig) en er bij het aanschaffen van de verre landen bundel niet wordt gemeld dat dit niet werkt in de VS, is dat uiteraard niet jouw schuld en wil ik je bedanken voor je hulp hierbij. Heb je nog aanvullende gegevens van mij nodig?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 9 May 2022, 16:13

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jpost thanks voor het snelle aanmaken van je eigen topic! 

Geen dank en ik snap het helemaal hoor… Als het mogelijk was, had ik je liever een goede netwerkverbinding gegeven. Ik hoop dat mijn collega's dit snel kunnen verhelpen, zodat iedereen in de USA weer gewoon verbinding heeft. 

Ik heb geen aanvullende gegevens meer nodig hoor. Ik heb via je 06-nummer je MijnTele2-account erbij gepakt en ik zie dat je een Verre Landen Bundel van €20 had aangeschaft. Ik heb deze + de coulance van €35 voor je vergoed. Deze vergoeding vind je terug op je volgende factuur. Ik hoop dat je hiermee een lokaal simkaartje kunt aanschaffen waarmee je toch bereikbaar bent. 

Ik wens je nog een prettig verblijf in New York en ik hoop dat je er toch nog van kunt genieten! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer