Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro

Levertijden iPhone 12 Pro
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 12 december 2020
Brechtvdkorput schreef:

Hoi allemaal! Ik houd al weken dit forum in de gaten, maar besloot net toch maar zelf te bellen met tele2 omdat de levering van mijn iPhone 12 pro 128 gb zilver vorige week weer is uitgesteld.

Ik heb mijn telefoon op 22 oktober besteld. In eerste instantie met 3-4 weken levertijd, dit werd toen 5-6 weken en vorige week dus 7-8 weken. Omdat volgende week de langverwachte week 8 is en ik de bui al voelde hangen, besloot ik even Tele2 te bellen. Ze wisten me net te vertellen dat de levertijd nu nog minimaal 4 (!!) weken is. Volgende week gaan we dus weer een berichtje krijgen. De enige oplossing die ze nu kunnen bieden is mijn order annuleren 😂. Ik ga morgen even op onderzoek uit waar ik hem sneller kan krijgen en dat inderdaad maar doen. 

Ik dacht ik deel het even met jullie zodat je weet dat je hem dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat krijgen...  

Dank voor het delen. Wat n gedoe bij tele2 zo to zien leveren ze eerst aan hun medeverkopers zoals belsimpel, mediamarkt etc dan aan hun eigen klanten
 Gelukkig krijg ik de mijne aanstaande maandag na 8 weken wachten. Iemand die hem wilt kopen voor 200 euries meer aangezien er schaarste is(grap)đŸ€Ł


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 12 december 2020

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 13 december 2020
Charl schreef:
Brechtvdkorput schreef:

Hoi allemaal! Ik houd al weken dit forum in de gaten, maar besloot net toch maar zelf te bellen met tele2 omdat de levering van mijn iPhone 12 pro 128 gb zilver vorige week weer is uitgesteld.

Ik heb mijn telefoon op 22 oktober besteld. In eerste instantie met 3-4 weken levertijd, dit werd toen 5-6 weken en vorige week dus 7-8 weken. Omdat volgende week de langverwachte week 8 is en ik de bui al voelde hangen, besloot ik even Tele2 te bellen. Ze wisten me net te vertellen dat de levertijd nu nog minimaal 4 (!!) weken is. Volgende week gaan we dus weer een berichtje krijgen. De enige oplossing die ze nu kunnen bieden is mijn order annuleren 😂. Ik ga morgen even op onderzoek uit waar ik hem sneller kan krijgen en dat inderdaad maar doen. 

Ik dacht ik deel het even met jullie zodat je weet dat je hem dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat krijgen...  

Dank voor het delen. Wat n gedoe bij tele2 zo to zien leveren ze eerst aan hun medeverkopers zoals belsimpel, mediamarkt etc dan aan hun eigen klanten
 Gelukkig krijg ik de mijne aanstaande maandag na 8 weken wachten. Iemand die hem wilt kopen voor 200 euries meer aangezien er schaarste is(grap)đŸ€Ł

Wat een gedoe zeg ik heb precies dezelfde telefoon besteld. Ik kan netzo goed de bestelling annuleren en de pro max bestellen heb ik de telefoon zelfs eerder! 


  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 14 december 2020
eric schreef:

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.

Ik heb contact gehad met Mediamarkt en Belsimpel, omdat ik er aan het denken ben om mijn bestelling via Tele2 te annuleren. Zij gaven allebei aan dat zij de toestellen van de providers zelf krijgen. Dus als tele2 er 500 binnen krijgt, gaat eerst een deel naar Mediamarkt en Belsimpel en dan naar de klanten. Ze kopen niet direct hun eigen toestellen in.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 14 december 2020

Onzin. Ze doen zelf inkoop en daarom kunnen ze soms ook goedkoper zijn dan de providers zelf. Retailers kopen ook vaak toestellen in het buitenland. Als ze uit de UK komen doen ze er een verloopstekker bij. We hebben al vaak topics zien langskomen hier op het forum waarbij bepaalde functies op NL netwerken niet goed werkten met software load uit b.v. Polen.


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 14 december 2020

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 14 december 2020

@JorinVamstel Gelijk heb je. Goeie deal gemaakt. Mijn vader heeft de Pro max ook en is een super toestel. Ik wil graag de "gewone” pro voor het formaat. Zit nu in de 8e week. Ben benieuwd waar dit verhaal eindigt, Alvast veel plezier ermee.

 

Groeten, Rutger 


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 14 december 2020
DeyCee schreef:
eric schreef:

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.

Ik heb contact gehad met Mediamarkt en Belsimpel, omdat ik er aan het denken ben om mijn bestelling via Tele2 te annuleren. Zij gaven allebei aan dat zij de toestellen van de providers zelf krijgen. Dus als tele2 er 500 binnen krijgt, gaat eerst een deel naar Mediamarkt en Belsimpel en dan naar de klanten. Ze kopen niet direct hun eigen toestellen in.

Lijkt me logisch, als je loskoopt staat er op belsimpel 7-8 weken maar als je met abonnement bv tele2 koopt, krijgt je het binnen enkel dagen of weken (niet die 7-8 weken maar minder)


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 14 december 2020
JorinVamstel schreef:

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 14 december 2020
JorinVamstel schreef:

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Mooie oplossing als je de 12 Pro max wil, maar die is voor mij een maatje te groot. Ik wacht nu op de 12 pro, nu al 8 weken..


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 14 december 2020
Charl schreef:
JorinVamstel schreef:

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten

Op welke dag had hij hem besteld Charl? En ook de 12 pro 128 gb pacific blue?


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 14 december 2020
Tom96 schreef:
Charl schreef:
JorinVamstel schreef:

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten

Op welke dag had hij hem besteld Charl? En ook de 12 pro 128 gb pacific blue?

Yep 12 pro 128gb pacific blue besteld op 21 okt, niet zolang geleden 😉


Romeeromee
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 14 december 2020

Heb 12pro blue 128gb op 28 oktober besteld. Nadat ik 2 weken geleden gebeld heb, vandaag nogmaals gebeld. Medewerker gaf aan dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel 4 weken (of meer) kon duren. Heb hem geannuleerd en omgezet naar 12 pro max 128gb blue. Zojuist gelijk mail ontvangen en deze komt vrijdag binnen:)


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 14 december 2020
Romeeromee schreef:

Heb 12pro blue 128gb op 28 oktober besteld. Nadat ik 2 weken geleden gebeld heb, vandaag nogmaals gebeld. Medewerker gaf aan dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel 4 weken (of meer) kon duren. Heb hem geannuleerd en omgezet naar 12 pro max 128gb blue. Zojuist gelijk mail ontvangen en deze komt vrijdag binnen:)

👏👏


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 14 december 2020
Charl schreef:
DeyCee schreef:
eric schreef:

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.

Ik heb contact gehad met Mediamarkt en Belsimpel, omdat ik er aan het denken ben om mijn bestelling via Tele2 te annuleren. Zij gaven allebei aan dat zij de toestellen van de providers zelf krijgen. Dus als tele2 er 500 binnen krijgt, gaat eerst een deel naar Mediamarkt en Belsimpel en dan naar de klanten. Ze kopen niet direct hun eigen toestellen in.

Lijkt me logisch, als je loskoopt staat er op belsimpel 7-8 weken maar als je met abonnement bv tele2 koopt, krijgt je het binnen enkel dagen of weken (niet die 7-8 weken maar minder)

Nee, dat is omdat ze voor elk verkocht abonnement van de provider een fee ontvangen, dus een telefoon met abonnement verkopen zullen ze meer aan verdienen. Ze kopen zelf de toestellen in.


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 15 december 2020

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 15 december 2020
Rutger001 schreef:

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee helaas niet, ik heb 28-10 besteld.


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 15 december 2020

Hmmm, niet erg hoopgevend dit. Misschien morgen iemand.


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 15 december 2020
Rutger001 schreef:

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee ik ook nog steeds niet
 22-10 besteld. Aankomende donderdag is het 8 weken geleden dus hoop wel morgen of overmorgen iets te horen.


  • 8 reacties
  • 15 december 2020

op 20 oktober besteld nog steeds niks gehoord.. ik begin nu wel lichtelijk geĂŻrriteerd te raken door de slechte communicatie, ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.  


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 16 december 2020

22-10 besteld (Iphone 12 pro 128 gb blue) en nog steeds niks gehoord. Slecht dat een bedrijf als Tele 2 niet gewoon een indicatie van de levertijden kan afgeven. De transparantie en geloofwaardigheid is inmiddels ver te zoeken evenals de updates over de levertijden en communicatie.

 

Eerst was het 3-4 weken, toen 5-6 en nu 7-8 maar niks daarvan is waar gebleken. Ik heb het idee dat ik het niet meer ga krijgen dit jaar. 


  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 16 december 2020

De kans dat we dit jaar nog wat gaan krijgen, is inderdaad vrij klein. Er zijn andere klanten in dit forum die te horen hebben gekregen dat er, als de 8 weken er op zitten, nog minstens 4 weken bij komen.

Ik heb een aantal keer gebeld met Tele2 en ik kreeg iedere keer weer een ander antwoord.

Het feit dat de levering lang op zich laat wachten, maakt me helemaal niet uit. Dat is te verwachten in een jaar als dit. Wat ik wel kwalijk vind, is het gebrek aan communicatie. De eerste 2 weken na mijn bestelling kreeg ik een mail, daarna niks meer! Ik moest van anderen op dit forum horen, waar mijn toestel bleef.

Vandaag heb ik mijn abonnement bij Mediamarkt verlengd. Zodra ik iets gekregen heb, annuleer ik mijn bestelling bij Tele2. Ik houd jullie op de hoogte.


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 16 december 2020

Heeft iemand recent nog de iPhone 12 Pro Graphite 128GB binnen gekregen of een mail van de levering? Zelf heb ik hem 12nov besteld. 
 

bedankt alvast!


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 16 december 2020

Even serieus, ik heb 2 dagen geleden de iphone 12 pro geannuleerd ik vond het raar want ik kreeg geen mail. Ik belde Probeerde ik net de iphone 12 pro te annuleren (ik wacht al 8 weken) wordt er zo aan mijn oor opgehangen. Deze mensen weten niet hoe ze hun werk moeten doen! Ik hoorde ook duidelijk dat die jongen niet wist wat ie deed. Ik word moe van deze mensen.

 

nu net weer aan m’n oor opgehangen..


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 16 december 2020

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃