Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Beste mensen, zelf heb ik mijn bestelling geannuleerd voor mijn 12 Pro Graphite 128GB. 
(12NOV besteld)

Aan de telefoon werd verteld (na 4x doorverbonden te worden)  dat mijn bestelling sowieso in de komende 4weken niet werd geleverd. Dit heeft mij er van overtuigd om hier  niet langer op te wachten. Zelf heb ik besteld bij belsimpel en hoop hier meer geluk te hebben. Succes allen!


Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Hi Jorin, 

 

Ik wacht inmiddels 5 weken op mijn nieuwe telefoon (op moment van bestelling stond levertijd 3-4 weken, inmiddels dus alweer 5 weken verder). Ik las jouw bericht en ik sta wel open voor wijzigen naar een Pro Max. Op aanraden dus de klantenservice gebeld en ben inmiddels 3,5 uur bezig iemand aan de lijn te krijgen. Lang in de wacht, continue verbinding verbroken en net heel onaardig geholpen door een medewerkster die totaal niet openstond voor een tegemoetkoming in prijs omdat volgens haar jouw situatie er waarschijnlijk naar was dat je een tegemoetkoming kon krijgen maar in mijn geval was dat niet zo (overigens heeft ze nieteens in het systeem gekeken, het antwoord was gelijk nee). Daarom mijn vraag: was er in jouw geval een extra reden waarom ze de tegemoetkoming aanboden? Deze medewerkster was erg onaardig en respectloos. Ik moet zeggen dat mijn geduld na 3,5 uur wachten en uitleggen ook aardig op was maar dit meisje spande de kroon. Graag hoor ik jouw reactie en hoop ik er ook met Tele 2 uit te komen. Ik ben zowel telefonie als internet en tv klant maar op deze manier behandeld worden vind ik erg slecht….


Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!! 

En, heb je 'm? :grinning:

Ik had ook mn afspraak deze week gemaakt, maar heb niks van bevestiging van AMP gekregen, dus nu twijfel ik daar weer over :joy:


28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!


Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)

Ik heb dezelfde op 10/11 besteld en afgelopen donderdag (17/12) een bericht gehad in mn spambox. Ik krijg m maandag 28/12 bezorgd! 


28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!

Zojuist een afspraak gemaakt, oudejaarsdag krijg ik hem binnen 👍🏻


Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

Ik heb op 3nov dezelfde telefoon besteld, vandaag bericht gehad en komt in de eerste week van januari. 
 


Ik heb na de bestelling op 8 november (iPhone 12 Pro Blue 256GB) alleen een SMS ontvangen van Tele2 op 19 november. Daarin stond dat de levertijden die toen op de website stonden (4-6 weken) toch niet haalbaar zijn. Nu zou dat dus 6-8 weken zijn.

Voor de rest geen enkele tussentijdse melding of iets dergelijke gehad van Tele2. Best jammer… Ik wacht nu dus bijna 6 weken (8-11-2020 > 16-12-2020). Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!

Ik twijfel om het gewoon te annuleren en om eentje ergens anders te zoeken…

Ik lees ook dat mensen een aanbod kregen van een Pro Max in plaats van een Pro voor een aanbetaling van 50 euro? Hoe gaat dat in zijn werking?

Terugkomend hierop:

Ik heb op 22-12-2020 een mail gehad voor een afspraak met AMP Groep over de levering van de iPhone 12 Pro 256 GB Pacific Blue en heb een afspraak gemaakt op 31-12-2020 tussen 8.00 en 18.00.

Een dag later (23-12-2020) kreeg ik een SMS om 8.37 waarin staat:
Beste klant, we zijn je bestelling niet vergeten! Doordat de iPhones enorm populair zijn, wacht je langer op je toestel dan je verwachtte. Zodra je toestel op voorraad is, laten we het je weten. Bedankt voor je geduld! We houden contact, Tele2

Heeft iemand anders ook dat SMSje gehad nadat ze een afspraak met AMP Groep hebben gemaakt?

Erg verwarrend namelijk!


Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?


Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?


Vandaag de iPhone 12 Pro binnen gekregen. 2 maanden na bestellen. Erg blij mee. Ziet er nu uit dat Apple aan het uitleveren is. Iedereen fijne feestdagen. 


Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?

Dan was de selectie voor de sms net gemaakt voordat de bezorgdienst contact opnam en heeft het elkaar net gekruist.


Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 


Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.


Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.


Wel gek dat ze dan de datum niet meer op mijnafspraak.nl hebben staan…

Ik zal het morgen gaan ondervinden!


27-11 besteld, 24-12 AMP afspraak ontvangen, 7-01 wordt de iPhone 12 Pro Pacific Blue 128 GB geleverd.


Goeiemorgen,

 

Heeft iemand een idee wat de huidige levertijden zijn (iphone 12 Pro Ocean blue)?

Op de site van Tele2 staat namelijk 6-8 weken levertijd, maar ik kreeg gelijk een mail van AMP om een afspraak te maken. Die staat nu op de 20e, maar toch betwijfel ik of ze dan al leveren...


Heb 8 januari de iPhone 12 Pro Goud besteld, hopelijk duurt het niet te lang met de levering..

Ben heel benieuwd.


Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?


Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?

In de openingspost staat 6-8 weken.


Apple heeft serieuze productie problemen. Maar ze werken eraan! 


Hi,

Mijn oude abonnement liep af per 4 januari, nu heb ik dit op 14 januari verlengd inclusief bestelling voor een iPhone 12 Pro. Mijn nieuwe abonnement is beperkter en goedkoper dan mijn oude abonnement.

Nu zie ik echter dat vandaag  mijn oude abonnement weer lijkt door te lopen en ik weer met een te grote en dus dure bel/databundel heb.

Hoe zit dat? Het nieuwe abonnement kan toch gewoon per 1e van de maand (of einde contract) in gaan, onafhankelijk wanneer de iPhone wordt geleverd?

Ik wil liever niet de 2 maanden dat ik moet wachten op mijn iPhone mijn oude dure abonnement blijven betalen.


Als het toestel nog niet op voorraad is dan gaat de verlenging ook later in.


Oh, dat is dan dubbel pech:  én 2 maanden levertijd op de telefoon én 2 maanden langer aan een te duur abonnement vast. Wat bovendien na het aflopen van de contracttijd zoiezo al duurder lijkt geworden te zijn omdat kortingen zijn vervallen 🙁


Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.