Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro

Levertijden iPhone 12 Pro
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 4 december 2020
Charl schreef:
LH.JW schreef:

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Ah geniet ervan en dank voor het laten weten. Ik heb ook op 21 okt besteld maar dan een blauwe en niks gehoord. volgens geruchten is er tekort tekort aan die blauwe vanwege ‘grote’ vraag....


Ah ja, dank je wel! Hopelijk komt de jouwe ook snel, we hebben onderhand wel lang genoeg gewacht. Ik duim voor je mee! :grinning:


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 4 december 2020
Kirsten01 schreef:
Nyalinn schreef:
Lisannehanswijk schreef:

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Helaas nog steeds niks gehoord nee.. ik las ook mensen die 23 oktober besteld hadden ook niks te horen hebben gekregen! Echt jammer dit ik hoop dat deze maand onze maand wordt!!


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 4 december 2020

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D


  • 10 reacties
  • 4 december 2020

T-Mobile loopt met de meeste toestellen iets voor dus hopelijk komen die van ons ook snel. Zou anders wel raar zijn als er een groot leveringsverschil tussen zou zitten


Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 4 december 2020
Karen92 schreef:

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 4 december 2020
Jesse_Lam schreef:
Karen92 schreef:

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..


Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 4 december 2020
Karen92 schreef:
Jesse_Lam schreef:
Karen92 schreef:

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Het is echt ontzettend vaag, maar het zou best kunnen. 
Tevens wel jammer dat Tele2 op deze manier klanten verliest. 

Over het 5G gebeuren, hoop ik toch echt dat Tele2, zoals Vodafone en andere providers 5G gewoon in de bundels schuift en niet aan het eind van het jaar een ‘nieuw’ abonnement uitbrengt waarbij je extra moet betalen of dergelijke voor 5G. Dat zou ontzettend krom zijn aangezien andere providers het wel doen. 

Maar ze hoeven het natuurlijk niet te doen…

In ieder geval wil ik je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel, ik ben jaloers op je ;) 
Ik kan niet haast niet wachten op me eigen toestel… maar dat moet ik nog maar even voor lief nemen.


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 6 december 2020

Weet iemand in welke week Tele2 met de levering van de Pro ocean blue 256 gb is?


Thms
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 6 december 2020

Hoe kan het dat ik mijn telefoon 22 okt besteld heb met levertijd 2-3 werkdagen ik na 6,5 weken nog niks heb. En dat bijv Belsimpel met Tele2 netwerk hem binnen 2-4 dagen geleverd hebt? Wat een slechte service. En ook totaal geen tegemoetkoming o.i.d. Adios Tele2

 


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 7 december 2020

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .


  • Rijzende ster
  • 16 reacties
  • 7 december 2020
Rutger001 schreef:

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Het is gelukt hoor! Kon hem zaterdag ophalen in de winkel in Groningen. En wat een toptoestel is het 😍


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 7 december 2020

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!


  • 10 reacties
  • 7 december 2020
Rutger001 schreef:

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!

Echt he! Zie wel dat mijn besteldatum eindelijk in het overzicht staat. Hopelijk duurt het niet meer lang


carolienvdsande

Bedoelen ze met bestel datum vanaf wanneer tele2 heeft besteld of de klant? HELP


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 7 december 2020

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 


carolienvdsande
Rutger001 schreef:

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 

Oke, dankjewel voor je hulp!


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 7 december 2020

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 


  • 10 reacties
  • 7 december 2020
Njanssen schreef:

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb dezelfde op 3/11 besteld en ook nog niks gehoord


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 8 december 2020

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!


  • 10 reacties
  • 8 december 2020
Willemhens schreef:

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 8 december 2020
Kirsten01 schreef:
Willemhens schreef:

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.


  • 8 reacties
  • 8 december 2020
Willemhens schreef:

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Ik heb 20/10 ook een 128 gb besteld in het zilver, ook nog steeds niks gehoord..


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 8 december 2020

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 8 december 2020
Hicham_017 schreef:

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.

Lekker dan.. 


Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 8 december 2020
Willemhens schreef:

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.