mijn probleem is het volgende : ik kan wel inloggen op mijn tele2 mail. Maar wil ik echter inloggen op “Mijn tele2 thuis “ om mijn gegevens in te zien dan lukt dit op géén enkele keer.
Eerst dacht ik aan een storing en heb ik een aantal dagen gewacht . Maar vanaf vorige week probeer ik iedere dag in te loggen en lukt dit niet.
chat geprobeerd maar hier kom ik niet verder mee.
Heeft iemand hier tips, ik hoor het graag, alvast bedankt, Mieke
Bladzijde 1 / 3
Hi,
Je kan eventueel ook eens proberen "wachtwoord vergeten" te gebruiken? Misschien klopt het ingevoerde wachtwoord niet.
Bedankt voor je snelle reactie. Dat van een nieuwe wachtwoord had ik al gedaan maar het maakt gewoon geen verschil. Bij mail inloggen is geen probleem . Alleen wil je ook weleens je persoonlijke gegevens inzien en dat gaat nu dus niet.
Log je specifiek in bij Tele2 thuis? En niet perongelijk bij Tele2 mobiel? Die fout heb ik zelf al eens gemaakt.
En hoe log je in? Met een gebruikersnaam of e-mail?
Hierbij de plaatjes:
Bij het inloggen kun je kiezen tussen het inloggen voor je mail en dit gaat prima. Maar als ik mijn persoonlijke gegevens wil inzien zoals abonements vorm e.d dan kan ik dus daar niet inloggen. Ik heb geen mobiel abonnement, die heb ik bij t- mobile. Ik probeer dus in te loggen bij tele2 thuis ( t.v , internet en vast bellen ) .
Er verschijnt een groot blauw vlak met de melding : sorry, Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens. Een paar weken geleden dacht ik aan een storing maar er is nog niets veranderd.
Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice via telefoon. 020-754 4444
Als je met je e-mailadres inlogt, moet je @tele2.nl weglaten. Is dat de fout?
Ik krijg nu zelfs niet meer de mogelijkheid meer om in te loggen. Er verschijnt nu al meteen een blauw vlak met sorry, probeer het later nog eens.
Mischien heeft het te maken het het samen gaan met t-mobile. Laatste keer dat ik heb ingelogd was eind April over abbonement verlenging, was ook gelijk de laatste keer.
Ga het nog even aankijken, anders inderdaad maar klantenservice bellen. Bedankt
Hey @ekiem, Geen zorgen we gaan er samen alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij weer kan inloggen op jouw MijnTele2-account! Ik heb direct een aantal stappen voor je opgezocht die je kan doorlopen om dit op te lossen. Om te beginnen kan je je cookies verwijderen, via deze link wordt precies uitgelegd hoe dat moet: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera.
Wat ook een truc kan zijn, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Uit ervaring weet ik dat deze stappen vaak helpen bij de meest voorkomende problemen.
Goedenmiddag,
Bedankt voor je reactie. Je tips heb ik opgevolgd maar helaas, niets werkt. Krijg nu een groene melding “sorry “en dat is het dan.
Kom nog steeds niets verder. Géén idee wat ik nu nog kan doen.
Ik zal toch niet de enige zijn die hier mee te maken heeft ? Dit speelt nu al een hele poos.
Ik kan ook niet meer inloggen op mijn tele2 thuis, maar mijn foutmelding is blauw;
En nu ik éénmaal heb geprobeerd in te loggen kan ik ook niet opnieuw proberen. Zo gauw ik op de internet,tv en bellen knop druk kom ik niet meer op de pagina waar je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen en krijg ik meteen de sorry melding zoals boven.
Als ik cookies verwijder begint het bovenstaande ritueel weer opnieuw. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn zeker weten goed, want ik kan er wel mee op webmail inloggen.
Ik heb uiteindelijk toch maar de klantenservice gebeld. Probleem is nog steeds niet opgelost, volgens hen is er een storing. Maar ja, die duurt dan wel ondertussen erg lang. Heb gelukkig onbeperkt bellen maar heb je dit niet dan weet je niet hoe het met je belkosten zit. En je abonnement vorm aanpassen of veranderen gaat ook niet.
Ekiem
Er zijn inderdaad erg veel problemen de afgelopen paar weken met Mijn Tele2, zelfs de klantenservice medewerkers hebben er last van.
Tijdelijke oplossing zou inderdaad moeten zijn om de internet cookies/cache te verwijderen, als dit niet werkt kan je in google chrome een incognito venster proberen (Ctrl+Shift+N), of een heel ander browser/apparaat gebruiken.
Bedankt voor je reactie,
Al het bovenstaande heb ik al gedaan en nog steeds niet in kunnen loggen. Ik wacht het maar af anders toch maar weer de klantenservice “lastig vallen “.
Fijne avond
Ik heb nu cookies verwijderen geprobeerd, en incognitomodus in meerdere browsers. Geen succes.
Na het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord blijft het scherm heel lang laden. Tijdens het laden zie ik dat de pagina dan de hele tijd hangt op “wachten op sso-business2.tele2.nl” en heel soms op "wachten op facebook.com”. Dan volgt het sorry scherm.
Even getest op mijn eigen account en ik kom er wel direct in zonder problemen, heb je ook geprobeerd om de cache te verwijderen? Dit is niet hetzelfde als cookies.
Op google chrome kan dat hier:
chrome://settings/clearBrowserData
Let er wel op de je time range op “All time” moet zetten
Ik heb incognito op een verse installatie van microsoft edge geprobeerd (die gebruik ik namelijk nooit) en ook daar werkte het niet. Op chrome heb ik al diverse malen geprobeerd met alles (behalve mijn wachtwoorden) verwijderd. Ook dat heeft niet geholpen.
Ik hoop dat de EU het verbod op tracking cookies er gauw doorheen drukt dan zijn we ook van dit soort problemen af.
Werkelijk (vrijwel) overal kun je altijd normaal inloggen, behalve al geruime tijd bij MijnTele2, nota bene een internetprovider.
Nu ligt het weer aan onze cache en cookies.
Ik begrijp dat echt niet.
Zou het niet aan Tele2 kunnen liggen?
Hallo @ekiem,
Ik ga je helpen toegang te krijgen tot jouw MijnTele2 omgeving.
Ik wil je graag een aantal stappen geven die je kan doorlopen om het probleem hopelijk op te lossen. Je kan allereerst je cookies en cache verwijderen, zie hier hoe: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. Wat je ook nog kunt proberen, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!
Als het na deze stappen nog steeds niet werkt, kan je dan testen of het lukt om in te loggen met een ander apparaat? Bijvoorbeeld met je mobiel. Mocht dit niet werken dan maak ik een interne melding van het probleem. Graag ontvang ik dan de stappen die je hebt uitgevoerd en ook welke browsers en devices je gebruikt hebt. Dit is een checklist die ik doorstuur naar de technische afdeling.
De andere Community leden die deze problemen ondervinden kunnen deze informatie ook doorsturen. Ik sta voor jullie klaar!
Ik heb, met alle cookies en tijdelijke bestanden en geschiedenis etc. verwijderd geprobeerd op;
chrome op pc
edge op pc
chrome op tablet
samsung internet browser op tablet
chrome op android telefoon
samsung internet browser op android telefoon
Bij alle pogingen strand ik op het sorry scherm en lukt het niet om in te loggen
Aanvullende informatie: vrijwel altijd zie ik tijdens de inlogpoging het scherm hangen op “wachten op sso-business2.tele2.nl”
Vlak voor het scherm “Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.” zie ik soms heel kort soms een wit scherm met een foutmelding.
Die foutmelding is: “mijntele2.tele2.nl heeft geen gegevens verzonden” voor zo snel als ik het lezen kon tijdens de fractie van een seconde dat dit zichtbaar is (kan zijn dat ik nog ergens een streepje in de url gemist heb). Meteen daarna verschijnt dan het sorry scherm.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt @Cas van Tele2
Hoi Cas,
Bedankt voor je reactie. Heb net nogmaals geprobeerd in te loggen. Maar heb hetzelfde ervaren als bij Shilka. Ik heb een HP desktop , een Samsung tablet en een Samsung telefoon , op geen enkele krijg ik toegang tot " Mijn tele2 thuis ".
Kan echter wel inloggen bij mijn mail.
Bij mijn inlogpoging verschijnt ook " wachten op sso- ...........En daarna dat sorry verhaal en dat je het laten nogmaals moet proberen.
Alleen duurt dat later wel erg lang
Eventjes bij jullie aansluiten!
Bij mij is mijn tele2 thuis ook niet meer bereikbaar.
Precies zoals bij ekiem!
Maar bij mij werkt het wel !!
Of dat ter ere van mijn 7500ste reactie is weet ik niet.
Lucky you
Of dat ter ere van mijn 7500ste reactie is weet ik niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.