beantwoord

inloggen mijn tele2 thuis werkt niet

  • 30 June 2021
  • 56 reacties
  • 1147 x bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

mijn probleem is het volgende : ik kan wel inloggen op mijn tele2 mail. Maar wil ik echter inloggen op “Mijn tele2 thuis “ om mijn gegevens in te zien dan lukt dit op géén enkele keer. 

Eerst dacht ik aan een storing en heb ik een aantal dagen gewacht . Maar vanaf vorige week probeer ik iedere dag in te loggen en lukt dit niet. 

chat geprobeerd maar hier kom ik niet verder mee. 

Heeft iemand hier tips, ik hoor het graag, alvast bedankt, Mieke

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 July 2021, 22:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

56 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat als je via een ander netwerk of via mobiele data probeert? Geeft dat hetzelfde resultaat?

Reputatie 7
Badge +8

Hier ook nog hetzelfde.

Mijn Tele2 thuis alleen via de mobiele verbinding bereikbaar.

Met de tele2 WiFi ingeschakeld niet bereikbaar. 

Reputatie 1

Bingo.......gisteren lukte het inloggen ineens. Ben weer helemaal up to date.

 

 

Nog weer even geprobeerd in te loggen in mijntele2 via tele2 netwerk, en het werkt nog steeds niet.

Enig zicht op een oplossing van het probleem? Wordt er nog überhaupt aan gewerkt? Waarom niet vermeld als storing in het storingsoverzicht?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @ekiem,

Ik ga je helpen toegang te krijgen tot jouw MijnTele2 omgeving.

Ik wil je graag een aantal stappen geven die je kan doorlopen om het probleem hopelijk op te lossen. Je kan allereerst je cookies en cache verwijderen, zie hier hoe: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. Wat je ook nog kunt proberen, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Als het na deze stappen nog steeds niet werkt, kan je dan testen of het lukt om in te loggen met een ander apparaat? Bijvoorbeeld met je mobiel. Mocht dit niet werken dan maak ik een interne melding van het probleem. Graag ontvang ik dan de stappen die je hebt uitgevoerd en ook welke browsers en devices je gebruikt hebt. Dit is een checklist die ik doorstuur naar de technische afdeling.

De andere Community leden die deze problemen ondervinden kunnen deze informatie ook doorsturen. Ik sta voor jullie klaar!
 

Ik heb, met alle cookies en tijdelijke bestanden en geschiedenis etc. verwijderd geprobeerd op;

  • chrome op pc
  • edge op pc
  • chrome op tablet
  • samsung internet browser op tablet
  • chrome op android telefoon
  • samsung internet browser op android telefoon

Bij alle pogingen strand ik op het sorry scherm en lukt het niet om in te loggen

 

Aanvullende informatie: vrijwel altijd zie ik tijdens de inlogpoging het scherm hangen op “wachten op sso-business2.tele2.nl

 

Vlak voor het scherm “Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.” zie ik soms heel kort soms een wit scherm met een foutmelding.

Die foutmelding is: “mijntele2.tele2.nl heeft geen gegevens verzonden” voor zo snel als ik het lezen kon tijdens de fractie van een seconde dat dit zichtbaar is (kan zijn dat ik nog ergens een streepje in de url gemist heb). Meteen daarna verschijnt dan het sorry scherm.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt @Cas van Tele2 

 

Reputatie 1

Hoi Cas, 

Bedankt voor je reactie. Heb net nogmaals geprobeerd in te loggen. Maar heb hetzelfde ervaren als bij Shilka. Ik heb een HP desktop , een Samsung tablet en een Samsung telefoon , op geen enkele krijg ik toegang tot " Mijn tele2 thuis ". 

Kan echter wel inloggen bij mijn mail. 

Bij mijn inlogpoging verschijnt ook " wachten op sso- ...........En daarna dat sorry verhaal  en dat je het laten nogmaals moet proberen.

Alleen duurt dat later wel erg lang :grimacing:

Reputatie 7
Badge +8

Eventjes bij jullie aansluiten!

Bij mij is mijn tele2 thuis ook niet meer bereikbaar.

Precies zoals bij ekiem! 

Maar bij mij werkt het wel !!:smiley:

 

Of dat ter ere van mijn 7500ste reactie is weet ik niet.

Reputatie 1

Lucky you :smiley:

Reputatie 6
Badge +7

Naar aanleiding van onder andere jullie meldingen is er een update geplaatst dat het wordt onderzocht.

- Aangepast door moderator

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de reacties en het testen, het onderzoek staat intern uit! Ik houd jullie op de hoogte. 

Mocht je nu iets willen regelen in MijnTele2, geeft dat dan aan. Ik kan dat namelijk ook zo voor je doen! 

@theocoppes @ekiem @Shilka, omdat er gister problemen waren met onze website en MijnTele2 vroegen we ons af of jullie de problemen met inloggen nu nog steeds ondervinden? 

ja, net weer geprobeerd zowel op pc als op mobiel (inclusief cookies verwijderen etc.) Ik kan nog steeds niet inloggen op mijntele2 thuis via het eigen ZTE modem en kom nog steeds alleen maar op het sorry scherm terecht. @Cas van Tele2 

Geen verandering dus, het werkt nog steeds niet voor mij.

Reputatie 1

Hier ook nog alles hetzelfde, nog niet kunnen inloggen.

Reputatie 7
Badge +8

Inloggen op mijn tele2 thuis via de wifi van de buren, de speeltuin lukt wel!

Dus het probleem zit oftewel in de ZTE modem of in de verbinding naar tele2 via KPN? 

Ik heb net weer geprobeerd en ik zag dat er opnieuw om mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd werd. Dit keer lukt het inloggen wél! Voor mij lijkt het dus weer te werken.

 

Kunnen jullie testen/bevestigen of het voor jullie ook weer werkt @ekiem @theocoppes ?

 

Reputatie 7
Badge +8

Ja

Hij doet het weer via de wifi!

Of we nog horen waarom het weer werkt? 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jullie medewerking en de update!

Dankzij de informatie die ik van jullie heb ontvangen is het probleem opgelost. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Shilka,

Het wordt nog onderzocht. Ik ga om een update vragen.
Als ik meer weet zal ik dat hier meteen delen!

Reputatie 6
Badge +7

Er zijn inderdaad erg veel problemen de afgelopen paar weken met Mijn Tele2, zelfs de klantenservice medewerkers hebben er last van.

 

Tijdelijke oplossing zou inderdaad moeten zijn om de internet cookies/cache te verwijderen, als dit niet werkt kan je in google chrome een incognito venster proberen (Ctrl+Shift+N), of een heel ander browser/apparaat gebruiken.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie,

Al het bovenstaande heb ik al gedaan en nog steeds niet in kunnen loggen. Ik wacht het maar af anders toch maar weer de klantenservice “lastig vallen “.

Fijne avond

Ik heb nu cookies verwijderen geprobeerd, en incognitomodus in meerdere browsers. Geen succes.

Na het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord blijft het scherm heel lang laden. Tijdens het laden zie ik dat de pagina dan de hele tijd hangt op “wachten op sso-business2.tele2.nl” en heel soms op "wachten op facebook.com”.  Dan volgt het sorry scherm.

Reputatie 6
Badge +7

Even getest op mijn eigen account en ik kom er wel direct in zonder problemen, heb je ook geprobeerd om de cache te verwijderen? Dit is niet hetzelfde als cookies.

Op google chrome kan dat hier:

chrome://settings/clearBrowserData

Let er wel op de je time range op “All time” moet zetten

 

 

Ik heb incognito op een verse installatie van microsoft edge geprobeerd (die gebruik ik namelijk nooit) en ook daar werkte het niet. Op chrome heb ik al diverse malen geprobeerd met alles (behalve mijn wachtwoorden) verwijderd. Ook dat heeft niet geholpen.

Ik hoop dat de EU het verbod op tracking cookies er gauw doorheen drukt dan zijn we ook van dit soort problemen af.

Werkelijk (vrijwel) overal kun je altijd normaal inloggen, behalve al geruime tijd bij MijnTele2, nota bene een internetprovider.

Nu ligt het weer aan onze cache en cookies.

Ik begrijp dat echt niet.

Zou het niet aan Tele2 kunnen liggen?