beantwoord

inloggen mijn tele2 thuis werkt niet

  • 30 June 2021
  • 56 reacties
  • 1147 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

56 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat als je via een ander netwerk of via mobiele data probeert? Geeft dat hetzelfde resultaat?

Reputatie 7
Badge +8

@Floor109 ,je hebt gelijk.!

Zet ik mijn wifi uit dan kan ik inderdaad via mijn tele2 mobiel inloggen op mijn tele2 thuis! 

Waarom? Mijn tele2 thuis is een ZTE modem waar ik eigenlijk nooit problemen met heb. 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jullie reacties!

@ekiem, heb je ook jouw browser geheugen gewist zoals @Floor109 dat uitlegt? Belangrijk is dat je   ‘’All Time’’ selecteert. Met welke browsers heb je het geprobeerd? Kan je proberen om in te loggen op Mijn Tele2 zonder verbonden te zijn met het Tele2 netwerk? Bijvoorbeeld met een ander netwerk of mobiel internet?


@theocoppes, voor jou maak ik ook graag een melding. Heb je jouw cookies en cache verwijderd? Zo ja, kan je de onderstaande checklist invullen voor mij dan kan ik die intern doorzetten:
- Kan je inloggen in webmail?: Ja/nee
​​​​​​- Welke browsers heb je getest om in te loggen? 
- Met welke apparaten heb je getest om in te loggen?

edit- ik zie nu dat het wel lukt om in te loggen via een mobiele verbinding. Hier ga ik een melding van maken, bedankt @Floor109.

Reputatie 7
Badge +8

Ik log in op mijn Huawei p30 lite via Chrome. 

Chrome updated 5 juli

Versie 12.25.10. 23.arm64

Via de wifi thuis dus niet. Zowel 2,4 als 5 Ghz.

Misschien iets met instellingen in mijn modem? 

Hmm, Ik heb prepaid telefoon zonder mobiele data, dus ik kan alleen maar via de wifi proberen. Zal binnenkort even proberen via iemand anders zijn wifi.

Ook hier ZTE modem net als theocoppes.

Heb jij ook een ZTE modem @ekiem ?

 

Ik kan wel gewoon inloggen op mijn webmail met mijn username wachtwoord combo.

Heb mijn modem zo vaak hersteld naar fabrieksinstellingen de laatste maanden dat ik zeker weet dat hij op default instellingen staat.

Reputatie 6
Badge +7

Naar aanleiding van onder andere jullie meldingen is er een update geplaatst dat het wordt onderzocht.

- Aangepast door moderator

Reputatie 1

Hoi Shilka,

Ja hoor, ik heb inderdaad een ZTE MODEM .

Ok, ik heb net ook even geprobeerd via de (ziggo) wifi van mijn sportschool, en daar kan ik (alleen als ik eerst mijn cookies van mijn thuispogingen verwijder) inderdaad wél inloggen op mijntele2 thuis met chrome op android telefoon.

 

Zo gauw ik thuiskom en thuis via de eigen (ZTE) tele2 wifi probeer kan ik meteen niet meer inloggen en is het weer het sorry scherm. (zowel zonder de cookies te verwijderen van toen ik wel in kon loggen, als na cookies verwijderen) Er lijkt dus zeker een link met het eigen modem en niet in kunnen loggen. @Floor109 @Cas van Tele2 

Reputatie 1

Tja, is ook wat. Stom hoor want voor de rest doet alles het goed. Ben benieuwd hoe we hier uit gaat komen

Volgens mij zijn ze er mee bezig, want ik kan nu https://www.tele2.nl/ helemaal niet meer bereiken . Het forum gelukkig nog wel.

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben benieuwd of dit te maken kan hebben met de DNS server die Tele2 gebruikt, is er iemand in staat om het te testen op een Tele2 netwerk met de DNS servers van google? (8.8.8.8 primair en 8.8.4.4 secundair)

Ik heb (ook nu )  geen problemen met het bereiken van tele2.nl alsmede met mijnTele2

Ik heb een Comtrend modem, met de DNS-serveradressen 62.58.48.30 en  62.58.153.220

 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de reacties en het testen, het onderzoek staat intern uit! Ik houd jullie op de hoogte. 

Mocht je nu iets willen regelen in MijnTele2, geeft dat dan aan. Ik kan dat namelijk ook zo voor je doen! 

@theocoppes @ekiem @Shilka, omdat er gister problemen waren met onze website en MijnTele2 vroegen we ons af of jullie de problemen met inloggen nu nog steeds ondervinden? 

ja, net weer geprobeerd zowel op pc als op mobiel (inclusief cookies verwijderen etc.) Ik kan nog steeds niet inloggen op mijntele2 thuis via het eigen ZTE modem en kom nog steeds alleen maar op het sorry scherm terecht. @Cas van Tele2 

Geen verandering dus, het werkt nog steeds niet voor mij.

Reputatie 7
Badge +8

Hier ook nog hetzelfde.

Mijn Tele2 thuis alleen via de mobiele verbinding bereikbaar.

Met de tele2 WiFi ingeschakeld niet bereikbaar. 

Reputatie 1

Hier ook nog alles hetzelfde, nog niet kunnen inloggen.

Ik heb net weer even via ziggo modem op sportschool geprobeerd met mijn mobieltje en daar kon ik wel weer inloggen. Verschil met gisteren is dat ik daarvoor nu niet eerst mijn cookies hoefde te verwijderen. Met de cookies van de inlogpoging thuis via tele2 die dus niet werkte kon ik via ziggo prima inloggen op mijn sportschool. Weer thuisgekomen via tele2 modemis het weer sorry scherm.

Reputatie 7
Badge +8

Inloggen op mijn tele2 thuis via de wifi van de buren, de speeltuin lukt wel!

Dus het probleem zit oftewel in de ZTE modem of in de verbinding naar tele2 via KPN? 

Aangezien WhTurner met het Comtrend modem wel in kan loggen en ieder hier met problemen het ZTE modem heeft lijkt het inderdaad iets ZTEmodem specifieks te zijn.

Reputatie 1

Ja ,die conclusie lijkt me logisch. Maar wat nu?

Reputatie 7
Badge +8

De technici van tele2 moeten zich om het inwendige van de modem bekommeren.

Ik ga nog een de wifi van McDonald's proberen.

Welke instellingen kunnen er verkeerd zijn in een modem?

Ik weet er weinig van. 

Reputatie 1

Ik weet er ook niets van. Ben al blij als alles werkt en blijf dan ook overal netjes vanaf. Als het werkt, dan werkt het :grin: zal morgen in sportschool proberen in te loggen. Mischien lukt het daar

Reputatie 6
Badge +7

Het probleem speelt niet alleen bij ZTE’s hoor, ik denk dat het toeval is bij jullie

Ah, kunnen we die theorie ook overboord zetten dus.

Denk ook niet dat het met (zelf gewijzigde) modeminstellingen te maken heeft @theocoppes want mijn modem staat zeker weten op fabrieksinstellingen. 

 

Wel humor dat de tijdelijke workaround om in te kunnen loggen op mijntele2 thuis is om in te loggen via een internetverbinding van de concurrentie XD

Dit is vast een interessante om op te lossen voor de technische dienst en web ontwikkelaars…

Veel succes in ieder geval met oplossen, ik hou het topic wel in de gaten mochten jullie willen dat we het weer opnieuw to proberen met inloggen.

Nog weer even geprobeerd in te loggen in mijntele2 via tele2 netwerk, en het werkt nog steeds niet.

Enig zicht op een oplossing van het probleem? Wordt er nog überhaupt aan gewerkt? Waarom niet vermeld als storing in het storingsoverzicht?